vegar56 skrev:Personlige feil feller oss igjen, Johnson, Imbula, Shawcross.
mfkpotter skrev:Hughes - Har mistet det totalt, og bør være arbeidsledig 1.januar.
Jepp, det er spillestilen som er en del av problemet. Spillernes individuelle ferdigheter varierer sterkt og samhandlingen er svak. Flere av valgene som tas er feil og med et annet system så ville spillerne også ha tatt andre valg. For dette med "personlige feil" er vel strengt tat noe som kan benyttes, og kunne benyttes, som unnskyldning både før, nå og uansett manager - eller hva? For ja, ganske riktig finnes det personlige feil i fotball, men noen av de kunne ha vært unngått hvis måten å spille på hadde vært annerledes. 2- 3 av Liverpool sine scoringer i dag var et godt eksempel på dette.Torstein Norevik skrev:Jeg er ikke enig i at spillestilen er problemet, og jeg vil for alt i verden ikke tilbake til "gamle tider". Men vi rammes ofte av personlige feil - ikke bare i denne kampen - men i mange kamper. Så også i denne kampen, der i alle fall tre av scoringene kan tilordnes kategorien "personlige feil", og det koster oss dyrt.
Vi spiller på høyere risiko, ja, men jeg tror heller ikke Hughes mener at det var klokt av Johnson å prøve å dempe i presset situasjon to meter fra mål. Det handler ikke om spillestil, men om et feilvalg av Johnson. Som det var av Shawcross da han sender et tilbakespill nærmest i blinde og forærer Liverpool et mål.
Torstein Norevik skrev:
Butland
Johnson - Indi - Cameron - Muniesa
Shaqiri - Imbula - Allen - Afellay - Arnie
Bojan
Dette er spillere som alle passer godt inn i den filosofien Hughes forfekter, spillere med gode individuelle ferdigheter som er godt egnet til å utøve den mer "spillende" stilen som Hughes har gitt uttrykk for at han ønsker, og som vi til tider - men likevel for sjelden - har sett.
Torstein Norevik skrev:Butland
Johnson - Indi - Cameron - Muniesa
Shaqiri - Imbula - Allen - Afellay - Arnie
Bojan
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest