Newcastle - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Newcastle - Stoke

Innlegg Bjarne » 26 Sep 2010, 19:09

Litt flaks og litt dyktighet i andre omgang :lol:
Bjarne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 555
Registrert: 10 Aug 2010, 19:35
Bosted: Ålesund

Re: Newcastle - Stoke

Innlegg Lilledino » 26 Sep 2010, 19:12

TrondG skrev:Dette er deilig. Marginene er med oss, og vi har litt flaks. Men over hodet ikke ufortjent. Nå skal Brann knuse VIF-pakket så er dagen komplett! :D



Brann, in Youre Dreams !!! Denne dagen toppes med lekestue på ullevål ...

Wolves detter nedover forøvrig, og jeg gremmes når jeg ser at de har en seier !!!
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Newcastle - Stoke

Innlegg Lilledino » 26 Sep 2010, 19:14

Next, Blackburn og Bolton !!! 6 nye poeng !!!!
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Newcastle - Stoke

Innlegg gunny » 26 Sep 2010, 19:22

Ufattelig herlig seier!!! Grattis alle sammen :D
Walters gjør mye bedre jobb for oss på kant enn som spiss, håper han fortsetter der.
Sørensen må skjerpe seg litt, virker ikke like trygg som før.
Huth bør fortsette som stopper, selv om spiller langt over kanten til tider.
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: Newcastle - Stoke

Innlegg torage » 26 Sep 2010, 19:31

gunny skrev:Ufattelig herlig seier!!! Grattis alle sammen :D
Walters gjør mye bedre jobb for oss på kant enn som spiss, håper han fortsetter der.
Sørensen må skjerpe seg litt, virker ikke like trygg som før.
Huth bør fortsette som stopper, selv om spiller langt over kanten til tider.


Enig i at Sørensen gjør mye rart i dag. Må skjerpe seg. Men jeg vil gjerne ha Faye inn som midtstopper igjen. Synes Wilkinson blir alt for svak, og da er Huth tross alt et bedre alternativ. Han er også en offensiv trussel for oss

Veldig synd for Fuller, som sikkert er ute en god stund, Litt paradoksalt kan dette gi Tuncay en sjanse. Nesten så jeg vil påstå at Pulis er ute etter Tuncay, men det må nesten bli et folkekrav at han nå kommer inn i troppen nå som Fuller er ute. Gudjohnsen har vist nå at han ikke er i matchform, og en kan kanskje lure på hvor godt kjøp det var
torage
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 467
Registrert: 18 Aug 2010, 17:00

Re: Newcastle - Stoke

Innlegg -Tottal- » 26 Sep 2010, 19:38

Yay!!!

Etherington og Jones + mye vilje, reddet oss til seier denne gang også.

Få inn Tuncay og offensiv holdning i de neste kampene, så blir vi fanden steike et godt PL lag.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Newcastle - Stoke

Innlegg Morten T. » 26 Sep 2010, 19:47

Ooh la la! :D
Som de nevnte i studioet også: Kritikken vi kom med etter den vanvittig slakke første omgangen så ut til å ha blitt hørt. Tipper Pulis dro noen gloser i pausen som neppe rimer bra med mannens katolske tro eller passer godt på norske debattforum...( På Donald-språket sa han vel: #&#!%"##!!! )
Hele laget spilte seg opp og turte å trøkke på. Veldig bra bytter også. Diao bør snart få en anstendig residens så han kan drive ambassadørgjerningen sin på heltid, med mindre Pulis vil fortsette med "prosjekt ultradefensivt". Mere trøkk når Fuller kom inn( som forventet ), men trist at han ble skadet. Han har jo fått skulderen ut av ledd noen ganger før og med mindre han bruker metoden til Mel Gibson og klinker den i ledd igjen, så blir han vel borte 1-2 uker? Synes også at Wilkinson, Whelan og Whitehead var godt under pari og Gudjohnsen må kjøpe det han kan av treningsapparater på TV-shop for å trene seg opp. Han er unfit og henger ikke med. Ikke foreløpig. Veldig merkelig å utelate Tuncay til fordel for islendingen.

Synes Jones spilte seg stort opp og vant det som var av dueller i 2.omg. Walters bedre på ving, men han er ganske "enkel" i spillestilen( og det liker Pulis, tror jeg ). Collins var god og hadde veldig bra kontroll på Routledge hele kampen, men for meg var Shawcross den beste i kveld. Han spilte seg stort opp fra de siste kampene, håndterte Carroll veldig bra og dirigerte og rensa unna det som kom. Pulis fortjener også ros for taktikken i 2. omgang og for byttene. Synes forøvrig at Newcastle var gjennomgående svake, og hadde vi møtt et bedre lag med taktikken vi hadde i 1. omgang, så hadde matchen vært over etter 45 mins.

