Besiktas - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Besiktas - Stoke

Innlegg Morten T. » 14 Des 2011, 21:52

Vel, vel.
Vi er videre og that`s about it.

Jeg tror Stoke vil bli en håndfull, og vel så det - uansett hvem vi møter i neste runde.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg ToGra » 14 Des 2011, 21:52

JonC skrev:Har sett på lag og seeding i 32delsfinale. Det hele er et lotteri. Mange gode lag blir 2 er i sin pulje, som like gjerne kunne vært 1 ere. Vi er definitivt ikke ute av denne turneringen selv om vi møter et antatt sterkere lag i neste kamp.

Men vi møter ikke Ajax som vi "pleier" å møte ute i Europa ;)
Brukerens avatar
ToGra
Ivrig Stokie

Innlegg Kjell Ola » 14 Des 2011, 21:53

Betyr tapet (at vi blir nr. 2 i gruppa) at vi får heimekamp fyrst i cupspelet?
Kjell Ola
Ivrig Stokie

Innlegg bjørn123 » 14 Des 2011, 21:53

Morten T. skrev:
bjørn123 skrev:
Morten T. skrev:Straffa var helt klar. Og kortet også. Han feier ned spilleren først og treffer ballen etterpå.
Dessverre, men noen ganger så virker regelverket MOT eget lag også.
Bra dommerprestasjon, men klønete av Upson.

Det er prinsippet jeg er imot- har aldri forstått det med å få to "straffer" imot seg for en forseelse. Men enig, klønete av Upon

Prinsippet er at man skal straffes beinhardt for å grisetackle en spiller i klar scoringsposisjon. Det burde jo få en forsvarsspiller til å tenke seg om og virke preventivt. Tanken bak er selvfølgelig flere mål og sjanser, som igjen betyr underholdning.

Ja, griestaklinger er jeg 100% enig for å gi rødt kort, men det er ikke det jeg snakker om her
bjørn123
Ivrig Stokie

Re: Bestiktas - Stoke

Innlegg Morten T. » 14 Des 2011, 21:53

bjørn123 skrev:
Lilledino skrev:Ingen stream ???

http://www.firstrowsports.tv/watch/9779 ... -city.html

På overtid: Suveren stream! Takker og bukker! :)
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg ToGra » 14 Des 2011, 21:53

Kjell Ola skrev:Betyr tapet (at vi blir nr. 2 i gruppa) at vi får heimekamp fyrst i cupspelet?

Det er korrekt!
Brukerens avatar
ToGra
Ivrig Stokie

Innlegg Kjell Ola » 14 Des 2011, 21:56

ToGra skrev:
Kjell Ola skrev:Betyr tapet (at vi blir nr. 2 i gruppa) at vi får heimekamp fyrst i cupspelet?

Det er korrekt!

Synd, me eg trur uansett "vi" skal bite godt frå "oss".
Kjell Ola
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 14 Des 2011, 22:02

bjørn123 skrev:Det er prinsippet jeg er imot- har aldri forstått det med å få to "straffer" imot seg for en forseelse. Men enig, klønete av Upon

Prinsippet er at man skal straffes beinhardt for å grisetackle en spiller i klar scoringsposisjon. Det burde jo få en forsvarsspiller til å tenke seg om og virke preventivt. Tanken bak er selvfølgelig flere mål og sjanser, som igjen betyr underholdning.

Ja, griestaklinger er jeg 100% enig for å gi rødt kort, men det er ikke det jeg snakker om her
[/quote][/quote]
Okei, la meg omformulere: Å hindre noen i klar scoringsposisjon osv.
Hvordan man hindrer er underordnet, så lenge det strider mot gjeldene regelverk. Spillerene må dessverre forholde seg til regelverket, helt til det forandres. Det vet Upson, og derfor ber han i dette øyeblikk alle de andre gutta i garderoben om unnskyldning( hvis det er tak i mannen, vel og merke ).
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 14 Des 2011, 22:06

Synd at rutirnerte Upson setter spikern i kista. Grei nok dommeravgjørelse, desverre :cry: Lite å stille opp med etter utligningen. Synes IKKE vi forsvarte oss bra etter skåringen deres (var vel en kommentar på det). Såååå tydelig at vi mangler førsteforvarlinja uten Whelan / Whitehead, i det minste en av dem. Palacios er brukbar til bra med ball, men ingen glefsende terrier, og Jones på midtbanen....det ble treeeegt.
Setter lit til at seeding ikke betyr noe ærlig for oss, spes hvis vi slipper engelsk i 32-dels.
Trekning fredag?
Sist endret av Knut Ole den 14 Des 2011, 22:21, endret 2 ganger.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 14 Des 2011, 22:08

Kjell Ola skrev:
ToGra skrev:

Det er korrekt!

Synd, me eg trur uansett "vi" skal bite godt frå "oss".

Det er vel i utgangspunktet ansett som en fordel å ha hjemmekamp til slutt. Men er det egentlig så sikkert at det trenger være slik ? Med bortekamp først, hvor vi normalt er langt svakere enn hjemme, kunne vi fort fått en "på trynet" og langt på vei vært mer eller mindre utslått før hjemmekampen, både resultatmessig og mentalt. Med hjemmekamp først har vi muligheten til å skaffe oss et godt utgangspunkt før returkampen, noe som kan føre til at innsats, tæl og vilje er skrudd enda et par hakk opp til kamp to, sammenlignet med om vi skulle gått inn i returkampen med kanskje to eller tre mål å hente inn. Jeg tenker derfor at det for våre gutter kanskje kan være en fordel å ha hjemmekampen først, i motsetning til hva som synes å være den gjengse oppfatning..... :ugeek:
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest