Stoke-Manchester City

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke-Manchester City

Innlegg Knut Ole » 01 Des 2010, 17:37

Enkelt og greit oppsummert, Kjell Ola. Men flere av de kvalitetsspillerne Morten nevner behøver vel ikke ruinere Coates. Parker er min første pri.
Også enig i Mortens oppsummering i at man både kan være hardtarbeidene og samtidig kreativ og pasningssikker. Utrolig opplevelse å se årets seriekamp sist mandag, og nettopp legge merke til den detaljen. (Gjorde ikke noe at Real M. tryna også)
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke-Manchester City

Innlegg Kjell Ola » 01 Des 2010, 18:06

Real Madrid tryna ja - GODT! Eg håpar at alle kampar der Ronaldo er med, fører til tap for - ja akkurat - laget der Ronaldo spelar. Dette har med kjensler å gjera - og det er jo akkurat det mykje dreiar seg om for oss supportarar. Er det ikkje?
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Re: Stoke-Manchester City

Innlegg bjørn123 » 02 Des 2010, 19:30

Knut Ole skrev:Enkelt og greit oppsummert, Kjell Ola. Men flere av de kvalitetsspillerne Morten nevner behøver vel ikke ruinere Coates. Parker er min første pri.
Også enig i Mortens oppsummering i at man både kan være hardtarbeidene og samtidig kreativ og pasningssikker. Utrolig opplevelse å se årets seriekamp sist mandag, og nettopp legge merke til den detaljen. (Gjorde ikke noe at Real M. tryna også)

Årets seriekamp er vel å ta litt lite i .. :) Kan alsri huske å sett noe i nærheten av dette. Helt fantasstisk fotball av Barca.
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 33 gjester

cron