Norwich vs. Stoke City

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Norwich vs. Stoke City

Innlegg Kjell Ola » 21 Aug 2011, 16:31

Ikkje heilt objektiv, men 2. omgang var vel ikkje så aller verst, i alle fall mot slutten, sjølv om Norwich spelte med 10. Uavgjort var derfor ikkje HEILT ufortent?
Kjell Ola
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 21 Aug 2011, 16:32

En brukbar andre omgang. Heldig med straffen, utvisningen som sannsynligvis var feil, reddet kampen for oss! Shotton er jo en offensiv back med gode ferdigheter, veldig hyggelig!
Hvis ikke TP forsterker laget BETRAKTELIG blir det en tung sesong. Jeg freder definitivt ikke TP, og har vi fortsatt Pugh på banen etter 1. september må han gå!
Ubeseiret etter 2 kamper er helt greit!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Kjell Ola » 21 Aug 2011, 16:35

Straffen var feil, men er mindre sikker (eller meir usikker ;) ) på utvisninga. Walters vart felt av sistemann, men utanfor 16-meteren.
Kjell Ola
Ivrig Stokie

Innlegg ilovasen » 21 Aug 2011, 16:36

Vi er heldige idag. Men det skal vi ikke være mot Norwich - vi skal være bedre. Når vi har Pugh i angrep, Shotton innpå og INGEN andre angripere på benken er det krise. Mama er vel neppe noe savn heller, men vi hadde trengt Fuller i denne overtallssituasjonen. Vi trenger flere gode angripere (og en god midtbanespiler) ellers blir det lite mål fremover. Vi trenger ikke Crouch - please Pulis finn en annen for 10 mill. Prøv heller en gang til med Cole. La ham få en fet sign-on-fee så kan han leve med lavere lønn.
Sist endret av ilovasen den 21 Aug 2011, 16:43, endret 1 gang
ilovasen
Ivrig Stokie

Innlegg ilovasen » 21 Aug 2011, 16:38

JonC skrev:Hva kunne vi ikke klart på slutten idag med flere offensive spillere tilgjengelig på benken ?

Så enig - så enig! (Kvalitets-angripere imidlertid) Åsså regner jeg med at vi slepper å se Walters ta straffe på en stund.
ilovasen
Ivrig Stokie

Innlegg O2Stokie » 21 Aug 2011, 16:43

Det var rødt kort, men fellinga var utenfor 16 meteren. Uansett skåra vi ikke på straffen. Første omgang forsøkte vi å spille "kontrollert", men hadde INGEN plan om å prøve å spille angreps fotball. Hvordan i h...... kan man vinne fotballkamper uten å PRØVE å skåre mål? Andre omgang prøvde vi ihvertfall, men TP gjør (som vanlig) noen merkelige taktiske disposisjoner på bortebane: Etherington på høyre? Han har et dårligere høyrebein enn det jeg har (og det er ikke så bra....) og reduseres til en helt ordinær ving når han spiller på høyre. Pugh på venstre eller Deano på høyre går for det samme, les: ingen ving, så hvorfor ikke bruke Ethers der han er god?
HELDIGVIS får vi pirket inn et mål på slutten etter ha spilt 30 min mot 10 mann mot et av de dårligste lagene vi har mætt siden vi rykket opp til PL
Dette var begredelige greier, guta, og vi trenger, nei vi MÅ ha inn forsterkninger før torsdag.
Jones og Walters KAN ikke starte den kampen, hvis vi skal ha sjans til å vinne borte mot WBA søndag.
Coates og Pulis: få ut fingern!!!!
O2Stokie
Ivrig Stokie

Innlegg gunny » 21 Aug 2011, 17:45

Og Stoke's bestemann er ikkje godt å finna? Går for Ryan Shotton, det skjedde litt meir då han kom inn og det er herlig å sjå når backen kommer opp på overlapp og legg inn.

Da er det bare å lene seg tilbake og vente på Pulis 4-5 storkjøp i løpet av uka ;) Håper for guds skyld Pulis har kontroll på denne 'vent-og-se' taktikken på transfermarkedet. Faller ikkje brikkene på plass slik TP satser på til deadline, er jeg stygt redd det kan bli flere kamper for Pugh!!
gunny
Ivrig Stokie

Innlegg mfkpotter » 21 Aug 2011, 19:23

Jeg har over en lang periode sagt at Tony Pulis burde ha vært byttet ut med en David Moyes, Martin O`Neil type manager, tror ikke jeg har sett så mange andre her på forumet som er enig i den avgjørelsen.
Derimot så ser jeg nå at flere også er av samme oppfatning.

Dagens kamp er igjen(for 50 gang) en drit dårlig borte kamp i Premier League, det er faktisk så dårlig at jeg egentlig lurer på hva Stoke gjør i denne divisjonen.
Taktikken legges av Tony Pulis og han har enda ikke lært etter så mange kamper i PL.
Spiller prestasjonene er så svake at jeg egentlig lurer på hva som foregår på treningsfeltet, enkle pasninger når ikke frem, skudd på mål går enten 10 meter over eller utenfor, og det av offensive spillere som har betalt millioner av kroner for å sparke denne lærkula.

Og dette spillet som Pulis spiller med tanke på nye spillere før deadline er en skikkelig gambling, lykkes det ikke så spiller Stoke i championship neste sesong.

I dagens kamp underpresterer alle spillerne minus Begovic og Stokes bestemann i dag Ryan Shotton.
mfkpotter
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 21 Aug 2011, 21:01

Så kampen i opptak i dag. Ble ikke så veldig imponert akkurat, men Shotton og Begovic var gode. Fint mål av Jones, men Whelans pass i forkant var bedre.
Feil straffe, men først og fremst feil rødt kort bidro til at Stoke kunne hanke inn ett poeng her.
Jones fortsetter dessverre å skuffe( på tross av målet ), men det skal sies at det ikke er enkelt å spille spiss med det systemet Stoke har. Begge vingene MÅ fungere nærmest prikkfritt hvis det skal bli noe angrepsspill, så når Pennant må ut og blir erstattet av Pugh, og Etherington har en middels dag, så blir det slett framover dessverre.

Veldig mye unødvendig dunking av ball i ingenmannsland når det står ledige spillere i gode posisjoner. Virker av og til som spillerene for panikk med ballen i beina.

Ser at Pulis slaktes og det taktiske var ikke bra i dag, på den annen side blir det helt feil for meg å snakke om nedrykk, seriemesterskap, cupmesterskap osv. etter at 2 av 38 serierunder er unnagjort. Det bør gå 10-12 runder først før konturene kan sees.

Synes Norwich overraska litt og tror fler skal få slite på Carrow Road.

Synes våre tre beste var:
Begovic
Shotton
Pennant
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 21 Aug 2011, 21:05

Mye kritikk her, og jeg er til dels enig, men det blir egentlig som å se om glasset faktisk er halvfullt eller halvtomt. Stoke har etter fem kamper sluppet inn - ett mål -. Vi har scoret i hver kamp bortsett fra mot Chelsea, og har enda ikke gått på et tap. Defensivt holder vi et meget godt nivå, og her er det ingen tvil om at Pulis er meget dyktig. Problemene kommer når vi skal være offensive og kreative. Hvis ikke Pennant og Ethers har en god dag, har vi ikke så mye å stille opp med for å skape fart fremover. På tide å få frem en general og playmaker på midten, og få orden på backplassene med spillere som har offensive evner. Det positive fra dagens kamp er at vi trolig har fått frem en PL spiller i Shotton. Shawcross syntes jeg var god i dag, men Walters får stryk.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest