Stoke - Fulham

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Fulham

Innlegg pål - lillehammer » 22 Sep 2010, 13:24

Morten T. skrev:
pål - lillehammer skrev:
Morten T. skrev:Mange klager på Stoke-spillere fra mange forskjellige hold de siste åra. I går kom det et nytt medlem i den klubben:
http://www.siste.no/fotball/internasjon ... 320127.ece

Uansett hvor mye supporter jeg er, av og til må man bare gi andre rett i kritikken.


Det er uten tvil riktig at Wilko her gikk over streken noe også Stoke har sagt seg enig i. Men det er ikke bare vi som har disse taklingene. Også klubbene som Mark Hughes har vært trener for har vært i situasjoner med meningsløse taklinger men da er ofte svaret at jeg så det ikke så godt eller han var jo først på ballen osv. Jeg vil gi stor kred til Stoke som går ut å sier at dette ikke var helt bra og at det vil bli tatt opp med spilleren. Gleder meg til å høre det fra Mark Hughes også når det skjer med hans spillere.

Enig, men også Stoke feier jo hendelser under teppet, vel?
Eller er det noen andre enn Svein Nilsen og meg sjøl som har tatt avstand fra slaget Shawcross delte ut til Cole mot West Ham? ;)

Bottom line: Taclkinga var (visstnok ) av den grisete sorten og komplett hodeløs av Wilkinson.


Jeg har ingen problemer med å ta avstand fra det Shawcross gjorde og jeg regner med at det blir karantene også hvis det var med overlegg. Jeg synes faktisk at Shawcross noen ganger spiller litt på grensa grisete eller gjør noen litt unødvendige ting. Men det mest hodeløse med taklinga til Wilko var vel tidspunktet det ble satt inn nemlig 3 min på overtid på stillinga 2-0. Dommern vurderte jo selve forseelsen til gult kort så så ille kan det jo ikke ha vært. Det er mye somn tyder på at Hangeland hadde gjort det samme i mer avgjørende øyeblikk. Wilko må lære å styre seg litt og ikke bli så overtent når det ikke er nødvendig.
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 340
Registrert: 06 Aug 2010, 18:49

Re: Stoke - Fulham

Innlegg bjørn123 » 22 Sep 2010, 13:27

Morten T. skrev:
pål - lillehammer skrev:
Morten T. skrev:Mange klager på Stoke-spillere fra mange forskjellige hold de siste åra. I går kom det et nytt medlem i den klubben:
http://www.siste.no/fotball/internasjon ... 320127.ece

Uansett hvor mye supporter jeg er, av og til må man bare gi andre rett i kritikken.


Det er uten tvil riktig at Wilko her gikk over streken noe også Stoke har sagt seg enig i. Men det er ikke bare vi som har disse taklingene. Også klubbene som Mark Hughes har vært trener for har vært i situasjoner med meningsløse taklinger men da er ofte svaret at jeg så det ikke så godt eller han var jo først på ballen osv. Jeg vil gi stor kred til Stoke som går ut å sier at dette ikke var helt bra og at det vil bli tatt opp med spilleren. Gleder meg til å høre det fra Mark Hughes også når det skjer med hans spillere.

Enig, men også Stoke feier jo hendelser under teppet, vel?
Eller er det noen andre enn Svein Nilsen og meg sjøl som har tatt avstand fra slaget Shawcross delte ut til Cole mot West Ham? ;)

Bottom line: Taclkinga var (visstnok ) av den grisete sorten og komplett hodeløs av Wilkinson.

Oppfatter ikke Shawcross for en stygg spiller - heller tøff om men noe klomsete (synes allikevel albuen var totalt meningsløst og burde resultert i rødt kort).
Når det gjelder Wilkinson er også han en tøff spiller, men han er også tiltider direkte stygg. Tiltider usmakelig stygg. Allikevel tar man vekk tøffheten og røffheten fra Wilkinson blir han reduert til en spiller av Delaps kvalitet dersom Delap ikke fikk lov å kaste..
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Stoke - Fulham

Innlegg JonC » 22 Sep 2010, 15:10

Der spilles på mange måter to forskjellige typer fotball i England; en i Premier League og en i de lavere divisjoner. Wilkinsons spillestil/kapasitet passer nok best i den siste. Det har nok også TP registrert i og med spilletiden han har fått i år. Delap er nok også i den samme kategorien - ser man bort i fra hans ekstreme ferdighet i lemping.
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Stoke - Fulham

Innlegg Knut Ole » 22 Sep 2010, 22:11

Oppfatter ikke Shawcross for en stygg spiller - heller tøff om men noe klomsete (synes allikevel albuen var totalt meningsløst og burde resultert i rødt kort).

Enig i det Bjørn skriver. Røff i stilen og noen ganger en smule keitete. Situasjonen på lørdag var idiotisk og så rød ut :(
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Fulham

Innlegg Morten T. » 23 Sep 2010, 21:07

Her er litt action fra tirsdag,
Higginbothams scoring er vakker. Fin heading
Jones sin scoring skyldes en soleklar tabbe av Schwarzer i Fulham-målet.
Tacklinga til Wilkinson ser ut som en klassisk Erland Johnsen, dvs. sånn ca. 5 sekunder for seint inne for å nå ballen.

Legg merke til håndtrykket Hughes gir Pulis helt på tampen. Ikke spesielt hjertelig.......

http://www.101greatgoals.com/videodispl ... m-6964934/

Den gamle dommerkjempen Jeff Winther uttalte dette om tacklinga til Wilkinson:
Rightly or wrongly a couple of teams are picking up a reputation for foul play. I am sure their supporters and indeed managers will say that they are just committed but the tackle by Stoke City’s Andy Wilkinson in added time with his side leading 2-0 against Fulham was both unnecessary and dangerous.

Mis-timed perhaps rather than malicious but the player was only yellow carded. Surely the Rugby League rule, of referring incidents such as these to a review panel would benefit the game?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Fulham

Innlegg Morten T. » 23 Sep 2010, 21:14

Knut Ole skrev:
Oppfatter ikke Shawcross for en stygg spiller - heller tøff om men noe klomsete (synes allikevel albuen var totalt meningsløst og burde resultert i rødt kort).

Enig i det Bjørn skriver. Røff i stilen og noen ganger en smule keitete. Situasjonen på lørdag var idiotisk og så rød ut :(

Han har et stykke igjen til denne mannen, ja :mrgreen: :
Bilde

Men han har brekt noen bein nå og er ganske riktig keitete, i tillegg til dette på lørdag. Indisierekka begynner å vokse litt vel fort nå, kanskje?
Jeg tror han er et stykke unna England for øyeblikket. Han må først bli bedre med ballen i beina.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 29 gjester

cron