Stoke City vs WBA

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke City vs WBA

Innlegg bjørn123 » 29 Aug 2015, 23:41

Så nettopp 1. omgang. Før de to røde dominerte vi som vi aldri har dominert en PL kamp jeg har sett av Stoke før. Sidekommentatoren snakker ikke om annet enn hvor unødvendig (av dommer) og gi de to røde. Han mener altså og sier at en bedre dommer hadde løst de to episodene med å snakke til involverte spillere og evt. gitt gule kort. Må si meg enig med ham. Nå har dommerene altså klart å ødelegge en kamp som selvsagt fra nå av bare blir en parodi. Tar opp resten av kampen og legger meg forbannet. Dette var ikke noe vi trengte. Neste er Arsenal borte... :twisted:
bjørn123
Ivrig Stokie

Innlegg bjørn123 » 30 Aug 2015, 09:09

Bortsett fra de to som ble utvist,er det ingen Stokespillere som trenger henge for lenge med hodet etter denne kampen. Helt vanvittig at vi ned 9 mann klarer å skape så mye press på de også i 2.omg. Har ikke alltid vært stor fan av Arnautovic, men i går var han suveren. Synd han ikke satte kronen på verket med frisparket på overtid. Ser ikke mørkt på fortsettelsen. Dette ordner seg relativt kjapt.
bjørn123
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 30 Aug 2015, 09:22

bjørn123 skrev:Så nettopp 1. omgang. Før de to røde dominerte vi som vi aldri har dominert en PL kamp jeg har sett av Stoke før. Sidekommentatoren snakker ikke om annet enn hvor unødvendig (av dommer) og gi de to røde. Han mener altså og sier at en bedre dommer hadde løst de to episodene med å snakke til involverte spillere og evt. gitt gule kort. Må si meg enig med ham. Nå har dommerene altså klart å ødelegge en kamp som selvsagt fra nå av bare blir en parodi. Tar opp resten av kampen og legger meg forbannet. Dette var ikke noe vi trengte. Neste er Arsenal borte... :twisted:

Bevegelse, pasningssikkerhet og energi. Stikkord for Stoke før Affelays hodeløse reaksjon etter wba-spillerens provokasjon. Og deretter Adams urutinerte handling, også etter motspillere provokasjon? Stoke var rett og slett strålende i første del av 1.omg. Enig med Bjørn, noe av det bedre jeg har sett. Kunne selvsagt ønske flere avslutninger, men tendensen var der og Diouf truet dem stadig. Veldig lovende med tanke på matcher hvor vi møter lag på Brit som ligger dypt og er lite interessert i ball og spill.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 30 Aug 2015, 10:01

Morten T. skrev:Har sett noen rykter på at Krkic og Pulis skal ha havnet i det som kan beskrives som et "munnhuggeri" i dagens match. Og her er et bilde som vel illustrerer det. Aner ikke hva det hele handlet om:

Bilde

Har sett noen rykter på at det skal ha oppstått krangel angående de to røde kortene, og da særlig det røde kortet til Afellay. Tipper Pulis i kjent stil ga Bojan bra med tyn for at Hughes ikke har lært Afellay opp til å slå. Det slaget kunne ikke måle seg med slaget til Fuller på Griffin på Upton Park eller hans eget slag på James Beattie i dusjen på Emirates :lol: Uansett så tror jeg det var uenigheter om de røde kortene som gjorde at det ble uenigheter.
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 30 Aug 2015, 11:11

Har sett en god del av kampen, og kan ikke annet enn å si at dette laget er på vei mot noe større. Selv i 2. omgang er det mye bra, spesielt etter at Arno ble byttet inn. Er svært spent på fortsettelsen, tror dette blir bare bedre og bedre :D

Ingen problemer med å erstatte idiotene i neste serierunde.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 30 Aug 2015, 14:25

Jeg har også sett situasjonene på nytt nå.
Selv om Gardner(WBA) mer "tar på" Afellay enn å slå, og Afellay faktisk slår, så tror jeg dommeren hadde tolket det bedre hvis han hadde vist ut begge to - eller ingen. Ja, jeg skjønner ikke hvorfor han ikke gjorde akkurat det. Den eneste forklaringen jeg kan komme på her er at dommeren rett og slett ikke så hva Gardner gjorde først. Uansett veldig urutinert av 29 år gamle Afellay som tross alt har massevis av erfaring og burde ha reagert annerledes. På den annen side er fotball en sport full av følelser og temparement og "in the heat of the moment" så kan slike ting skje.

Hva betreffer Adam så er jeg også litt usikker. Er intensjonen hans å stemple motstanderen, så er det et klart rødt kort, men var det intensjonen hans? Hvis vi ser på forhistorien til Adam så vil jeg svare et klart ja, men det kan også tolkes som om han er litt ute av balanse og et sted må han jo sette ned foten. At det fantes en legg akkurat der han plantet knottene kan ha vært et uhell. Jeg er usikker.

Utvisningene ødela jo kampen for Stoke, men jeg synes innsatsen var upåklagelig blant de gjenværende. De prøvde virkelig, men det er vanskelig mot lag som vet hvordan man skal spille bra defensivt, men med litt tur så kunne faktisk Stoke ha fått med seg poeng her.

Jeg synes disse tre var Stoke sine beste i går:
Cameron
Arnautovic
Whelan
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest