Stoke - Liverpool

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Liverpool

Innlegg Knut Ole » 13 Nov 2010, 22:50

Ett lag, to mål, tre poeng!!!
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Liverpool

Innlegg gunny » 13 Nov 2010, 23:06

Grattis alle Stokies!!! Kanon kamp og stemning i dag! Så veldig bra at vi våger å stå høyt og holde trykket oppe. Det får vi betalt for :)

Føler Whitehead fortener ros i dag, han jobber kolossalt for laget og hadde en god kamp.
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: Stoke - Liverpool

Innlegg Knut Ole » 13 Nov 2010, 23:15

Massiv seier etter rock-solid match!
Gutta bryter nok en barriere. Første seier over Liverpool, da er det ikke mange igjen vi ikke har slått.
Synes vi tok grep om kampen tidlig og hadde kontrollen nesten hele veien gjennom. Det er virkelig nye takter. Også mot Liverpool, da (ok, de er ikke helt som de var og det var ingen grunn til å ha respekt for dem på Brittania i dag)
I dag er vi veldig gode defensivt, både med 4'ern, men også viktig sentral midtbane. Den vinner mange dueller og 2.baller og forstyrrer profilerte Liverpool-spillere hele tiden. Takk til Delap og Whitehead. Dean var vel blant banens beste, igjen!
Nyter livet med tre karer som evner å ta i mot, holde på ballen og kjele / være kreativ med den. Pennant, Ethrington og Fuller holder veldig høyt nivå. Jones spiller seg bedre og bedre opp. Vinner dueller og er sjef i lufta. Så deilig at spissene våre kvitterer for tillitten og skårer. 2-0 skåringen var enkel, men samtidig vakker. Endelig en effektiv kontring (så du den, Drillo). Effektivt medtak av Wilko, fint driv av Pennant som serverer presist på skoa til Jones som akkurat lykkes med gjennombruddet etter 90 slitsomme minutter. Tre trekk i lengderetningen, langst bakken. Nydelig :P
Når vi også har god keeper, holder vi nullen og vinner fullt fortjent med to mål!

Proud-potter :)
Sist endret av Knut Ole den 14 Nov 2010, 01:03, endret 1 gang
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Liverpool

Innlegg mfkpotter » 13 Nov 2010, 23:25

Som en av Pulis sine mest ivrige skeptikere, så vil jeg gi han ros i dag. Endelig står vi opp og presser høyt, vi kjemper utrolig hardt og dette er noe av det beste jeg har sett av dette laget på langt tid.
Wilkinson viste at han duger på høyre backen, han var en av Stokes aller beste i dag. Forsvaret var meget solid i dag, Collins som det svakeste leddet.

Stokes 3 beste i mine øyne :

1. Pennant - Sinnsyk god i dag
2. Whitehead- Fortsetter han slik så ser det bra ut
3. Wilkinson - Meget solid, flott forarbeid til 2-0.

Og til slutt dommer Mark Halsey : Vær snill og legg opp, dette var en de svakeste prestasjonene jeg har sett i premier league.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Stoke - Liverpool

Innlegg Knut Ole » 13 Nov 2010, 23:47

Noen andre som la merke til det.....? Synes det virket å være veldig forskjell mellom de to laglederne på sidelinja.
Det oste tydelighet av Pulis i dag. Så ut som meldingene hans nådde fram.
Hodgson....et trist syn, og (her blir det selvsagt synsing) det virket som coachingen hans ikke nådde særlig langt utover en omkrets av få meter / krittlinja han var rammet inn av.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Liverpool

Innlegg Torleif » 14 Nov 2010, 00:12

Det er dette som er fotball. Det er slike ting som holder oss oppe, vi som ikke er gloryhunters, men som følger laget vårt i tykt og tynt. Dette var en skikkelig belønning for tynnslitte nerver. Denne seieren smakte bare så utrolig godt. Det var rørende å se på tribunen, alt fra småbarn til gamle mannfolk som sang for full hals. Og laget, ja det er klart at noen var muligens bedre enn andre. Men jeg synes at hele gjengen virkelig blødde for drakten idag. Og det var vi som førte kampen og det var vi som presset høyt og det var vi som ville vinne. Dette var for meg en av årets "høydare".
Torleif
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 546
Registrert: 06 Aug 2010, 18:32
Bosted: Kopervik

Re: Stoke - Liverpool

Innlegg Knut Ole » 14 Nov 2010, 00:50

Det er dette som er fotball. Det er slike ting som holder oss oppe, vi som ikke er gloryhunters, men som følger laget vårt i tykt og tynt. Dette var en skikkelig belønning for tynnslitte nerver. (...)

Nydelig oppsummering, Torleif!
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Liverpool

Innlegg Morten T. » 14 Nov 2010, 01:39

Ooh-la-la, detta var skøy! :D
Vi hadde utrolig god kontroll på Liverpool og hadde et veldig bra trøkk på dem stort sett hele matchen igjennom. Nok en gang en lagseier hvor alle jobba som piska skinn og ALLE fortjener ros! Allikevel vil jeg trekke fra Whitehead som Stokes klart beste. Han var som en minesveiper defensivt og greide å bidra offensivt også. I dag var også Jones veldig god( spesielt i 2. omg. ). Begovic sto stødig igjen og han er vår nye 1. keeper. Vingene var også gode, spesielt Pennant. Og så synes jeg at Collins har hatt en veldig fin oppadgående kurve i år. Litt smårusk og mangel på offensiv kraft, men han har blitt som en lås defensivt.
Sjøl om Liverpool neppe har vært svakere på x antall år, så legger heller ikke det noe demper på prestasjonen. Og Fuller er heller ikke ferdig på dette nivået( for den som måtte tro det ), selv om jeg synes han var bedre i forrige match.
Velfortjent seier og vi er på gang! Grattis!

Synes våre tre beste var:
Whitehead
Pennant
Jones
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Liverpool

Innlegg O2Stokie » 14 Nov 2010, 12:10

Gratulerer gutter! Slutter meg til alle de bra tingene som er sagt ovenfor. Whitehead og Pennant var kanonbra i går. Spesiellt Dean spilte skjorta av Gerrard og Leiva i første omgang. Har ikke klart å vært innpå her enda etter kampen, lykkerus :D Wilkinson spilte vel sin beste Stoke kamp, herrlig. Og nå må vel TP se at det er Shawcross og Huth som skal spille i midten?
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Stoke - Liverpool

Innlegg Sven-Erik » 14 Nov 2010, 12:28

godt at dette er Tordenskiold i Stavern. Regner med at lydnivået i Oslo var høyt på lørdag

http://www.dagbladet.no/2010/11/13/nyhe ... /14281559/
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 21 gjester

cron