Morten T. skrev:Torstein Norevik skrev:Ikke enig (kanskje ikke overraskende) at Whelan var så god. Jo, pasningen til 1-0 var særdeles bra, og han dekker store rom, men han hadde også en del pasninger som gikk i hytt og vær. Ikke min favoritt...(om noen skulle lure på det...)![]()
Dette er jeg veldig uenig i. I denne kampen var Whelan veldig god. Jeg ser at lokalavisa Sentinel gir fire spillere 8 poeng( Arnautovic, Whelan, Cameron og Sobhi ). Rent bortsett fra Cameron, som jeg mener det hadde holdt å gi 7 poeng ) så er jeg enig i de andre vurderingene.:
http://www.stokesentinel.co.uk/stoke-ci ... story.html
Fair enough, Morten, jeg så også den ratingen i The Sentinel og at Whelan scoret bra der.

Man må jo også være ærlig nok til å erkjenne - overfor seg selv - at dersom man i utgangspunktet ikke er så veldig begeistret for en spiller, så er det lettere å feste seg ved feilene han gjør enn det som er bra. Det tror jeg kanskje gjelder for noen enhver, men i høyeste grad også meg selv. Og mitt syn på Whelans innsats i denne kampen kan selvsagt være preget av det...