Man U - Stoke City

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Man U - Stoke City

Innlegg einark » 02 Okt 2016, 15:04

Fikk assosiasjoner til Banks av spillet til Lee Grant. Han reddet oss uten tvil i dag. Bra med en fullgod erstatter for Butland, selv om det er på lån. Veldig fornøyd med ett poeng, og håper dette kan bidra til å snu trenden
Brukerens avatar
einark
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 02 Okt 2016, 15:05

gunny skrev:
JonC skrev:
Lars Frode skrev:Joe allen... klasse... han er overalt :) :D

Enig :D han er god. MOM blir vel Lee aGrant :D :D

Grant MOM uten tvil, utrolig viktig å ha en god sisteskanse, det gir trygghet i forsvaret.
Det som er veldig bra er innsatsen til gutta, mye bedre innstilling nå enn for bare noen uker siden! Håper det fortsetter!

Kan man gratulere med overstått 50 i går, eller er det flere Gunnar Hansener på Lundegrend? :D :D
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 02 Okt 2016, 15:08

Morten T. skrev:1-1
Jeg er veldig fornøyd og håper at Stoke kan fortsette å spille på denne måten mot andre lag også, både hjemme og borte.
Det er kynisk og gjerrig, men det er smart og best av alt: Det gir poeng.

Jeg ble imponert av Grant i målet, meget god. Shawcross, Whelan og Allen også meget gode.
Vesle Shaqiri blir derimot for puslete. For såkalte "fotballestetikere" er det sikkert fint å se den lille tassen tar en tunnel eller to, men innimellom alt det så gjør han altfor mange feil.

Fortsett med slike kampplaner Hughes, hvor alt formålsløst fiksfakseri reduseres til et minimum, og til og med jeg skalsnu å bli positiv. :D
Thumbs up! 8-)

Enig og med trygghet komemr også de geniale pasningene, gjennombruddet og samspillet.
Kanskje til og med flotte enkelprestasjoner...

Grattis med 1-1 og jeg skjønner når jeg ikke følger med, så tar vi poeng...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 02 Okt 2016, 15:12

JonC skrev:
Fortsett med slike kampplaner Hughes, hvor alt formålsløst fiksfakseri reduseres til et minimum

Det er slik Brann har karret seg til 2.plass i TL . Dog litt hjelp fra mange udugelige lag rundt dem :lol:

Nettopp. De kverner ut resultater i Bergen og spiller smart, men det hjelper jo selvfølgelig at norsk fotball ikke akkurat er på høyt nivå for tida.
Tar det norske landslaget og høvler over San Marino om en uke eller vil nasjonen som knapt har flere innbyggere enn borettslaget jeg bor i ta poeng fra dikterkongen og hans sleivsparkende disipler? :mrgreen:

Tilbake til Stoke: En bra gjennomført kamp og hadde Mourinho trent Stoke så hadde han også vært fornøyd med hvordan laget fremsto.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg gunny » 02 Okt 2016, 15:17

Kan man gratulere med overstått 50 i går, eller er det flere Gunnar Hansener på Lundegrend? :D :D[/quote]
Takk for det! Det stemmer, og godt fornøyd poeng i presang i dag :)
gunny
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 02 Okt 2016, 15:18

Morten T. skrev:
JonC skrev:
Fortsett med slike kampplaner Hughes, hvor alt formålsløst fiksfakseri reduseres til et minimum

Det er slik Brann har karret seg til 2.plass i TL . Dog litt hjelp fra mange udugelige lag rundt dem :lol:

Nettopp. De kverner ut resultater i Bergen og spiller smart, men det hjelper jo selvfølgelig at norsk fotball ikke akkurat er på høyt nivå for tida.
Tar det norske landslaget og høvler over San Marino om en uke eller vil nasjonen som knapt har flere innbyggere enn borettslaget jeg bor i ta poeng fra dikterkongen og hans sleivsparkende disipler? :mrgreen:

Tilbake til Stoke: En bra gjennomført kamp og hadde Mourinho trent Stoke så hadde han også vært fornøyd med hvordan laget fremsto.

Han skrøt litt av Stoke på pressekonferansen etter kampen. Sa at MU spilte sin beste kamp for sesongen og det skulle vært 6-0, men flaks i fotball er ikke forbudt.
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 02 Okt 2016, 15:20

gunny skrev:Kan man gratulere med overstått 50 i går, eller er det flere Gunnar Hansener på Lundegrend? :D :D

Takk for det! Det stemmer, og godt fornøyd poeng i presang i dag :)[/quote]
Grattis med 50-årsdagen i går, Gunnar.
Håper du hadde en topp feiring. :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 02 Okt 2016, 15:21

Morten T. skrev:1-1
Jeg er veldig fornøyd og håper at Stoke kan fortsette å spille på denne måten mot andre lag også, både hjemme og borte.
Det er kynisk og gjerrig, men det er smart og best av alt: Det gir poeng.

Jeg ble imponert av Grant i målet, meget god. Shawcross, Whelan og Allen også meget gode.
Vesle Shaqiri blir derimot for puslete. For såkalte "fotballestetikere" er det sikkert fint å se den lille tassen tar en tunnel eller to, men innimellom alt det så gjør han altfor mange feil.

Fortsett med slike kampplaner Hughes, hvor alt formålsløst fiksfakseri reduseres til et minimum, og til og med jeg skalsnu å bli positiv. :D
Thumbs up! 8-)

Enig , det er håp!
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg gunny » 02 Okt 2016, 15:26

Morten T. skrev:
gunny skrev:Kan man gratulere med overstått 50 i går, eller er det flere Gunnar Hansener på Lundegrend? :D :D

Takk for det! Det stemmer, og godt fornøyd poeng i presang i dag :)

Grattis med 50-årsdagen i går, Gunnar.
Håper du hadde en topp feiring. :)[/quote]
Takker! Ble grundig lurt med supriseparty og 75 gjester uten at eg hadde snøring :D
gunny
Ivrig Stokie

Innlegg centauri » 02 Okt 2016, 15:29

Morten T. skrev:
gmel skrev:Brede Langemann har ikke mye tro på MH!
Vi får nå se....

Jeg har ikke mye tro på Brede heller og gidder selvfølgelig ikke å betale i dyre dommer til skakkjørte TV2 for å høre hva han måtte ha å si.
TV2 boikotter jeg sammen med mange fotballsupportere fra mange forskjellige klubber helt til de begynner med å ta en anstendig pris for produktet sitt og behandle de såkalt "mindre" klubbene langt mer respektfullt enn tilfellet er i dag.

Inntil det skjer: Stream med engelske kommentatorer, eller av og til også mongolsk, russisk, koreansk eller arabisk. Allikevel er det bedre enn det kommentatorkorpset nederlagsdømte TV2 stiller med... :mrgreen:

Jeg droppet å fornye SUMO nå i August - i protest mot de nye prisene. Har funnet andre løsninger.
centauri
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest