Fra Nettavisen Live:
Stoke viste derimot i dag hva som bor i laget. Den gjengen der kommer til å klatre jevnt og trutt på tabellen utover vinteren, og jeg blir ikke overrasket om Mark Hughes menn ender opp i toppen når alt er over.
centauri skrev:Fra Nettavisen Live:
Stoke viste derimot i dag hva som bor i laget. Den gjengen der kommer til å klatre jevnt og trutt på tabellen utover vinteren, og jeg blir ikke overrasket om Mark Hughes menn ender opp i toppen når alt er over.
Oddvin skrev:Ser ikkje det så ofte, Remy prøver å nå ballen i stedet for å gå legge seg når Butland kommer ut. Gir han litt kred for den.
gunny skrev:Sjølv om Stoke aldri vinner noko tittel, så er det slike kveldskamper som dette som gjer det STORT å ha the Potters som favorittlag! Grattis alle! Me kan vera, og er, stolte Stoke supportere
Jeg er også enig. Det er ikke ofte man ser slik opptreden nå for tiden og det bør heises opp og skrytes av. Også enig i at dommere bør gi straffe på slike, nettopp fordi det da ikke blir så attraktivt å bedrive juks. På motsatt side har du en fyr som Costa som ikke går av veien for å bruke alle tjuvtriks i boka. En motbydelig fyr som kunne vært klipt rett ut av scene hvor Dirty Harry sa: "Go ahead punk! Make my day!". Vanligvis gikk det ikke så bra med de fyrene han sa det til og det er å håpe at også Costa får lide litt etter hvert...JonC skrev:Oddvin skrev:Ser ikkje det så ofte, Remy prøver å nå ballen i stedet for å gå legge seg når Butland kommer ut. Gir han litt kred for den.
Enig. Og strengt tatt synes jeg dommerne bør gi straffer i slike situasjoner. Gjør de det, vil det kanskje bli færre "divings". Dommerne er på en måte med å fremprovosere skuespill når de ikke gir straffer til ærlige spillere.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest