Stoke - Aston Villa

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Aston Villa

Innlegg torage » 13 Sep 2010, 23:04

Du verden så herlig. Og svært fortjent etter 2. omgang å dømme. Meget positivt av våre nye spillere. Jones et konstant uromoment, og råsterk i lufta. Syntes Walters var meget positiv i 1. omgang. Wilson viste også at han har en pasingningsfot vi sårt har savnet. Håper bare han får tillit framover. Pennant ga også en ny dimensjon på høyre side. Blir spennende å følge han etterhvert som han får bedre matching. Blir også spennende når Gudjohnen er klar for matching Etherhington raskere og bedre enn jeg har så på hele fjoråret. Fuller bare viser at vi har en knallsterk angrepsrekke å velge i. Bakover vet vi at vi har klare svakheter, håper Pulis gjør noe med det i neste vindu. Gleder meg til fortsettelsen :)
torage
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 467
Registrert: 18 Aug 2010, 17:00

Re: Stoke - Aston Villa

Innlegg bjørn123 » 13 Sep 2010, 23:09

torage skrev:Du verden så herlig. Og svært fortjent etter 2. omgang å dømme. Meget positivt av våre nye spillere. Jones et konstant uromoment, og råsterk i lufta. Syntes Walters var meget positiv i 1. omgang. Wilson viste også at han har en pasingningsfot vi sårt har savnet. Håper bare han får tillit framover. Pennant ga også en ny dimensjon på høyre side. Blir spennende å følge han etterhvert som han får bedre matching. Blir også spennende når Gudjohnen er klar for matching Etherhington raskere og bedre enn jeg har så på hele fjoråret. Fuller bare viser at vi har en knallsterk angrepsrekke å velge i. Bakover vet vi at vi har klare svakheter, håper Pulis gjør noe med det i neste vindu. Gleder meg til fortsettelsen :)
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Stoke - Aston Villa

Innlegg jørgen » 13 Sep 2010, 23:14

jeg har ikke ord! ufattelig fantastisk å se oss vinne en så viktig kamp. nysigneringene fikk vist seg frem og ethrington er massiv på venstrekanten!

gleder meg til å se west ham bli smadret!
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 403
Registrert: 18 Aug 2010, 16:18

Re: Stoke - Aston Villa

Innlegg theKanel » 13 Sep 2010, 23:15

bjørn123 skrev:Nå skal West Ham få kjørt seg - gleder meg allerede!
Når det gjelder kampen idag må jeg seg meg veldig imponert av Jones. Bortsett fra ham er det ikke mange jeg vil trekke frem.
Forresten Delap holder fremdelse ikke nivået og må selges!


Såg du kampen?
Jones var riktignok overalt i dag.
Ofte på innleggene fra Etherington,
som viser jo at dette kan bli gøy utover året.
Samme med innhoppet til Pennant, og ikkje minst
Fuller som kommer inn og er knallsterk.

Og eg trur Delap kan bli viktig å ha med... Greier seg bra i dag, og skaper målsjanser.

Dette var deilig!
Kan ikkje berre ha da kjekt, må ha da litt gøy og!
theKanel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 326
Registrert: 08 Aug 2010, 01:10
Bosted: Osterøy

Re: Stoke - Aston Villa

Innlegg -Tottal- » 13 Sep 2010, 23:21

Etherington er uten tvil Stoke sin viktigste spiller.
Med gode avsluttere kan dette bli veldig gøy fremover.
Grattis for faan....trua er definitivt tilbake!!

PS Har sjeldent vært positiv til Collins, men han skal ha pluss i boka for at han redda et nesten soleklart Villa mål minutter før slutt ;)
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Stoke - Aston Villa

Innlegg Knut Ole » 13 Sep 2010, 23:31

Føyer meg inn i rekken - sinnsykt deilig! Omtrent som da Mama skåret mot samme lag på samme tid for to år siden :)
Gikk glipp av pub-besøk, så naboene her hjemme fikk seg en vekker klokka 22:49.
Variabel kvalitet av oss. Første 30 og siste 15 (20 med tillegg) var veldig bra! Ujevnt i resten av 2.omg, og siste kvarteret av 1.omg. kollapset vi. Så det er noe å gå på her, ja. Men i kveld er selvsagt arbeidsseieren vanvittig deilig.
Enig i at de nye stod matchen bra. Jones spesielt i de delene av kampen han er PÅ. Han falt vel ut i noen perioder. Wilson og Walters var solide i Stokes gode periode av 1.omg. Pennant bør ha langt mer å gå på (erfaren som går inn i situasjonen som skaffer oss frisparket), men viste positive tendenser.
Skrøyt helt innledningsvis av forsvaret - det skulle jeg ikke gjort. I perioder rufsete, ikke minst Huth. Da er det jo grise-deilig at nettopp han kriger og ktiger der inne og vinner matchen. Revansj etter tabben ved 0-1. Sorro er god bakerst, da!
Min MOM var Ethrington som viser tekniske detaljer som bare Fuller kan matche og har en deilig innleggsfot. Speaking of Mr. Fuller, ja Morten han er det nærmeste vi har av legende/Bohem status. Lykkes med noen sinnsyke finter og bevegelser, men toppskårer blir han ikke.
Dagens høydepunkt: Bevegelse og presisjon på 1-1 = Fuller-Ethrington-Jones. Ja, takk. Derfor er fotball mitt spill!!
:D
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Aston Villa

Innlegg bjørn123 » 13 Sep 2010, 23:40

theKanel skrev:
bjørn123 skrev:Nå skal West Ham få kjørt seg - gleder meg allerede!
Når det gjelder kampen idag må jeg seg meg veldig imponert av Jones. Bortsett fra ham er det ikke mange jeg vil trekke frem.
Forresten Delap holder fremdelse ikke nivået og må selges!


Såg du kampen?
Jones var riktignok overalt i dag.
Ofte på innleggene fra Etherington,
som viser jo at dette kan bli gøy utover året.
Samme med innhoppet til Pennant, og ikkje minst
Fuller som kommer inn og er knallsterk.

Og eg trur Delap kan bli viktig å ha med... Greier seg bra i dag, og skaper målsjanser.

Dette var deilig!

Visst så jeg kampen.
Pennant var ok men kan virke litt tam etter min smak (har aldri sett ham før - følger kun med på Stoke).
Fuller vet alle er en klassespiller, men han spilte tross alt kun 30 min. Mener bestemt Fuller er en bedre spiller enn Walters - som ikke imponerte idag. Når det gjelder Ethrington så var han positiv men ikke alt han gjort var like bra heller - som sagt mener jeg kun Jones (og Fuller) viste virkelig klasse idag.
Delap er håpløs og det er en tragedige for Stoke at han klarer å kaste ballen så jævla langt.
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Stoke - Aston Villa

Innlegg Knut Ole » 13 Sep 2010, 23:55

Delap er håpløs og det er en tragedige for Stoke at han klarer å kaste ballen så jævla langt.

obs.........
Når det gjelder Fuller har jeg forstått at han sliter med knær og defor ikke skal belastes med for mange 90 min. matcher. Noen som kan bekrefte?
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Aston Villa

Innlegg pål - lillehammer » 14 Sep 2010, 08:35

bjørn123 skrev:
theKanel skrev:
bjørn123 skrev:Nå skal West Ham få kjørt seg - gleder meg allerede!
Når det gjelder kampen idag må jeg seg meg veldig imponert av Jones. Bortsett fra ham er det ikke mange jeg vil trekke frem.
Forresten Delap holder fremdelse ikke nivået og må selges!


Såg du kampen?
Jones var riktignok overalt i dag.
Ofte på innleggene fra Etherington,
som viser jo at dette kan bli gøy utover året.
Samme med innhoppet til Pennant, og ikkje minst
Fuller som kommer inn og er knallsterk.

