gunny skrev:JonC skrev:Lars Frode skrev:Joe allen... klasse... han er overalt![]()
Enighan er god. MOM blir vel Lee aGrant
![]()
Grant MOM uten tvil, utrolig viktig å ha en god sisteskanse, det gir trygghet i forsvaret.
Det som er veldig bra er innsatsen til gutta, mye bedre innstilling nå enn for bare noen uker siden! Håper det fortsetter!
Morten T. skrev:1-1
Jeg er veldig fornøyd og håper at Stoke kan fortsette å spille på denne måten mot andre lag også, både hjemme og borte.
Det er kynisk og gjerrig, men det er smart og best av alt: Det gir poeng.
Jeg ble imponert av Grant i målet, meget god. Shawcross, Whelan og Allen også meget gode.
Vesle Shaqiri blir derimot for puslete. For såkalte "fotballestetikere" er det sikkert fint å se den lille tassen tar en tunnel eller to, men innimellom alt det så gjør han altfor mange feil.
Fortsett med slike kampplaner Hughes, hvor alt formålsløst fiksfakseri reduseres til et minimum, og til og med jeg skalsnu å bli positiv.![]()
Thumbs up!
JonC skrev:Fortsett med slike kampplaner Hughes, hvor alt formålsløst fiksfakseri reduseres til et minimum
Det er slik Brann har karret seg til 2.plass i TL . Dog litt hjelp fra mange udugelige lag rundt dem
Morten T. skrev:JonC skrev:Fortsett med slike kampplaner Hughes, hvor alt formålsløst fiksfakseri reduseres til et minimum
Det er slik Brann har karret seg til 2.plass i TL . Dog litt hjelp fra mange udugelige lag rundt dem
Nettopp. De kverner ut resultater i Bergen og spiller smart, men det hjelper jo selvfølgelig at norsk fotball ikke akkurat er på høyt nivå for tida.
Tar det norske landslaget og høvler over San Marino om en uke eller vil nasjonen som knapt har flere innbyggere enn borettslaget jeg bor i ta poeng fra dikterkongen og hans sleivsparkende disipler?![]()
Tilbake til Stoke: En bra gjennomført kamp og hadde Mourinho trent Stoke så hadde han også vært fornøyd med hvordan laget fremsto.
gunny skrev:Kan man gratulere med overstått 50 i går, eller er det flere Gunnar Hansener på Lundegrend?![]()
Morten T. skrev:1-1
Jeg er veldig fornøyd og håper at Stoke kan fortsette å spille på denne måten mot andre lag også, både hjemme og borte.
Det er kynisk og gjerrig, men det er smart og best av alt: Det gir poeng.
Jeg ble imponert av Grant i målet, meget god. Shawcross, Whelan og Allen også meget gode.
Vesle Shaqiri blir derimot for puslete. For såkalte "fotballestetikere" er det sikkert fint å se den lille tassen tar en tunnel eller to, men innimellom alt det så gjør han altfor mange feil.
Fortsett med slike kampplaner Hughes, hvor alt formålsløst fiksfakseri reduseres til et minimum, og til og med jeg skalsnu å bli positiv.![]()
Thumbs up!
Morten T. skrev:gunny skrev:Kan man gratulere med overstått 50 i går, eller er det flere Gunnar Hansener på Lundegrend?![]()
Takk for det! Det stemmer, og godt fornøyd poeng i presang i dag
Morten T. skrev:gmel skrev:Brede Langemann har ikke mye tro på MH!
Vi får nå se....
Jeg har ikke mye tro på Brede heller og gidder selvfølgelig ikke å betale i dyre dommer til skakkjørte TV2 for å høre hva han måtte ha å si.
TV2 boikotter jeg sammen med mange fotballsupportere fra mange forskjellige klubber helt til de begynner med å ta en anstendig pris for produktet sitt og behandle de såkalt "mindre" klubbene langt mer respektfullt enn tilfellet er i dag.
Inntil det skjer: Stream med engelske kommentatorer, eller av og til også mongolsk, russisk, koreansk eller arabisk. Allikevel er det bedre enn det kommentatorkorpset nederlagsdømte TV2 stiller med...
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest