Stoke - Wigan

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Wigan

Innlegg jørgen » 29 Jan 2013, 23:47

Vi fikk Wigan til å se ut som Barcelona! Skulle likt å se oss mot dem.....

Alle, bortsett fra N´Zonzi, er redde for å få ballen! Da er det ikke lett å vinne fotballkamper!
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 29 Jan 2013, 23:49

Alle, bortsett fra N´Zonzi, er redde for å få ballen!

Det forklarer jo hvorfor han måtte ut. Kan'ke ha en som skiller seg ut, vettu :roll: :roll:
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg steinar » 29 Jan 2013, 23:50

Rævafotball fra Stoke idag igjen, nå må det skje noe. Det blir værre og værre for hver kamp nå. Arsenal til helga; Vi blir sendt hjem som slakt hvis ikke dette blir snudd. Det er sjelden å høre slik piping på hjemmelaget på Britania

Steinar
steinar
Newbie

Innlegg Knut Ole » 29 Jan 2013, 23:51

Lidelse!!!
Utspilt, og heldige som tar med oss et januarpoeng. Totalt uten mening den siste halvtimen. Både fra TP og spillerne. Så ikke ut som de kjente hverandre.
Øver press for Pulis å få ut fingeren torsdag.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg O2Stokie » 29 Jan 2013, 23:51

torage skrev:Og jeg spør igjen. Hvor er potensialet i dette laget til at det skal bli BETYDELIGE bedre??? Dette er jo et nivå de viser uke etter uke, måned etter måned... Jeg mener det er FULL KRISE slik Stoke City nå framstår. Det bør også Coates se og vise handlingskraft!!!

Vel, potensialet viste vi i høst og vinter før jul, problemet er bare nå at nesten alle er ute av form, og da er det lett å kontrollere spillestilen vår.
O2Stokie
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 29 Jan 2013, 23:54

Den eneste grunnen til at N'Zonzi kan ha blitt tatt av banen, er fordi Wigan spilte over midtbanen til Stoke og at McCarthy og McCarthur aldri ble fulgt inn i boksen. Noe som også gjør at vi slipper inn to baklengsmål. Tydelig at Pulis ville ha Whitehead opp for å være en klegg på de to sammen med Whelan. MEN - det er utrolig defensivt på hjemmebane foran et av de laveste tilskuertallene vi har hatt i Premier League!

SAMLING I BÅNN, FOLKENS!!!
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg Josef » 29 Jan 2013, 23:56

Richard Prestegård skrev:Den eneste grunnen til at N'Zonzi kan ha blitt tatt av banen, er fordi Wigan spilte over midtbanen til Stoke og at McCarthy og McCarthur aldri ble fulgt inn i boksen. Noe som også gjør at vi slipper inn to baklengsmål. Tydelig at Pulis ville ha Whitehead opp for å være en klegg på de to sammen med Whelan. MEN - det er utrolig defensivt på hjemmebane foran et av de laveste tilskuertallene vi har hatt i Premier League!

SAMLING I BÅNN, FOLKENS!!!

Dette betyr kun en ting, etter som jeg har sett. Det vil si at det kommer til å bli mindre å mindre hjemmesupport hjemme. Eneste måten Coates og Pulis kan se det på. Desverre er det borte mot forbannede Arsenal neste kamp, ta deg faen på at vi kommer til å stille svekket til den kampen (Såkalt bonuskamp)
Josef
Ivrig Stokie

Innlegg mfkpotter » 29 Jan 2013, 23:57

Trenger jeg å repetere hva jeg har sagt om TP???
Se til helvete å tupp den mannen så langt unna Stoke On Trent det er mulig å komme.... Forbanna jævla amatør....
mfkpotter
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 29 Jan 2013, 23:59

Tenk at disse spillerne tjener mellom 250 000 og 500 000 kroner i uka! Det er så smakløst og urettferdig at jeg kjenner kvalmen kommer sigende. I farten kan jeg ikke komme på en eneste yrkesgruppe som fortjener det mindre. Dette er folk som går på jobb hver dag for å øve, og så skjer dette!

Og byttene til Pulis var absurde i kveld!

Kjenner jeg er forbanna nå! Reading neste og gudene veit hvordan det vil ende...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 30 Jan 2013, 00:05

Dette er bare trist :cry:
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"