Synes våre tre beste var:
Shawcross
Jones
Etherington
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Newcastle - Stoke

Innlegg O2Stokie » 26 Sep 2010, 20:02

Veldig bra andre omgang og veldig viktige poeng. Nå kan vi senke skuldrene litt etter en dårlig start på sesongen. Håper Tuncay nå får sjansen, men synd med Fuller. Blir nok borte en god stund. Ellers så synes jeg vi hadde god kontroll på Newcastle hele kampen, men klarer å rote inn et baklengs igjen. Whelan spilte seg lengre unna en startoppstilling, han er bare ikke god nok for PL. Treg, ball-watching og er mere opptatt av å dirigere andre enn å få orden på seg selv. Selges i januar.
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Newcastle - Stoke

Innlegg Torleif » 26 Sep 2010, 20:34

Selv om det ble seier, så er jeg forbannet på laguttakene til Pulis. Med engang Fuller kom innpå, så ble det mer liv i leiren, Å kjøre med walthers på topp og Whitehead som breddeholder er bare ikke godt nok. Når Pennant er skadet, så burde Walthers vært på høyre flanken og fuller skal være på topp. Han burde også hatt Tuncay med, men han er for pokker ikke på benken engang.
Og Eidur, ja hva skal man si, han er langt "over the top". Første omgang var fryktelig. Diao passer på et gamlehjem nå.
Det ble seier og forhåpentligvis litt ro i rekkene en stund. Men jeg mener Pulis bør ta en runde og to med seg selv nå. Vi har såpass bra spillere i stallen, at det bør kunne gå an å komme med en bedre lagsammensetning enn hva som ble gjort i første omg.
Torleif
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 546
Registrert: 06 Aug 2010, 18:32
Bosted: Kopervik

Re: Newcastle - Stoke

Innlegg torage » 26 Sep 2010, 21:32

Torleif skrev:Selv om det ble seier, så er jeg forbannet på laguttakene til Pulis. Med engang Fuller kom innpå, så ble det mer liv i leiren, Å kjøre med walthers på topp og Whitehead som breddeholder er bare ikke godt nok. Når Pennant er skadet, så burde Walthers vært på høyre flanken og fuller skal være på topp. Han burde også hatt Tuncay med, men han er for pokker ikke på benken engang.
Og Eidur, ja hva skal man si, han er langt "over the top". Første omgang var fryktelig. Diao passer på et gamlehjem nå.
Det ble seier og forhåpentligvis litt ro i rekkene en stund. Men jeg mener Pulis bør ta en runde og to med seg selv nå. Vi har såpass bra spillere i stallen, at det bør kunne gå an å komme med en bedre lagsammensetning enn hva som ble gjort i første omg.


Enig, men dessverre så har jeg ingen tro på at Pulis vil endre stil. Til det har han i flere sesonger vist at han kjører på uavhengig hva andre mener. Gang etter gang viser han liten tro på sine egne spilleres ferdigheter og setter opp ultradefensive lagoppstillinger, og vi blir gang etter gang liggende under, for så å komme tilbake når vi blir tvunget til å bli mer offensive. Og den værste kritikken roer seg jo nok (dessverre) etter at spillerne snudde kampen i dag. Men paradoksalt så ser det ut som skader tvinger Pulis til å gjøre noen forandringer, enten han liker det eller ikke. Jeg tenker da på at Fuller sin skade i dag, kan åpne for Tuncay. Men jeg synes det er så mange ting en kan sette fingeren på når det gjelder valgene til Pulis, at jeg har mistet helt respekten for den mannen som manager på dette nivået.

Til tross for Pulis har jeg stor tro på at det kan bli bra med poeng framover. Jones har jo vist seg å bli vårt aller beste kjøp på mange år, og med Pennant tilbake så blir ikke alt ansvar liggende på Etherington som pasningslegger fra kanten inn til Jones. Med Pennant på høyre, mener jeg også at vi fint kan leve med Huth på backen. Og faktisk skal vi ikke se bort fra at Tuncay får komme inn i troppen til helga med hjemmebane og på papiret mye lettere motstander. Vi får vente og se.. Men jeg tviler på at dette er siste gang en kaster ut sin frustrasjon over en mann som tydeligvis enten er elsket eller hatet :shock:
Sist endret av torage den 26 Sep 2010, 21:37, endret 1 gang
torage
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 467
Registrert: 18 Aug 2010, 17:00

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 11 gjester

cron