Newcastle - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Newcastle - Stoke

Innlegg Oddvin » 26 Sep 2010, 21:37

Er livredd at TP ser det på en annen måte en det vi gjør. Vi vant med hans taktikk og lag, at han gjør et par grep tildlig i andre omgang endre nok ikkje hans tanke om at han gjør det rette.
Det som er litt parodosalt er jo at han skaffer oss 3 nye poeng mot alle odds eller mot fansens ønske oppstilling.
Oddvin
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1102
Registrert: 07 Aug 2010, 13:57
Bosted: Os

Re: Newcastle - Stoke

Innlegg Morten T. » 26 Sep 2010, 23:16

torage skrev:Synes Wilkinson blir alt for svak, og da er Huth tross alt et bedre alternativ. Han er også en offensiv trussel for oss

Jeg går utifra at du mener at Huth er en trussel på offensive DØDBALLER? For han er så definitivt ingen Zambrotta, Ashley Cole eller Evra hva kommer til offensive raids. Vi har faktisk ingen backer i troppen som liker å gå framover( med forbehold om Shotton og Pugh ). Vi har fire "dunkere"( Higginbotham, Wilkinson, Huth og Collins ) og det er synd, fordi offensivt backspill( dobling på kant ) er så utrolig viktig for å skape sjanser i dagens fotball. Wilkinson er den backen som er best offensivt, men han er svakest defensivt av alle disse fire og også svakest totalt sett, dessverre.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Newcastle - Stoke

Innlegg Knut Ole » 26 Sep 2010, 23:54

Så herlig det er å ta feil når det får utslag som idag :) Jeg var skeptisk for denne kampen og håpet i beste fall et poeng (0-0). Lagoppstillingen gjorde meg ikke veldig trygg og første omgang kunne jeg bare slå fast hvor rett jeg hadde.
Bortsett fra at matchen varer i + 90 minutter. At vi har to i stengene og skårer fortjent to ganger. Nå har vi på de fire siste slått tre PL lag + en kjip u.
Det er underlig at det i så mange kamper er nødvendig med en grå-tonet 1.omg. for så å fike til i andre.
Ja, det er paradoksalt, Oddvin. TP vil nok bare kvittere ut enda en vellykket taktikk.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Newcastle - Stoke

Innlegg torage » 27 Sep 2010, 23:32

Morten T. skrev:
torage skrev:Synes Wilkinson blir alt for svak, og da er Huth tross alt et bedre alternativ. Han er også en offensiv trussel for oss

Jeg går utifra at du mener at Huth er en trussel på offensive DØDBALLER? For han er så definitivt ingen Zambrotta, Ashley Cole eller Evra hva kommer til offensive raids. Vi har faktisk ingen backer i troppen som liker å gå framover( med forbehold om Shotton og Pugh ). Vi har fire "dunkere"( Higginbotham, Wilkinson, Huth og Collins ) og det er synd, fordi offensivt backspill( dobling på kant ) er så utrolig viktig for å skape sjanser i dagens fotball. Wilkinson er den backen som er best offensivt, men han er svakest defensivt av alle disse fire og også svakest totalt sett, dessverre.


Helt riktig, Huth har jo vist seg å være en av våre sterkeste kort på offensive dødballer. Men jeg er helt enig i at verken han eller Collins ikke bidrar med offensive løp, men vi kan til en viss grad leve med det, når vi har wingtyper av den gamle sorten som Etherington og nå forhåpentligvis Pennant. Men jeg regner med du merket deg ett løp til Collins nå sist helg, da han i liggende possatur klarte å presse inn et overlegg i aller siste liten.
torage
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 467
Registrert: 18 Aug 2010, 17:00

Re: Newcastle - Stoke

Innlegg -Tottal- » 28 Sep 2010, 16:21

Collins har overrasket positivt de siste kampene, kanskje det er håp for at han kommer på et godt og stabilt nivå.
Huth er en mann som har lett for å være i begivenhetens sentrum. På godt og vondt.
En god back er han ikke, men han har likefullt blitt en meget viktig spiller for Stoke.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 26 gjester

cron