Stoke - Liverpool

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Liverpool

Innlegg torage » 14 Nov 2010, 15:56

O2Stokie skrev:Gratulerer gutter! Slutter meg til alle de bra tingene som er sagt ovenfor. Whitehead og Pennant var kanonbra i går. Spesiellt Dean spilte skjorta av Gerrard og Leiva i første omgang. Har ikke klart å vært innpå her enda etter kampen, lykkerus :D Wilkinson spilte vel sin beste Stoke kamp, herrlig. Og nå må vel TP se at det er Shawcross og Huth som skal spille i midten?


Alltid morsomt å diskutere laguttak. :) Jeg er nok en av dem som har stor sans for Faye, og selv om både Huth og Wilkinson spilte bra på sine plasser i går, mener jeg fortsatt at Faye ikke har spilt seg ut av laget. Skal være enig at det er morsomt med Wilkinson som er en ekte stokegutt og virkelig blør for drakta, gjorde en god figur på kanten i går, men han mangler vel ennå noe stabilitet, og så kan en helt sikkert si at det får han ved å spille. Huth er vel også en mer midtstopper enn back, men samtidig mener jeg Faye forsvarer en plass sammen med Schawcross. Både Wilkinson og Huth har begge en uortodoks spillestil som gir dem mange kort og jeg er aldri helt trygg på hva som skjer i eget straffefelt. Huth agressivitet i boksen til motstanderen kan sikkert være like stor om han spiller midtstopper som back, så jeg skal innrømme at valget slettes ikke er opplagt. Huth velger jeg som back foran Wilkinson pga at han er en stadig trussel på våre dødballer inne i motstanderens straffefelt. Så jeg holder nok fortsatt en liten knapp på Huth, Faye, Schawcross og Collins i backrekka :)
Sist endret av torage den 14 Nov 2010, 17:41, endret 1 gang
torage
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 467
Registrert: 18 Aug 2010, 17:00

Re: Stoke - Liverpool

Innlegg Richard Prestegård » 14 Nov 2010, 16:47

9 minutter og 29 sekunder med ren glede!

http://videos.sportyall.com/league/stok ... baa09.html
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Stoke - Liverpool

Innlegg JonC » 14 Nov 2010, 22:02

Wilkinson spilte vel sin beste Stoke kamp, herrlig.

Enig i det :P
MEN da er det på tide å benke han, og det mener jeg helt alvorlig. For denne mannen spiller aldri 2 kamper på rad MED kvalitet. Til det er han ALTFOR ustabil.
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 21 gjester

cron