Sunderland-Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Sunderland-Stoke

Innlegg bjørn123 » 06 Nov 2010, 18:57

Var Sunderland best eller?
Uansett- to hjemmekamper nå det er der vi må og kan gjøre det.
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Sunderland-Stoke

Innlegg -Tottal- » 06 Nov 2010, 18:59

Vi - er - RæVa -

Dette holder ikke. Bare en god keeper holdt oss inne til bare 0-2.
Oppvask NU. Kanskje på tide å få tilbake "figher" viljen, som lå utenpå Stoka drakta den første sesongen.
Vi er ikke bedre enn det tabellen viser, vi må innse det. Dette KAN FAKTISK BLI nedrykk.

Jeg håper Pulis revner malinga (igjen) fra garderobe nu. Det begynner å bli alvor.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Sunderland-Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 06 Nov 2010, 19:02

Jævlig irriterende. Med en gang vi flytter laget opp på banen (les; setter inn Fuller) så er vi det klart beste laget og at ikke en av headingene til Jones går inn er jo bare uflaks (samt en dommer som ikke ser trrippelhandsen!). Dette var en trist ettermiddag og vårt fjerde strake tap. Vi vet jo alle hva TP sier nå; dommertabbe ødela for oss og vi spilte en fantastisk kamp. Alle jobbet ...aaaard osv. Nei, TP, her er det resultatene som teller og vi fremstår som et bunnlag. Og laget du starter med! Flere av våre beste spillere sitter jo på benken for svarte! Vi må TØRRE for å få poeng - tørre fra starten ikke vente på at motstanderen scorer og deretter flytte opp laget.
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Sunderland-Stoke

Innlegg Morten T. » 06 Nov 2010, 19:03

-Tottal- skrev:Jeg håper Pulis revner malinga (igjen) fra garderobe nu. Det begynner å bli alvor.

Jeg håper han gjør fjerner malinga der hvor han KAN få fjerna malinga, men jeg tipper det kommer en tirade om dommere, lang reisevei, dårlig vær o.l. istedenfor.
Kanskje det er litt av problemet? At fokuset flyttes fra spillere som ikke presterer og over på utenforliggende årsaker?
Jeg tror dette snur seg hvis vi tør å kjøre inn de rette offensive spillerne og får inn noen som kjæler med ballen på midtbanen i januar.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Sunderland-Stoke

Innlegg O2Stokie » 06 Nov 2010, 19:12

At dommeren unnlater å dømme ballen over mål, kan jeg forstå (selv om den var over), men at han da unnlater å dømme straffe for hands, og gir rødt kort, det forstår jeg ikke. Vi spiller jevnt igjen og taper, dette går ikke, da går det ned i Championship. TP må begynne med forsvaret, det er i år for dårlig. Uansett har vi nå 5 store dommeravgjørelser (6 med kortet til Shawcross) mot oss, kanskje på tide med en reaksjon fra klubben mot dommer organisasjonen?
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Sunderland-Stoke

Innlegg bjørn123 » 06 Nov 2010, 19:16

ER det noen som så kampen? det å kommentere presenasjoner ut fra en radioreporter blir vel som om dere skal gi dama mi poeng fra 1-10 ut fra det jeg beskriver til dere..
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Sunderland-Stoke

Innlegg JonC » 06 Nov 2010, 19:32

Ser akkurat nå høydepkt på TV2 PL. Cattermole redder ballen med hendene på vei inn i mål etter heading fra Jones (eller er det keeperen som slår). Definitivt straffe og rødt. Hvis ikke kan Atkinson velge å dømme ballen inne. Han velger corner til Stoke :?: :?:
Fra BBC:
The visitors felt hard done to when a Lee Cattermole handball denied Stoke's Kenwyne Jones a clear second-half goal.


Possession: Sunderland 44 %, Stoke 56 %
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Sunderland-Stoke

Innlegg Morten T. » 06 Nov 2010, 19:41

bjørn123 skrev:ER det noen som så kampen? det å kommentere presenasjoner ut fra en radioreporter blir vel som om dere skal gi dama mi poeng fra 1-10 ut fra det jeg beskriver til dere..

Jeg så på stream og hørte på Nigel og Nigel på Radio BBC Stoke. Så ingen som fortjente 10 i dag. Hverken damer eller spillere...

Synes at det var jevnt over ganske grått, men Begovic og Fuller får plusser. Tuncay, Wilson, Faye og Collins var brukbare.
Walters var elendig og Huth heller ikke spesielt god. Synes også at Etherington og Jones skuffa i dag.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Sunderland-Stoke

Innlegg gunny » 06 Nov 2010, 19:41

Såg kampen. Dårlig 1.omgang, bedre etter hvilen. Men det var mest på dødball vi skapte sjanser. Etherington var dårlig i dag og bidro lite offensivt. Huth virket dritlei av backspill, selv om han var med litt fremover.

Men det var klar hands, og merkelig at hverken dommer eller linjedommer fikk det med seg. Faktisk var ballen borti armen til Cattermole TO ganger!!

Det positive var Marc Wilson. Han slår noen feilpasninger, men ellers syns jeg han var vår klart beste spiller. Håper han får mer spilletid.

Det må bli poeng i de neste kampene, ellers blir dette veldig tøft...
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: Sunderland-Stoke

Innlegg mfkpotter » 06 Nov 2010, 19:44

Dette var ingen bombe, jeg hadde 2-1 på mitt tips, men uansett Stoke stinker. Når skal Pulis prøve å vinne en kamp fra start og ikke etter 65 minutter. Jeg har vært negativ til Pulis lenge, og kan derfor trygt skjelle han ut når vi taper vår 5 kamp på rad. Jeg mener at Coates bare har en ting å gjøre, tupp den mannen på hue og ræva ut. Nå har han hatt flere sesonger og sinnsykt mye penger til å bygge opp et lag, men han har fortsatt ingen sentral midtbane eller backer i laget.
Vi er for øyeblikket det dårligste laget i premier league, snart er vi under streken og Coates må foreta seg noe da.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 26 gjester

cron