Stoke - Fulham

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Fulham

Innlegg JonC » 21 Sep 2010, 22:43

Morten T. skrev:Slutt.
2-0 og klar for 4. runde. Jippi!!!!!!!! :D

Resten av PL spiller jo extratime i kveld !! Trekning 4.runde ??
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Stoke - Fulham

Innlegg Knut Ole » 21 Sep 2010, 22:44

Tuncay kan jeg like. Uortodoks type , rett og slett gøy å se på.

Flott og hyggelig at Tuncay ble kåret til MOM.
Viktig for Stoke C. at Jones skårer igjen og med det styrker selvtillitt og trua (+ 10 vil vi ha).
Delap er middelmådig med beina (som vi alle veit), men bidrar enda til at vi gjør mål med kast av verdensklasse. Er det ikke vel 20 PL mål han har skapt på "sin måte"?
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Fulham

Innlegg Knut Ole » 21 Sep 2010, 22:47

Som Simen sier jeg takk for referat i dag og GRATTIS med vår 3.seier for sesongen.
Klar for match søndag!
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Fulham

Innlegg Morten T. » 21 Sep 2010, 22:48

Knut Ole skrev: Er det ikke vel 20 PL mål han har skapt på "sin måte"?

Jeg tror det kommer litt an på hvor "bredt" regnestykke du setter opp. Regner du med 2. og 3. baller og klabb&babb i feltet så tror jeg du må over 20 også.
Faen, nå har de begynt med "5. dommere" bak mål. Er det ikke på tide å begynne med "innkastere" også( etter kicker-modellen i amerikansk fotball)??? :P
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Fulham

Innlegg Ovis » 21 Sep 2010, 22:49

Flott med ein seier i dag. God motivasjon til å møte Newcastle borte til helga. Får bare håpe Tuncay får fornya tillit. Det fortjener han.
Come on Stoke City
Ovis
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 442
Registrert: 22 Aug 2010, 13:08
Bosted: Vestre Jakobselv Finnmark

Re: Stoke - Fulham

Innlegg Knut Ole » 21 Sep 2010, 22:56

Jeg tror det kommer litt an på hvor "bredt" regnestykke du setter opp. Regner du med 2. og 3. baller og klabb&babb i feltet så tror jeg du må over 20 også.

Blir vel riktig å ta med 2. (og evt. 3.baller).
Kast - duell - nedfallsfrukt - skåring. Joa, det er viktig for Pulis sine menn å dø for 2.ballen etter kastene. Vakkert er det dog ikke, ei heller modernisering av fotballen (jfr. bl.a. Wenger m.fl).
For Stoke har det bidratt til vi har kontrakt i PL.
Som du sier, synd han ikke har bedre kvaliteter med beina.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Fulham

Innlegg pål - lillehammer » 22 Sep 2010, 10:18

Herlig med seier i går kveld. Tror cupen virker motiverende på hele klubben og gir oss et løft i serien også. Nå står Newcastle, Blackburn og Bolton for tur og det bør bli endel poeng ut av det.
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 340
Registrert: 06 Aug 2010, 18:49

Re: Stoke - Fulham

Innlegg Morten T. » 22 Sep 2010, 10:52

Mange klager på Stoke-spillere fra mange forskjellige hold de siste åra. I går kom det et nytt medlem i den klubben:
http://www.siste.no/fotball/internasjon ... 320127.ece

Uansett hvor mye supporter jeg er, av og til må man bare gi andre rett i kritikken.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Fulham

Innlegg pål - lillehammer » 22 Sep 2010, 13:01

Morten T. skrev:Mange klager på Stoke-spillere fra mange forskjellige hold de siste åra. I går kom det et nytt medlem i den klubben:
http://www.siste.no/fotball/internasjon ... 320127.ece

Uansett hvor mye supporter jeg er, av og til må man bare gi andre rett i kritikken.


Det er uten tvil riktig at Wilko her gikk over streken noe også Stoke har sagt seg enig i. Men det er ikke bare vi som har disse taklingene. Også klubbene som Mark Hughes har vært trener for har vært i situasjoner med meningsløse taklinger men da er ofte svaret at jeg så det ikke så godt eller han var jo først på ballen osv. Jeg vil gi stor kred til Stoke som går ut å sier at dette ikke var helt bra og at det vil bli tatt opp med spilleren. Gleder meg til å høre det fra Mark Hughes også når det skjer med hans spillere.
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 340
Registrert: 06 Aug 2010, 18:49

Re: Stoke - Fulham

Innlegg Morten T. » 22 Sep 2010, 13:08

pål - lillehammer skrev:
Morten T. skrev:Mange klager på Stoke-spillere fra mange forskjellige hold de siste åra. I går kom det et nytt medlem i den klubben:
http://www.siste.no/fotball/internasjon ... 320127.ece

Uansett hvor mye supporter jeg er, av og til må man bare gi andre rett i kritikken.


Det er uten tvil riktig at Wilko her gikk over streken noe også Stoke har sagt seg enig i. Men det er ikke bare vi som har disse taklingene. Også klubbene som Mark Hughes har vært trener for har vært i situasjoner med meningsløse taklinger men da er ofte svaret at jeg så det ikke så godt eller han var jo først på ballen osv. Jeg vil gi stor kred til Stoke som går ut å sier at dette ikke var helt bra og at det vil bli tatt opp med spilleren. Gleder meg til å høre det fra Mark Hughes også når det skjer med hans spillere.

Enig, men også Stoke feier jo hendelser under teppet, vel?
Eller er det noen andre enn Svein Nilsen og meg sjøl som har tatt avstand fra slaget Shawcross delte ut til Cole mot West Ham? ;)

Bottom line: Taclkinga var (visstnok ) av den grisete sorten og komplett hodeløs av Wilkinson.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 26 gjester

cron