Stoke - West Ham

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - West Ham

Innlegg Oddvin » 18 Sep 2010, 15:45

Var vel rett og slett ikkje godkjent i 1. omg, men det kom seg noe i 2.
Intrykk av at det er mer å gå på, og det behøves. En del spillere som ikkje er heilt på topp ennda.
Oddvin
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1102
Registrert: 07 Aug 2010, 13:57
Bosted: Os

Re: Stoke - West Ham

Innlegg Lilledino » 18 Sep 2010, 15:48

Hederlig tap og god innsats holder dessverre ikke !!!


Dette skulle vi ha vunnet, og TP gjør mye rart... KJenner at jeg blir engasjert ang hans disposisjoner...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke - West Ham

Innlegg gunny » 18 Sep 2010, 15:52

Det er mye stang ut for oss for tiden og det kjennetegner et lag i bånn. 1.omgong synes jeg var veldig dårlig. Litt bedre etter hvilen og innimellom noen gode angrep. Men vi er ganske statiske til tider og lite bevegelse offensivt. Parker styrte jo midtbanen fullstendig og det er en sånn spiller som Parker jeg savner sentralt hos Stoke.
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: Stoke - West Ham

Innlegg potterhead » 18 Sep 2010, 16:12

Nei dette er ikke bra nok,vi er veldig av og på gjennom hele kampen,fungerte i perioder når vi holder ballen langs bakken og kommer
rundt på kantene med Ethrington og Pennant,Pennant synes jeg overrasker positivt idag,var skeptisk etter Villa kampen.
Ellers kunne jeg tenkt meg å sett Fuller og Jones på topp fra start,med Walters på plassen til Kvithead(Yellowhead) eller Delap.
Huth er ikke kantspiller,det ser ut som både West ham og villa har sett det, på analysene sine før kamp.
Bildene etter kampen,med både Jones og Pennant haltene med strekkskader er heller ikke god TV.
potterhead
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 333
Registrert: 09 Aug 2010, 23:51

Re: Stoke - West Ham

Innlegg Morten T. » 18 Sep 2010, 16:25

Ingen spesielt god kamp dette og 1. omgang var jo helt tragisk. Hadde vi hatt litt baller( ja, dem mellom beina :lol: ) og turt å presse dem høyere i banen så hadde de garantert gjort flere feil. Istedenfor så får en såpass briljant spiller som Parker ballplass å operere på på midten. Dessuten var vi heldige som ikke fikk straffe i mot( hands av Shawcross ) og rødt kort i mot( Shawcross etter slag ).

2. omgang mye bedre, jeg synes Pennant var ganske svak i 1.omg., men han retter opp mye med å sende i vei et ferdigscoret innlegg til Jones, utover det har han fortsatt en del å gå på, men han har tendensene. Walters kjemper, løper og jobber hardt, m.a.o. drømmespilleren til Pulis. Men Walters blir ganske så enkel utover innsatsen. Synes Jones gjorde en god innsats på topp, men han burde ha puttet ett, eller kanskje to til. Delap og Whitehead var ikke akkurat drivende gode på midten, men så er det disse kastene, da. De ER farlige! Gudjohnsen er ute av slag og det er bare tull å bruke han istedenfor Tuncay. Det grenser mot hån!
Sørensen bør også få kre. Meget god i denne matchen.
Jeg synes Etherington var vår klart beste spiller, han søkte alltid sjanser og turte å prøve. Fortsetter han slik så kan det bli mye morro.Driblesterk og rask i denne.
Alt i alt en ganske så skuffende kamp, hvor vi hadde både flaks og uflaks.

Synes våre tre beste var:
Etherington
Faye
Jones
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - West Ham

Innlegg bjørn123 » 18 Sep 2010, 16:31

JonC skrev:Delap :?: :?: Hva er det du holder på med ? Ser du dette TP, eller er han KUN inne pga kastene sine ?

Det må jo være det- selv om han ikke var så tragisk idag - letter å gjemme seg vekk på midten..
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Stoke - West Ham

Innlegg O2Stokie » 18 Sep 2010, 17:07

Fikk baer sett siste 10 min av kampen, og da pressa vi bra, men Eidur virker langt unna formen. Tuncay hadde passa bra i denne kampem, ja, som flere har bemerket. Svakt resultat og etter hva jeg leser, svak førsteomgang. Hva er poenget med å starte defensivt og forsiktig når vi slipper inn mål i første omgang i HVER kamp? Så lange vi ikke klarer å unngå baklengs, er det bare å peise på offesivt, vi må jo skåre minst 2 mål pr kamp for å vinne... Lukter trøbbel av dette her, tap borte mot Wolves og kun U hjemme mot WH. Vi trenger Jenas eller en lignende i januar.
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Stoke - West Ham

Innlegg Knut Ole » 18 Sep 2010, 22:07

Stang ut * Stang ut * Tverrligger ut. Sååååå kjipt :evil:
Ingen stor match av oss, nei. Høye forventninger før kl. 13.45 til presteasjoner og resultat mot et poengløst WH-lag = skuffelse når det ble som det ble. Med noen sjeldende unntak var første omg. svak. Tidlig mål i 2.omg gir boost. Vi trykket i perioder, men evt. struktur over angrepsspillet forsvant med en strekkskadet Jones, så det ble ingen rå-avslutning.
De siste kampene har vel vist at vi er blitt et litt mer mer spillende lag (?) med kanstspill som varemerke, i tillegg til død-baller da. Enig med Gunnar at det i større perioder blir for statisk og liten offensiv bevegelse. I dag så vi hva vi desverre gipp glikk av i august-vinduet: Scott Parker eller en likesinnet los på sentral midtbane.
Som Runar oppsummerte på Tordenskiold: bedre å være frustrert over to poengs tap, enn fornøyd med ett poeng vi berget med hell (i siste liten )
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - West Ham

Innlegg Svein Nilsen » 19 Sep 2010, 00:47

Fikk dessverre kun sett den første timen i dag grunnet et annet fotball arrangement. Men, har sett høydepunktene fra den siste halvtimen - dvs. våre to avslutninger i treverket nå i kveld.
Skuffende resultat og veldig skuffende første omgang. Ok at vi tar et poeng men hjemme mot bunnlaget skal det helst bli tre.......
Ikke veldig imponert over TP i dag, dessverre. Walters var vår dårligste spiller mot Villa. I dag starter han og henviser igjen Fuller til benken. Og Delap......ok, han kaster langt og jobber hardt, men vi må da ha andre valg! Det er hevet over tvil at vi mangler en midtbane dirigent, som f.eks. West Ham har. Og vi må slutte å bruke Huth som høyreback. Er han ikke god nok som stopper (noe jeg definitivt synes han er!), får han sitte på benken. En back som ikke bidrar noe offensivt i det hele tatt (bortsett fra på dødballer), holder ikke PL nivå. Heller ikke Collins holder PL nivå - offensivt. Slår nesten alltid lange baller uten adresse. Og tacklingen som ga frisparket som førte til West Ham målet var fullstendig unødvendig!
Bra at han tør å starte med to kantspillere som faktisk ER kantspillere. Med en spiller som Jones som spiss og mange innlegg fra kantene så vil det bli mange mål. Gi Jones støtte fra Ric så blir dette veldig bra! Det er på sentral midtbane og på back siden vi sliter. Får vi rettet på det så blir dette veldig bra!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Stoke - West Ham

Innlegg bjørn123 » 19 Sep 2010, 08:17

Svein Nilsen skrev:Fikk dessverre kun sett den første timen i dag grunnet et annet fotball arrangement. Men, har sett høydepunktene fra den siste halvtimen - dvs. våre to avslutninger i treverket nå i kveld.
Skuffende resultat og veldig skuffende første omgang. Ok at vi tar et poeng men hjemme mot bunnlaget skal det helst bli tre.......
Ikke veldig imponert over TP i dag, dessverre. Walters var vår dårligste spiller mot Villa. I dag starter han og henviser igjen Fuller til benken. Og Delap......ok, han kaster langt og jobber hardt, men vi må da ha andre valg! Det er hevet over tvil at vi mangler en midtbane dirigent, som f.eks. West Ham har. Og vi må slutte å bruke Huth som høyreback. Er han ikke god nok som stopper (noe jeg definitivt synes han er!), får han sitte på benken. En back som ikke bidrar noe offensivt i det hele tatt (bortsett fra på dødballer), holder ikke PL nivå. Heller ikke Collins holder PL nivå - offensivt. Slår nesten alltid lange baller uten adresse. Og tacklingen som ga frisparket som førte til West Ham målet var fullstendig unødvendig!
Bra at han tør å starte med to kantspillere som faktisk ER kantspillere. Med en spiller som Jones som spiss og mange innlegg fra kantene så vil det bli mange mål. Gi Jones støtte fra Ric så blir dette veldig bra! Det er på sentral midtbane og på back siden vi sliter. Får vi rettet på det så blir dette veldig bra!


Var ikke mye du gikk glipp av da - men må si meg 100 % enig med deg skrevet over.
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 24 gjester

cron