Stoke City vs Norwich City

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke City vs Norwich City

Innlegg -Tottal- » 03 Mar 2012, 19:04

PGA enkelte uforutsette ting fikk jeg ikke sett hele kampen idag, men sjelden har vel Bego vært mer sikker med det aller meste. Ethers har vært en skygge av seg selv denne sesongen, men han er nesten alltid en meget viktig brikke for at vi får en avgjørende gåll. Har fortsatt trua på at han er en nøkkelspiller. Med innleggsfot/corner, elller rett og slett gålle fra eget intiativ. Dette smakte GØTT. Nå har vi vel mer eller mindre sikra oss for neste sesong i PL ? Skål for hælvette.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Stoke City vs Norwich City

Innlegg Lilledino » 03 Mar 2012, 19:39

-Tottal- skrev:PGA enkelte uforutsette ting fikk jeg ikke sett hele kampen idag, men sjelden har vel Bego vært mer sikker med det aller meste. Ethers har vært en skygge av seg selv denne sesongen, men han er nesten alltid en meget viktig brikke for at vi får en avgjørende gåll. Har fortsatt trua på at han er en nøkkelspiller. Med innleggsfot/corner, elller rett og slett gålle fra eget intiativ. Dette smakte GØTT. Nå har vi vel mer eller mindre sikra oss for neste sesong i PL ? Skål for hælvette.


Hehe, ja, skål ta meg faen, og vi ligger an til 44 poeng !!
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke City vs Norwich City

Innlegg Knut Ole » 03 Mar 2012, 20:28

-Tottal- skrev:PGA enkelte uforutsette ting fikk jeg ikke sett hele kampen idag, men sjelden har vel Bego vært mer sikker med det aller meste. Ethers har vært en skygge av seg selv denne sesongen, men han er nesten alltid en meget viktig brikke for at vi får en avgjørende gåll. Har fortsatt trua på at han er en nøkkelspiller. Med innleggsfot/corner, elller rett og slett gålle fra eget intiativ. Dette smakte GØTT. Nå har vi vel mer eller mindre sikra oss for neste sesong i PL ? Skål for hælvette.


YES, her skal det feires!! SALUT :-)
God stemning på pub'en. Dette var da et lite løft mht. kvalitet og attraktivitet (har forresten sett såpass med fotball at jeg også kan huske å ha hygget med en og annen 0-0 kamp). Neida, ingen stor kamp, men possession i store deler, OK pasningsspill, gevinst av andreballer, stort sett overlegen motstander (som nyter høy respekt,). Fint at Walters var friskere og mer PÅ enn på lenge og godt at han endelig fikk hvile litt. De vanligvis sikre kortene var solide i dag: målmann, midtforsvar og førsteforsvarslinje.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke City vs Norwich City

Innlegg Morten T. » 03 Mar 2012, 21:13

Knut Ole skrev:[(har forresten sett såpass med fotball at jeg også kan huske å ha hygget med en og annen 0-0 kamp).

Det har vel alle fotballfans gjort? Nøkkelordet er "sjanser" hvis en 0-0 kamp skal være underholdene. Der sliter Stoke og det avspeiler seg også i målscoren. Bare Wigan har scora færre i PL. Vi tar poengene pga. en god defensiv og dødballer, men ikke fordi sjansene florerer. Foreløpig har Stoke greid seg fint på det selv om også jeg mener at stilen til dels har blitt avslørt og derfor må utvikles/forandres. :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke City vs Norwich City

Innlegg Knut Ole » 03 Mar 2012, 21:54

Morten T. skrev:
Knut Ole skrev:[(har forresten sett såpass med fotball at jeg også kan huske å ha hygget meg med en og annen 0-0 kamp).

Det har vel alle fotballfans gjort? Nøkkelordet er "sjanser" hvis en 0-0 kamp skal være underholdene. Der sliter Stoke og det avspeiler seg også i målscoren. Bare Wigan har scora færre i PL. Vi tar poengene pga. en god defensiv og dødballer, men ikke fordi sjansene florerer. Foreløpig har Stoke greid seg fint på det selv om også jeg mener at stilen til dels har blitt avslørt og derfor må utvikles/forandres. :)

Tror nesten alle er enige i at stilen må endres før eller seinere. DET ble vel ikke noe vesentlig vendepunkt i dag, men noen synes denne kampen hadde bedre preg enn det laget har presetert på en stund, og det oppleves bra! Hadde også stått for det selv om det evt. hadde blitt 0-0 (på tross av en resultatmessig skuffelse). Beklager jeg misforstod deg i det som stod et sted her (0-0 synnonymt med kjedelig).
Uansett....herlig Morten vi vant! og etter min mening på en av våre bedre dager :D
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke City vs Norwich City

Innlegg TrondG » 04 Mar 2012, 04:08

Jeg gir blanke i hvor kjedelig vi spiller - så lenge poengene kommer jevnt og trutt, slik som i dag! Kampen ble vunnet fortjent, ved at vi - som i likhet med forrige kamp - ikke slapp motstanderne til med mer enn en håndfull med sjanser. Samtidig fikk vi en perle av et mål som fikk meg til å skrike med sår i halsen! :D

Disse seks poengene er for meg et vendepunkt; ikke bare fordi vi snur den dårlige trenden, men fordi vi vinner solid og gjør jobben bra - slik at vi i kampene fremover kan senke skuldrene med god samvittighet. Chelsea er i "krise", og er svært ustabile. Likevel er Stamford Bridge en utrolig stor utfordring (har vi noen sinne vunnet der?), og det skal en god del til for at vi kommer derfra med poeng i sekken.

Ender vi på topp ti i år, som jeg mener er på tide, skal jeg si meg utrolig fornøyd med sesongen. Skjer det ved flaks, dørgkjedelig rugbystil og dødballer; so be it! Vi har vist at vi fortjener fornyet kontrakt, og at vi kan hevde oss med hvem som helst i PL. For meg er 1-0 bedre enn 6-5 tap og kreativ samba-fotball.
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: Stoke City vs Norwich City

Innlegg JonC » 04 Mar 2012, 13:17

Chelsea er i "krise", og er svært ustabile. Likevel er Stamford Bridge en utrolig stor utfordring (har vi noen sinne vunnet der?)

Stoke vant vel sist på Stamford B en vårdag (27.april) i 1974 med 1-0. Nå skal det sies at disse to lagene har unngått å møte hverandre da begge lag fra 75-76 til 84 var i ulike divisjoner. Var ikke Stoke i gamle Div 2, ja så var Chelsea det. I nedrykksesongen i 84-85 spilte vi 1-1 i London, men da var altså Chelsea nyopprykket etter 5 sesonger i gamle DIv 2. Nærmest de 3 sesongene vi ha spilt sammen i PL, var i jan 2009 da vi ledet 1-0 (Delap) til det var 2-3 min igjen + tillegg. Vi tapte 1-2. Gjett hvem som stod i Stoke-svingen og opplevde det?
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 179 gjester