Arsenal - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Arsenal - Stoke

Innlegg Knut Ole » 10 Des 2016, 19:06

Lignet på et lag på 9.plass vs en medaljekandidat. Imonert over duellkraft og innsats av profilerte Arsenalspillere. Lite primadonnanykker.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg onside » 10 Des 2016, 19:06

Lystgass ja,

skulle gjerne tatt en sup nå..... Vi holder ikke nivået til Arsenal, vi mangler løpskraft og individuelle gode prestasjoner. OK, de vi visste presterte ikke i dag, men kanskje mest skuffet over Arnautovic og Shaqiri. Det blir for tregt og individualistisk og ja litt naivt, som blir brukt her. Heller ikke de tre innbytterne greide å gjøre noe forskjell, selv om Chrouch var nære på...
onside
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 10 Des 2016, 19:33

Greit tap, men ingen grunn til å svartmale.

Mye bra tendenser i Stoke og et lag og filosofi vi skal bygge videre på .
Dessverre en del personlige feil som ødelegger, men det skal vi kvitte oss med...
3-1, javel, men er ikke deprimert av det...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 10 Des 2016, 20:12

Lilledino skrev:Greit tap, men ingen grunn til å svartmale.

Mye bra tendenser i Stoke og et lag og filosofi vi skal bygge videre på .
Dessverre en del personlige feil som ødelegger, men det skal vi kvitte oss med...
3-1, javel, men er ikke deprimert av det...

Enig i at vi ikke skal svartmale( og det å tippe laget mellom 7 og 12 er da vitterlig ikke det heller? ), selv om jeg ikke er helt trygg på at filosofien som er valgt er den aller beste.....
Vel så viktig er vel å ikke ta helt av etter å ha vunnet mot lag man i utgangspunktet skal slå, hvis man tar for seg spiller for spiller pr. lag, eller hva?

Veldig enkelt forklart, men skal man utligne individuelle forskjeller så bør man komme opp med en smart måte å spille på. Det synes ikke jeg at Stoke alltid gjør...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg bjørn123 » 10 Des 2016, 20:13

Arsenal var gode. Men det var vi også i perioder. Satt stolt på Emirates i lang periode. Godt oppsummert forrseten Lilledino. Ble en fotballopplevelse rikere, selv med fortjent tap tilslutt.
bjørn123
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 10 Des 2016, 21:30

Hadde Stoke nok en gang flaks med en dommeravgjørelse? I flg. den gamle toppdommeren Howard Webb, så ja:
http://www.dailystar.co.uk/sport/footba ... ue-Gunners
Jeg synes den så grei ut ved første øyekast, men Webb mener at Xhaka var på ball først. Og han har nok rett i at det ikke skulle vært blåst. Men sånn er fotballen. Flaks og uflaks er sånn nogenlunde likt fordelt mellom lagene på lang sikt...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 10 Des 2016, 21:55

Til tross for fortjent Arsenal seier så synes jeg vi kom ut av dette med hevet hode! Vi ga de en ok match, og jeg synes vi til tider spilte bra, selv om Arsenal fortsatt er et bedre lag enn oss, tabellen lyver ikke. MEN, fortsatt kan vi kjempe om en 6-7 plass - den er innenfor rekkevidde hvis vi fortsetter som nå og utvikler oss videre. Kred til mange spillere i dag, de fleste ga alt - og så taper vi noen avgjørende dueller, mister ballen for lett og gjør noen juniorfeil. Husk at vi ALLTID taper på Emirates, men husk også at Arsenal ofte får stryk i Stoke!!
Og for meg er straffesparket udiskutabelt, den eneste feilen er vel at det skulle vært et rødt kort! Kom ikke med en floskel om at Allen er så lav, og at det derfor ble albue mot hode! Han setter albuen bevisst inn i Allen - straffespark og rødt kort!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 11 Des 2016, 10:46

bjørn123 skrev:Arsenal var gode. Men det var vi også i perioder. Satt stolt på Emirates i lang periode. Godt oppsummert forrseten Lilledino. Ble en fotballopplevelse rikere, selv med fortjent tap tilslutt.

Må ha vært morsomt å være DER Bjørn, perioden vi ledet virket det som kun et lag på tribunen.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 11 Des 2016, 11:23

Jeg fikk bare sett første omgang i går, og var stort sett fornøyd med det jeg så, men et par tidlige blundere kunne ødelagt hele kampen.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg mfkpotter » 11 Des 2016, 13:54

Å tape 3-1 på bortebane mot et lag som kjemper om gullet, er på papiret helt greit. Men kampen spilles ikke på papir, men på en strøken gressbane. Stoke har vært sjanseløse mot Arsenal på bortebane 8 av 8 ganger, men i går så hadde de tidenes sjanse. Arsenal spilte en av sine dårligste hjemmekamper, men når Stoke spillerne slurver så til de grader, så er de sjanseløse. Med presisjon i siste leddet og trua på seier, så kunne Stoke ha vunnet i går. Det kunne faktisk ha stått 0-2 til pause hvis Allen og Shaquri hadde satt sine giga sjanser.
Etter pause så skuffer Stoke meg stort, det virker som de hadde lagt igjen all tro på poeng i garderoben. Rett og slett veldig skuffende. I går så var det opp til flere spillere som falt i gjennom, deriblant en av mine favoritter Adam. Ta med Shaquiri, Imbula og Pieters som også skuffet stort.
Jeg savner at Hughes tar noen grep etter timen, når ting absolutt ikke fungerer. Byttene kommer for sent, og han bytter helt feil også. Diouf skulle ha blitt igjen på banen, og Shaquri var den som skulle ha røket først.

Når dette er sagt så var Stokes store problemer i går defensivt på venstre siden, Pieters trenger mer hjelp defensivt når han stadig vekk er helt ute av posisjon. Generelt så vil jeg si at for øyeblikket, så er det bare Indi som holder mål i bakre fireren. Han var Stokes beste spiller i går også, og det med brukket kjeve som hemmet han noe.
Veldig synd at denne julen inneholder kamper på både Anfield og Stamford Bridge, kan gå i mot en meget mager jul for Stoke når det kommer til poeng :roll:
mfkpotter
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest