essaen skrev:Det må du gjøre Mr Tveter..Men en slik kapasitet som deg burde ikke sitte i Oslo, men burde helt klart vært ansatt i SCFC.
Takk, Mr. Anonym «essaen». Dine visdomsord og gode råd betyr enormt mye.
Skal se hva jeg får til.
essaen skrev:Det må du gjøre Mr Tveter..Men en slik kapasitet som deg burde ikke sitte i Oslo, men burde helt klart vært ansatt i SCFC.
Lilledino skrev:Godt jeg ikke orker å engasjere meg mer,,
Nå følger jeg bare med
power skrev:Lilledino skrev:Godt jeg ikke orker å engasjere meg mer,,
Nå følger jeg bare med
Samme her, helt nummen ..... Må tenke på helsa nå og legge inn en lengre avholdsperiode fra å se/følge med Stoke. Og neste kamp er vel mot Leeds .....
JonC skrev:Lindsay blokkerer og redder 0-3. Ballen trillet dog sakte mot Butland, og KUNNE gått inn
Lilledino skrev:ToGra skrev:Kommentatorene spekulerer på om Jones har jobb hvis de taper denne kampen ... Hvis så skulle være så håper jeg dem denne gangen velger en manager med lang erfaring og autoritet. Det skorter på disiplin og respekt, tror jeg.
NJ har i hvertfall ikke levert de første 4 kampene...
Men hva er det som skjer ???
gmel skrev:Fem mot tre
Ince skyter opp på tribunen
ToGra skrev:Kommentatorene spekulerer på om Jones har jobb hvis de taper denne kampen ... Hvis så skulle være så håper jeg dem denne gangen velger en manager med lang erfaring og autoritet. Det skorter på disiplin og respekt, tror jeg.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest