Bolton - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Bolton - Stoke

Innlegg gunny » 16 Okt 2010, 18:05

En kamp vi burde fått med oss ett poeng i. Talentløst av Delap å lage frispark i foranledningen som ført til nytt innkast og baklengsmål. Det er bare å gå oppi og "stå" på motstanderen når han er feilvendt!

Synes Collins hadde en god kamp i dag. Men er veldig skuffet over ett tapt poeng.
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: Bolton - Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 16 Okt 2010, 18:33

Veldig skuffende etter pangstarten på 2.omgang. Vi klarte dessverre ikke å holde trykket. Litt skuffet over Jones i dag - han fikk dessverre ikke til veldig mye. Artig at våre veldig defensive sentrale midtbanespillere både scoret (Delap) og hadde en stor sjanse (Whitehead) - ikke ofte de er over midtbanen! Collins har blitt en defensiv sterk venstreback, litt igjen offensivt for å bli en GOD Premier League back. Sørensen surret det til et par ganger, kanskje skal vi prøve mannen fra Bosnia snart? Veldig uheldig at Fuller skadet skulderen sin igjen - dette ser jo ikke bra ut! Whitehead må vel også stå over mot United til søndag. Gudjohnsen tilfører laget ingenting for øyeblikket - desverre.

Og dommeren? At han ikke ser handsen og gir oss et straffespark i første omgang er hekt utrolig! Møkkamann!

Håper på bedre uttelling da jeg drar over til United kampen!

Goooaaarrrnnnn Stoke 8-)
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Bolton - Stoke

Innlegg Knut Ole » 16 Okt 2010, 19:43

Bittert :(
Fikk ikke med meg 2.omg. men du verden så skuffa jeg var jeg hørte 1-2 målet på BBC : bilradion. Plutselig mistet bilen farta, gitt.
Trist at viktige Fuller måtte ut igjen.

Uniten neste korsvei. Kanskje det kan være vår tur nå? På nevnte BBC fikk jeg med meg at WBA hadde et brukbart grep i 2.omg. mot nettop united. De er en smule sårbare og et bonus for oss kan være champions league runde til uka - ikke uvanlig at det setter litt preg. WBA turte...... gjør vi?
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Bolton - Stoke

Innlegg mfkpotter » 16 Okt 2010, 20:20

Dette var etter min mening en liten ilddåp på hvordan sesongen vil bli for vår del tror jeg. Etter en god periode var jeg super spent på om vi kunne klare å følge opp dette på bortebane mot et Bolton lag som enda ikke hadde vunnet på hjemmebane. Med 3 poeng i dag så hadde det sett atskillig bedre ut, at United gjør det så dårlig i dag igjen tror jeg dessverre går utover Stoke neste helg.

Når jeg ser hvordan Blackpool og ikke minst WBA gjør det på bortebane, så er jeg skuffet over at Stoke enda ikke behersker dette. Meget skuffende start på denne fotballhelgen.

God tur over til United kampen Svein, håper din hjemme statistikk holder deg til etter den kampen også.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Bolton - Stoke

Innlegg O2Stokie » 17 Okt 2010, 20:37

Svein Nilsen skrev:Veldig skuffende etter pangstarten på 2.omgang. Vi klarte dessverre ikke å holde trykket. Litt skuffet over Jones i dag - han fikk dessverre ikke til veldig mye. Artig at våre veldig defensive sentrale midtbanespillere både scoret (Delap) og hadde en stor sjanse (Whitehead) - ikke ofte de er over midtbanen! Collins har blitt en defensiv sterk venstreback, litt igjen offensivt for å bli en GOD Premier League back. Sørensen surret det til et par ganger, kanskje skal vi prøve mannen fra Bosnia snart? Veldig uheldig at Fuller skadet skulderen sin igjen - dette ser jo ikke bra ut! Whitehead må vel også stå over mot United til søndag. Gudjohnsen tilfører laget ingenting for øyeblikket - desverre.

Og dommeren? At han ikke ser handsen og gir oss et straffespark i første omgang er hekt utrolig! Møkkamann!

Håper på bedre uttelling da jeg drar over til United kampen!

Goooaaarrrnnnn Stoke 8-)

Så ut som om byttene Pulis gjorde i dag var 3 bommer. Fuller var dårlig før han ble skadet, Gudjohnsen ser fortsatt helt håpløs ut og Whelan tilførte null. Ellesr enig i at Collins er blitt bra og at dommeren var rævva. Fryktet at dette skulle bli resultatet, men vi spilte meget bra i store perioder av kampen og det er skuffende at vi ikke setter flere mål. Har ikke klart å vært innpå her før nå, begynner å komme meg over den værste skuffelsen.
Vi kommer sikkert til å spille kanonbra mot ManU... for så å tape :(
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 14 gjester

cron