Valencia - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Valencia - Stoke

Innlegg Kjell Ola » 23 Feb 2012, 21:47

Kan dette vera kampen å spela på seg sjølvtillit og "guts" før 2 uhyre viktige pl-kampar? Eg skulle så gjerne sett laget vidare, men pl er uansett viktigare.
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Re: Valencia - Stoke

Innlegg Knut Ole » 23 Feb 2012, 21:49

Diao + Delap synker ned på ng-nivå nå
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Valencia - Stoke

Innlegg bjørn123 » 23 Feb 2012, 21:50

delig å høre stoke supportere synge stolt!
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Valencia - Stoke

Innlegg torage » 23 Feb 2012, 21:51

Knut Ole skrev:Diao + Delap synker ned på ng-nivå nå


Ja, det var jo de som hadde vært naturlig å bytte ut
torage
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 467
Registrert: 18 Aug 2010, 17:00

Re: Valencia - Stoke

Innlegg ToGra » 23 Feb 2012, 21:52

bjørn123 skrev:delig å høre stoke supportere synge stolt!

En viss trøst å vinne banketten selvom man ikke vinner kampen :?
Brukerens avatar
ToGra
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1646
Registrert: 16 Aug 2011, 11:56

Re: Valencia - Stoke

Innlegg Knut Ole » 23 Feb 2012, 21:54

torage skrev:
Knut Ole skrev:Diao + Delap synker ned på ng-nivå nå


Ja, det var jo de som hadde vært naturlig å bytte ut

Jepp. Mistet grep sentralt etter at Pal + Arish ble tatt av.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Valencia - Stoke

Innlegg Josef » 23 Feb 2012, 21:59

Da var drømmen om Europa slutt, for denne gang.

Men du verden så bra vi spilte, dette er ingenting å være flau over, skulle alltid ønske vi kunne stille med slik offensivt innstilling.
Arismendi var god.
Desverre spiller vi med en spydspiss som ville blitt sett på (hvis vi snakket om drap) drept av en avrundet gjenstand.
Fuller burde starte hver eneste kamp.
Veldig trist med tanke på benken, skulle ønske vi stillte med Etherington og Pennant ifra start.

Når det er sagt så betyr nok ikke prestasjoene idag noe som helst fremover å vi får nok desverre se, omtrent samme lag som tidligere mot Swansea.

Å enda en ting, må ærlig innrømme det falt et par tårer når vi gikk over på overtid å jeg skjønnte dette var over, det er rett å slett med stolthet, det er noe som heter å gå ned med flagget til topps å det syntes jeg vi gjorde idag.

En trist stolt Potter er jeg idag, men likeså fullt veldig frustrert over laguttak (det vil si med benk)

Be Loud Be Proud Be Stoke!
Josef
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 917
Registrert: 06 Aug 2010, 23:01
Bosted: Arendal

Re: Valencia - Stoke

Innlegg Knut Ole » 23 Feb 2012, 22:04

ToGra skrev:
bjørn123 skrev:delig å høre stoke supportere synge stolt!

En viss trøst å vinne banketten selvom man ikke vinner kampen :?

Loud and proud - all over Europe!
Nå fortjener alle med hjerte for Stoke positivt resultat til helgen.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Valencia - Stoke

Innlegg torage » 23 Feb 2012, 22:18

Knut Ole skrev:
torage skrev:
Knut Ole skrev:Diao + Delap synker ned på ng-nivå nå


Ja, det var jo de som hadde vært naturlig å bytte ut

Jepp. Mistet grep sentralt etter at Pal + Arish ble tatt av.


Jeg misliker egentlig veldig sterkt å være negativ og jeg merker jo at i den senere tid har det vært mye negativt fra min side her inne. Men respekten for Pulis har vært på et lavmål i lengre tid og denne kampen bare forsterker det. Og ironisk nok er det mye på grunn av at denne kampen tross alt var en positiv kamp fra Stoke sin side, spesielt i 1. omgang. Pulis hadde bevisst nedprioritert denne kampen og slapp benkesliterne til og knapp nok det, men hentet også spillere fra reservelaget. Men kampen bekrefter som vel mange av oss har fryktet at benkesliterne og reservelagsspillere hadde fortjent mange flere sjanser i førsteelveren. Og at Arismendi som omsider slapp til, og overbeviste, blir byttet ut etter 60 min er over min fatteevne. Palacios kunne absolutt fått fortsette og spille på seg den selvtilliten han trenger og som han var på god vei til å gjøre i denne kampen. Nei, dette holder ikke. Og det har ikke noe med at en må støtte opp om laget sitt både i gode og dårlige tider. Dette har med mitt tilitsforhold til Pulis å gjøre. Men det er alltid lov å feile, og hvis Pulis til helgen viser at han har lært noe av denne kampen, så skal han få ros for det. Jeg venter ialleall spent på hvem Pulis starter med til helga...
torage
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 467
Registrert: 18 Aug 2010, 17:00

Re: Valencia - Stoke

Innlegg Morten T. » 24 Feb 2012, 09:28

Dette var en bra forestilling og spesielt i 1. omgang rysta vi jo tidvis Valencia.
Huth og Woodgate veldig gode i midtforsvaret, mens Delap får godkjent som back. Danny Collins er grei til å tackle, men posisjonerer seg helt feil altfor mange ganger. Arismendi og Palacios var gode på midten og får flere plusser i boka. Jerome var middels. Diao er kronisk for sent ute i ALLE tacklinger. Fuller skuffa meg i denne og fintene satt ikke som før. Jones ødela avansementmulighetene med å brenne sjansene, men han forsøkte å rette det opp med å jobbe hardt( at noen fortsatt har trua på den mannen....Jeg må le :lol: )

Alt i alt godkjent og vi gikk vel ned med flagget ganske høyt heva.

Synes våre tre beste var:
Huth
Woodgate
Arismendi
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 146 gjester