Av og til skulle jeg gjerne sett Arnie spille med bedre medspillere.
(ref. f.eks pasningen som var et fransk tynnslitt k.sehår fra Jonathan)
Morten T. skrev:Meget bra gjennomføring og klart sesongbeste etter mitt syn.
Imbula, Shaqiri, Arnautovic, Indi og Adam får en ekstra stjerne i boka. Walters og Diouf jobber som vanlig sokkene av seg.
Meget god førsteomgang, som garantert var energikrevende, og derfor naturlig at det ikke vedvarer hele matchen. Watford skapte svært lite og jeg mener at mye av det skyldes at Stoke var så tighte bakover. Stoke kom under press på slutten, men smart kampplan og smarte bytter av Hughes var med på å hindre at det ble veldig farlig. Masse energi i laget i denne matchen og utfordringen nå blir å gjenskape det oftere.
Morten T. skrev:Meget bra gjennomføring og klart sesongbeste etter mitt syn.
Imbula, Shaqiri, Arnautovic, Indi og Adam får en ekstra stjerne i boka. Walters og Diouf jobber som vanlig sokkene av seg.
Meget god førsteomgang, som garantert var energikrevende, og derfor naturlig at det ikke vedvarer hele matchen. Watford skapte svært lite og jeg mener at mye av det skyldes at Stoke var så tighte bakover. Stoke kom under press på slutten, men smart kampplan og smarte bytter av Hughes var med på å hindre at det ble veldig farlig. Masse energi i laget i denne matchen og utfordringen nå blir å gjenskape det oftere.
onside skrev:Apropos energi, vi øser anergi i perioder, og det smitter over, derfor var det en Befrielse å slippe en joggende Bony i dag. Han må se og lære av Walters og Diouf som la ned store mengder løping i dag.
vegar56 skrev:Flott kamp av alle i dag, og en svært fortjent borteseier.
Det var langt fra det jeg trodde på da jeg så lagoppstillingen,![]()
Men en fenomenal kollektiv innsats gjorde at hjemmelaget omtrent ikke hadde målsjanser.
Bare én ting irriterer enormt, at vi ikke spiller i rødt og hvitt i dag
Vet ikke om det stemmer, men har vel lest noen ganger i årenes løp at det er en del av avtalen som klubbene gjør med utstyrsleverandører dette med at de må stille i bortedrakter et x-antall ganger i løpet av en sesong.vegar56 skrev:Flott kamp av alle i dag, og en svært fortjent borteseier.
Det var langt fra det jeg trodde på da jeg så lagoppstillingen,![]()
Men en fenomenal kollektiv innsats gjorde at hjemmelaget omtrent ikke hadde målsjanser.
Bare én ting irriterer enormt, at vi ikke spiller i rødt og hvitt i dag
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest