Sunderland-Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Sunderland-Stoke

Innlegg Morten T. » 06 Nov 2010, 19:49

mfkpotter skrev:Dette var ingen bombe, jeg hadde 2-1 på mitt tips, men uansett Stoke stinker. Når skal Pulis prøve å vinne en kamp fra start og ikke etter 65 minutter. Jeg har vært negativ til Pulis lenge, og kan derfor trygt skjelle han ut når vi taper vår 5 kamp på rad. Jeg mener at Coates bare har en ting å gjøre, tupp den mannen på hue og ræva ut. Nå har han hatt flere sesonger og sinnsykt mye penger til å bygge opp et lag, men han har fortsatt ingen sentral midtbane eller backer i laget.
Vi er for øyeblikket det dårligste laget i premier league, snart er vi under streken og Coates må foreta seg noe da.
Det skjer ikke at Coates sparker Pulis. De er som Knoll & Tott. :mrgreen:
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Sunderland-Stoke

Innlegg Baretor » 06 Nov 2010, 20:50

Skuffa, skuffa, skuffa. Og tom. Dette var fælt å se på. Hvor er de fine formasjonene med masse "legg" fra sidene som vi så i begynnelsen av sesongen? hvor er spiriten til midtbanen? Uten denne har vi ikke angrep og forsvaret får unødvendig mye å jobbe med. Samling i bånn og revenge mot Birmingham. Trenger en seier NÅ!
Baretor
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 639
Registrert: 22 Aug 2010, 22:03
Bosted: Ålgård

Re: Sunderland-Stoke

Innlegg Knut Ole » 06 Nov 2010, 21:14

Så kampen på puben (Stoke-Tom). Dvs. minus 10 første og siste minuttene.
Par-tre hovedinntrykk
Straffe og rødt kort mot oss. Stoke snytt for .....akkurat, du sa det; straffe og rødt kort (Sunderland)
Ganske så grå førsteomg. Tellefeil i forsvaret ved deres mål. To som gir ballfører oppmerksomhet og glemmer å følge målskårer (som forøvrig plasserer seg smart). Walters, Jones, backene trekker ned kvaliteten. Det er hovesakelig rotete og lite struktur på det lille angrepsspillet.
Langt bedre annenomgang og igjen er det tilfeldigheter at Stoke ikke snur det. Vi skaper brukbart mye fra 50 min. i alle fall til å spille der oppe i nord. Wilson lykkes, Fuller gir ekstra dimensjon, Ethrington bidrar mer, Jones skaper giga-sjanser. Synd og skam at gutta ikke får til dette over flere minutter. Potensialet er der. Om det er Pulis som skal henges i slike tilfeller veit jeg sannelig ikke. Joa, Walters bør få hvile og en back med mer offensiv legning bør prøves ut. Jeg ville valgt Higgi.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Sunderland-Stoke

Innlegg -Tottal- » 06 Nov 2010, 21:31

Baretor skrev:Skuffa, skuffa, skuffa. Og tom. Dette var fælt å se på. Hvor er de fine formasjonene med masse "legg" fra sidene som vi så i begynnelsen av sesongen? hvor er spiriten til midtbanen? Uten denne har vi ikke angrep og forsvaret får unødvendig mye å jobbe med. Samling i bånn og revenge mot Birmingham. Trenger en seier NÅ!


Jeg er så enig, enig. Hvor i det hele tatt er tha fuckin Spirit ?
S+illere får fra 300 til 600 tusen bolts i uka for å spille ball. Vi er nesten sist på tabellen....FORTJENT.

VI ER IKKE BEDRE...Stoke City idag er et bånnlag. Nå MÅ VI skjerpe oss.

So......what the fuck is the next step ?
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Sunderland-Stoke

Innlegg bjørn123 » 06 Nov 2010, 21:51

Så heldigvis ikke kampen idag, men - tror ikke vi skal male fanden på veggen enda.
De kampene jeg har sett i år og med den stallen de har nå så er vi et klart bedre lag enn i fjor.
Blir uansett ikke mange borteseriere - det er hjemme vi skal gjøre det.
Får vi 4-6 poeng mot Birminham og Liverpool de neste to er alt som det skal være - og det har jeg stor tro på.
Der vi har problemer etter min meningen er på midtbanen og at vi bruker midtstoppere som backer er jo heller ikke ideelt.
Walters holder desverre ikke mål - en god prestasjon så langt (målet mot ...) holder ikke. Han er for treg samt ikke god nok teknisk.
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Sunderland-Stoke

Innlegg Morten T. » 06 Nov 2010, 22:31

bjørn123 skrev:Så heldigvis ikke kampen idag, men - tror ikke vi skal male fanden på veggen enda.
De kampene jeg har sett i år og med den stallen de har nå så er vi et klart bedre lag enn i fjor.
Blir uansett ikke mange borteseriere - det er hjemme vi skal gjøre det.
Får vi 4-6 poeng mot Birminham og Liverpool de neste to er alt som det skal være - og det har jeg stor tro på.
Der vi har problemer etter min meningen er på midtbanen og at vi bruker midtstoppere som backer er jo heller ikke ideelt.
Walters holder desverre ikke mål - en god prestasjon så langt (målet mot ...) holder ikke. Han er for treg samt ikke god nok teknisk.

I forhold til nedrykk er det selvfølgelig altfor tidlig å male fanden på veggen( et par seire så er vi midt på tabellen igjen ). Men skal vi vinne så må vi skape flere sjanser. Sånn sett var 2. omgangen ett lite steg i riktig retning.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Sunderland-Stoke

Innlegg Knut Ole » 06 Nov 2010, 23:30

Enig!
Nok en gang var 2.omg. et positivt steg. Men i dag gav det desverre null poeng.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Sunderland-Stoke

Innlegg pål - lillehammer » 07 Nov 2010, 13:25

Ser noen skriver at Pulis må gå etter tapet i går. Jeg har aldri vært noen stor Pulis fan men å sparke Pulis nå er jo meningsløst. Pulis har blirr en legende hos oss og er vel kanskje nå den mest betydingsfulle manageren Stoke har hatt. Han er helt på nivå med gamle Tony Waddington og faktisk kanskje litt forbi. Synes også vi er på rett vei når det gjelder måten å spille på. Jeg synes ikke vi skal få panikk enda selvom vi har kraftig stang ut fortiden. Det er veldig små marginer som avgjør kampene for oss fortiden. I går skjedde det igjen. Ball muligens inne, klar straffe og rødt kort til Sunderland og en tvilsom utvisning av Shawcross er kanskje grunnen til at det ikke ble poeng i går. Da nytter det ikke å si at Sunderland vant fortjent når dommern form 6. gang denne sesongen avgjør kampen
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 340
Registrert: 06 Aug 2010, 18:49

Re: Sunderland-Stoke

Innlegg Knut Ole » 07 Nov 2010, 14:37

pål - lillehammer skrev:Ser noen skriver at Pulis må gå etter tapet i går. Jeg har aldri vært noen stor Pulis fan men å sparke Pulis nå er jo meningsløst. Pulis har blirr en legende hos oss og er vel kanskje nå den mest betydingsfulle manageren Stoke har hatt. Han er helt på nivå med gamle Tony Waddington og faktisk kanskje litt forbi. Synes også vi er på rett vei når det gjelder måten å spille på. Jeg synes ikke vi skal få panikk enda selvom vi har kraftig stang ut fortiden. Det er veldig små marginer som avgjør kampene for oss fortiden. I går skjedde det igjen. Ball muligens inne, klar straffe og rødt kort til Sunderland og en tvilsom utvisning av Shawcross er kanskje grunnen til at det ikke ble poeng i går. Da nytter det ikke å si at Sunderland vant fortjent når dommern form 6. gang denne sesongen avgjør kampen

Noen....har vel gitt uttrykk for det litt tidligere også, tror jeg.
Fint innspill, Pål. Greit å se dette litt i perspektiv, ja.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Sunderland-Stoke

Innlegg Morten T. » 07 Nov 2010, 15:10

Vel, jeg vil ikke ha Pulis sparket, men han er( som spillerne ) et instrument for å gjøre klubben bedre( eller i værste fall dårligere ). Derfor synes jeg han og spillerne bør ha et konstant kritisk søkelys på seg. Det søkelyset synes jeg forsvinner når det letes etter forklaringer i tilfeldighetens verden.
Til og med Pulis sjøl gikk jo ut i uka som var å snakket om at laget måtte "kontrollere det kontrollbare". Det er et utsagn jeg er enig i og betyr jo muligens at mannen har forstått at fokuset bør ligge på faktorer de KAN få gjort noe med.
Pulis er flink, spesielt defensivt, men han er ingen GUD og må derfor finne seg i kritikk. Det virker på meg som om "noen" forsøker å unngå å komme med en slik kritikk for enhver pris, i frykt for å bli sett på som "negative", eller skape en "negativ" atmosfære.
Disse folka tjener flere hundretusen kroner i uka. At ikke den gjengen der skal ha press på seg og tåle litt ramsalt kritikk? I anstendighetens navn: Nei, veit du hva!!!

I England er det jo også diskusjoner om managere og spilleres gjøren og laden, og det spares neimen ikke på det verbale kruttet! Men så er det jo også et litt mer avslappet forhold til kraftgloser i de fleste andre europeiske land...

Det er enhver supporters rett( og muligens plikt ) til å ytre standpunkter som de måtte mene er de beste for klubbens utvikling. Om det er ytringer som oppleves som negative, destruktive, pessimistiske og tja...? Kjipe, så okei. Det viktigste er engasjement og at folk faktisk tør å stå fram med meninger som ikke nødvendigvis er konsensus.

Vi får fortsette å være (rykende) uenig. Det skaper progresjon... ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 22 gjester