Og eg trur Delap kan bli viktig å ha med... Greier seg bra i dag, og skaper målsjanser.

Dette var deilig!

Visst så jeg kampen.
Pennant var ok men kan virke litt tam etter min smak (har aldri sett ham før - følger kun med på Stoke).
Fuller vet alle er en klassespiller, men han spilte tross alt kun 30 min. Mener bestemt Fuller er en bedre spiller enn Walters - som ikke imponerte idag. Når det gjelder Ethrington så var han positiv men ikke alt han gjort var like bra heller - som sagt mener jeg kun Jones (og Fuller) viste virkelig klasse idag.
Delap er håpløs og det er en tragedige for Stoke at han klarer å kaste ballen så jævla langt.


Jeg synes det er flott at han kaster så langt. Vi har vel ca 20 mål på 2 sesonger etter kastene hans og det er definitivt ikke tragedie etter min smak. At han ellers er en spiller på det jevne kan jeg leve godt med. Ingen spiller har vært direkte eller indirekte bak så mange scoringer som Rory Delap. Lik det eller ikke lik det men det er et faktum.

Når det gjelder kampen så synes jeg vi spilte brukbart. Det var kun siste del av 1. omgang vi ikke hang med. Jones kunne scora når han var alene igjennom og vi ble defintivt snytt for straffe, I 2. omgang hadde ikke Villa mange muligheter og vi vant helt fortjent til slutt. 1-1 scoringen var fantastisk det er utrolig hvilken spenst den karen har. 2-1 målet blir et krigemål som står godt til den innstillingen vi vil at gutta våre skal ha. Liker ikke at Pennant filma seg til frispark men jeg lar'n passere denne gangen.

Oppsummeringsmessig så synes vi klarte oss veldig bra defensivt hvis du ser bort fra siste kvarter i 1. omg. På midtbanen gjorde Wilson en godkjent debut og jeg håper han tar den defensive midtbaneplassen fra Whitehead som definitivt trenger en pause. På topp var Jones periodevis god, Etherington var veldig bra og Fuller gjorde et godt innhopp. Pennant ligner litt mye på sånn som jeg husker han veldig mye av og litt på. Regner med at Pulis tar tak i det og jobber godt med Pennant framover.

Gleder meg til nye 3 poeng mot West Ham på lørdag.
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 340
Registrert: 06 Aug 2010, 18:49

Re: Stoke - Aston Villa

Innlegg Morten T. » 14 Sep 2010, 09:29

Ingen dårlig mandag. Først 2-1 seier på Bislett på overtid, deretter 2-1 seier på overtid på Tordenskiold, akkompagnert av kamerat Guinness... :)

Synes Stoke var gode i denne, men også veldig variable gjennom hele kampen. Jeg tror heller ikke Villa er vels\dig fornøyd med denne. De fremsto definitivt IKKE som noe topplag.
Jeg synes Delap og Huth var ganske svake i denne, og Collins fortsetter å gjøre en del rare ting.
Wilson kom vel greit fra det, men han var da vel ganske anonym? Vi får sjå.

Pennant-Ja, han var brukbar, men... Jeg har lest 13 sider nå med meninger om matchen og at dommeren ikke ga Stoke straffe( som han jo burde ha gjort ), men hvorfor er det ingen her som henger ut dommeren/Pennant etter at han bedriver et skuespill av en annen verden som fører til at Stoke får frispark og 2-1??? :shock:

Jones var også god og er jo selvfølgelig lysår bedre enn Sidibe. Jeg synes han tapte overraskende mange dueller i 1. omg. , men etterhvert så var han jo helt høvding i lufta. Den gutten hopper sky high!

Fuller inn og, som vanlig, skaper sjanser for seg sjøl og andre. Det kan stemme at han har dårlige knær. Da han spilte i Crystal Palace ble han kalt "glass-knees" av fansen, og han har slitt med problemet hele karrieren, egentlig

Synes våre tre beste var:
Etherington
Sørensen
Jones
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 22 gjester

cron