West Brom-Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: West Brom-Stoke

Innlegg Lilledino » 28 Aug 2011, 17:57

1,66 poeng i snitt....
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 28 Aug 2011, 18:00

Fantastisk, vi trenger INGEN nye spillere. Vi avgjør jo kampen med de glimrende kantspillerne Shotton og Pugh, og backen Huth......... Nei, fy faen så dårlige vi er! Ingen skudd på mål (bortsett fra når Shotton løper ballen i mål :D ). 1 corner og den kommer etter 85 minutter. Jones er fullstendig ubrukelig. Jeg har aldri sett Pennant så dårlig. Whitehead ubrukelig pasningslegger. osv.osv. Heldigvis er midtstopperne brukbare og Begovic god. Og, Walters løper enormt mye! MEN VI VINNER 1-0 BORTE I EN RÆVA KAMP - SÅ ALT ANNET ER IRRELEVANT OG VI BRYR OSS IKKE.

PS! TP, joda fram med sjekkheftet - bruk det flittig de neste dagene!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 28 Aug 2011, 18:01

WBA må føle seg som folk som blir utsatt for voodoo HVER gang de møter Stoke.
Utrolig at vi får med tre points her. Ett hadde vært helt greit.

Utenom målet så var kampen et forferdelig skue. Jeg vil slakte innsatsen til Jones og Pennant i dag.
Bakover var det rufsete i 1.omgang, men litt bedring i 2. omgang. Pasninggskvaliteten var gjennomgående svak. Whelan, Whitehead og Walters jobber alle hardt, men det skjer lite. Etherington skuffa.

WBA var mye dårligere enn jeg hadde regna med på forhånd

Synes våre tre beste var:
Begovic
Walters
Whitehead

Deilig med sesongens første tre-poenger :D

,meeeeeen

ufattelig mye å ta tak i og rette på! :roll:

Vi MÅ ha inn en skikkelig spiss med målteft, all den tid Fuller er skada. Og vi MÅ ha inn folk som kan slå pasninger og drible.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg pål - lillehammer » 28 Aug 2011, 18:02

Vi vil møte West Brom hver uke
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie

Innlegg Oddvin » 28 Aug 2011, 18:03

Lilledino skrev:1,66 poeng i snitt....

Blir topp 6 plasering av slik poengsnitt.
Oddvin
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 28 Aug 2011, 18:05

Svein Nilsen skrev:Fantastisk, vi trenger INGEN nye spillere. Vi avgjør jo kampen med de glimrende kantspillerne Shotton og Pugh, og backen Huth......... Nei, fy faen så dårlige vi er! Ingen skudd på mål (bortsett fra når Shotton løper ballen i mål :D ). 1 corner og den kommer etter 85 minutter. Jones er fullstendig ubrukelig. Jeg har aldri sett Pennant så dårlig. Whitehead ubrukelig pasningslegger. osv.osv. Heldigvis er midtstopperne brukbare og Begovic god. Og, Walters løper enormt mye! MEN VI VINNER 1-0 BORTE I EN RÆVA KAMP - SÅ ALT ANNET ER IRRELEVANT OG VI BRYR OSS IKKE.

Enig Svein.
Vi lurer oss selv hvis vi er godt fornøyd her. Dette var et blaff, en flash in the pan og en lucky punch. Men vi kan ikke basere oss på slike faktorer. Kvaliteten må opp og det vet Pulis og Coates m/sjekkheftet.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 28 Aug 2011, 18:06

Forøvrig: Vi fortsetter som i fjor. Målene kommer i 2. omgang.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 28 Aug 2011, 18:10

Morten T. skrev:
Svein Nilsen skrev:Fantastisk, vi trenger INGEN nye spillere. Vi avgjør jo kampen med de glimrende kantspillerne Shotton og Pugh, og backen Huth......... Nei, fy faen så dårlige vi er! Ingen skudd på mål (bortsett fra når Shotton løper ballen i mål :D ). 1 corner og den kommer etter 85 minutter. Jones er fullstendig ubrukelig. Jeg har aldri sett Pennant så dårlig. Whitehead ubrukelig pasningslegger. osv.osv. Heldigvis er midtstopperne brukbare og Begovic god. Og, Walters løper enormt mye! MEN VI VINNER 1-0 BORTE I EN RÆVA KAMP - SÅ ALT ANNET ER IRRELEVANT OG VI BRYR OSS IKKE.

Enig Svein.
Vi lurer oss selv hvis vi er godt fornøyd her. Dette var et blaff, en flash in the pan og en lucky punch. Men vi kan ikke basere oss på slike faktorer. Kvaliteten må opp og det vet Pulis og Coates m/sjekkheftet.

Selvfølgelig...

Dette var mer flaks enn vi fortjener, og det jeg klarte å få med meg på min blafrete og hakkete stream, var at det florerte med feilpass. Og ja, KJ, klarer ikke dempe elelr passe når han er feilvendt...
Jeg må si at jeg er veldig pessimistisk ang nysigneringer...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 28 Aug 2011, 18:12

Huffameg så artig! :D Tror aldri jeg har bevitnet en så kjedelig fotballkamp som den jeg så i dag, men tre poeng er tre poeng! Syntes Wilkinson gjorde en veldig god figur da han kom innpå, Whitehead og Begovic var også gode. Vi er ganske så bunnsolide bakover, men mye skyldes også en knallgod keeper.

Nok en gang fantasiløst og slurvete når det kommer til angrepsspill, men dette tror jeg vil sitte mer og mer utover sesongen - hvertfall når vi får inn Palacios og Croach!
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 28 Aug 2011, 18:13

lsveen skrev:
lsveen skrev:Herlig! Litt heldig, synes jeg. Liknet på høyt spark.

Ser den igjen, og den er helt grei. Frekt og bra av Sutton! Herlig det der.

Jeg tror faktisk den hadde blitt blåst på i Norge( farlig spill ). Heldigvis legges lista høyere i England.

Personlig ville jeg IKKE ha blåst frispark på den. Det der var en real keepertabbe. Basta!
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest