Lilledino skrev:1,66 poeng i snitt....
Svein Nilsen skrev:Fantastisk, vi trenger INGEN nye spillere. Vi avgjør jo kampen med de glimrende kantspillerne Shotton og Pugh, og backen Huth......... Nei, fy faen så dårlige vi er! Ingen skudd på mål (bortsett fra når Shotton løper ballen i mål). 1 corner og den kommer etter 85 minutter. Jones er fullstendig ubrukelig. Jeg har aldri sett Pennant så dårlig. Whitehead ubrukelig pasningslegger. osv.osv. Heldigvis er midtstopperne brukbare og Begovic god. Og, Walters løper enormt mye! MEN VI VINNER 1-0 BORTE I EN RÆVA KAMP - SÅ ALT ANNET ER IRRELEVANT OG VI BRYR OSS IKKE.
PS! TP, joda fram med sjekkheftet - bruk det flittig de neste dagene!
Morten T. skrev:Svein Nilsen skrev:Fantastisk, vi trenger INGEN nye spillere. Vi avgjør jo kampen med de glimrende kantspillerne Shotton og Pugh, og backen Huth......... Nei, fy faen så dårlige vi er! Ingen skudd på mål (bortsett fra når Shotton løper ballen i mål). 1 corner og den kommer etter 85 minutter. Jones er fullstendig ubrukelig. Jeg har aldri sett Pennant så dårlig. Whitehead ubrukelig pasningslegger. osv.osv. Heldigvis er midtstopperne brukbare og Begovic god. Og, Walters løper enormt mye! MEN VI VINNER 1-0 BORTE I EN RÆVA KAMP - SÅ ALT ANNET ER IRRELEVANT OG VI BRYR OSS IKKE.
PS! TP, joda fram med sjekkheftet - bruk det flittig de neste dagene!
Enig Svein.
Vi lurer oss selv hvis vi er godt fornøyd her. Dette var et blaff, en flash in the pan og en lucky punch. Men vi kan ikke basere oss på slike faktorer. Kvaliteten må opp og det vet Pulis og Coates m/sjekkheftet.
lsveen skrev:lsveen skrev:Herlig! Litt heldig, synes jeg. Liknet på høyt spark.
Ser den igjen, og den er helt grei. Frekt og bra av Sutton! Herlig det der.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest