Stoke City vs Manchester United

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke City vs Manchester United

Innlegg JonC » 21 Jan 2017, 18:51

Stoke holder på å sette 2-1 direkte. Nesten for Crouch etter bra forarbeid av N'Goy.
Slutt 1-1, surt :roll:
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg centauri » 21 Jan 2017, 19:04

Surt med 1-1 målet 4 min på overtid (men ikke urettferdig totalt sett).

Allen hadde sjelden mange feilpasninger idag, og forårsaket frisparket som gir 1-1.

Ellers ødelegges kampen litt for Stoke når viktigste offensive mann (Arnie) får feilaktig gult kort etter få minutter.

Men kan vi klage :?: :?: :?: :?: :?:
centauri
Ivrig Stokie

Innlegg onside » 21 Jan 2017, 19:14

Hvorfor må dette skje på 93:35? Skulle ikke vært lagt til mer enn 2 minutter. Nå syns jeg synd på gutta. De gjorde en kjempe kamp i dag.

Stoke -Manu 1-1 Selvmål(Mata) - Rooney

Grant 8 - fire kvalifiserte redninger og solide utspill og pondus i hele kampen, kan lastes for scoringen :(
Pieters 6 - Best fremover, men slurver i pasningsspillet, må hele tiden ha hjelp når Valencia kommer. Håpløs filming gav gult....
Martins Indi 7 Veldig mange avskjeringer og ballbrudd både med hodet og beina. Skulle hatt adresse på flere av de, men bra match.
ShawX 8 - Veldig stødig mot gamleklubben. Holdt hode klart i stiuasjoner med Slatan og slapp han aldri til.
Johnson 7 - Frisk og bra i oppspill og skjermer defensivt greit, men sliter litt med Rushford mot slutten
Adam 7 - Prøver bruke muskler og kraft, blir litt på etterskudd, men får til gode skjerminger bakover og noe bra krosser.
Whelan 8 - noen glipper, men sveiper veldig bra foran Pogba og Mkhitaryani hele kampen
Shaqiri 7 - Mye rart i 1. omgang, men spiller seg opp i andre omgang og greier skape mer og mer ved å holde ball.
Allen 6 - Ikke venn med ballen i dag, vinner noe, men taper mer, havner ofte i mellomrom uten ball. Vi ser fram til neste helg!
Arnaoutovic 8 - to tre bra raid, og god pas til målet, ellers sterk og god - spesielt defensivt. Valencia prøvde seg aldri når Arnie stod foran.
Croach 6 - Vanskelige forhold der oppe men tok tak i noen baller og fikk ekspedert de videre - noen ganger. Truet aldri som en spiss skal.

Affelay 7 - stort bidrag med mere ballbesittelse og fat på midtbanen. Godt innhopp.
N'Goy 7 - også frisk og gode og heldige driblinger på slutten. både offensivt og defensivt.
Sist endret av onside den 21 Jan 2017, 19:21, endret 1 gang
onside
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 21 Jan 2017, 19:16

Enig at tidlig-kortet til Arnie kanskje bremser han. Men det skal ikke være veldig avgjørende for hele laget. Vi blir såååå dype etter 30 min og ut at det blir svært vanskelig å eie ball, prege kamp og skape noe som helst. Kampbildet litt som i gamle dager og det gav tross alt poeng. Kunne stått 1-2, 1-3 midtveis i 2.omg om vi hadde vært naive bak og på midt. Nå er det 60 sekunder unna at vi raner tre poeng. Johnson med litt sløv klarering til innkast veldig dypt og det utnytter tekniske smarte motspillere og sliten Allen lager frisparket vi aldri må få mot oss.
Super kamp av Grant. Synes Shawx rydder mye. Whelan er iherdig. Arnie og Shaqiri jobber bedre defensivt enn vanlig. Allen har i flere matcher gjort en del feilpasninger, men fightet ball tilbake. I dag mer enn vanlig, antakeligvis fordi han ble mer stresset av svært god motstand.
Hyggelig med N'goy (igjen)
Sist endret av Knut Ole den 21 Jan 2017, 22:32, endret 2 ganger.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 21 Jan 2017, 19:25

onside skrev:Hvorfor må dette skje på 93:35? Skulle ikke vært lagt til mer enn 2 minutter. Nå syns jeg synd på gutta. De gjorde en kjempe kamp i dag.

Grant 7 - fire kvalifiserte redninger og solide utspill og pondus i hele kampen, kan lastes for scoringen :(
Pieters 6 - Best fremover, men slurver i pasningsspillet, må hele tiden ha hjelp når Valencia kommer. Håpløs filming gav gult....
Martins Indi 7 Veldig mange avskjeringer og ballbrudd både med hodet og beina. Skulle hatt adresse på flere av de, men bra match.
ShawX 8 - Veldig stødig mot gamleklubben. Holdt hode klart i stiuasjoner med Slatan og slapp han aldri til.
Johnson 7 - Frisk og bra i oppspill og skjermer defensivt greit, men sliter litt med Rushford mot slutten
Adam 7 - Prøver bruke muskler og kraft, blir litt på etterskudd, men får til gode skjerminger bakover og noe bra krosser.
Wheland 8 - noen glipper, men sveiper veldig bra foran Pogba og Mkhitaryani hele kampen
Shaqiri 7 - Mye rart i 1. omgang, men spiller seg opp i andre omgang og greier skape mer og mer ved å holde ball.
Allen 6 - Ikke venn med ballen i dag, vinner noe, men taper mer, havner ofte i mellomrom uten ball. Vi ser fram til neste helg!
Arnaoutovic 8 - to tre bra raid, og god pas til målet, ellers sterk og god - spesielt defensivt. Valencia prøvde seg aldri når Arnie stod foran.
Croach 6 - Vanskelige forhold der oppe men tok tak i noen baller og fikk ekspedert de videre - noen ganger. Truet aldri som en spiss skal.

Affelay 7 - stort bidrag med mere ballbesittelse og fat på midtbanen. Godt innhopp.
N'Goy 7 - også frisk og gode og heldige driblinger på slutten. både offensivt og defensivt.

Veldig bra oppsummering onside. Grant kunne kanskje premieres med 8?
Ergret meg over tillegget på 5 min jeg også, og fryktet nettopp at det ville røyne på for mye. Ingen mål (og feiring) ingen store vesentlige skadeavbrudd og legge til for. Så da må det i tillegg til bytter være for en del drøying fra oss. Kanskje ikke så urimelig allikevel? På en annen side er det vel feil å ikke legge til ytterligere halvt minutt pga skåringen på overtid?
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 21 Jan 2017, 19:32

Det holdt ikke helt inn, eksepsjonell prestasjon av Rooney ødelegger. Men ikke ufortjent i det hele tatt at ManU tar et poeng.
NGoy virker å være en spiller for fremtiden, hyggelig :D
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg onside » 21 Jan 2017, 19:39

Knut Ole skrev:Veldig bra oppsummering onside. Grant kunne kanskje premieres med 8?
Ergret meg over tillegget på 5 min jeg også, og fryktet nettopp at det ville røyne på for mye. Ingen mål (og feiring) ingen store vesentlige skadeavbrudd og legge til for. Så da må det i tillegg til bytter være for en del drøying fra oss. Kanskje ikke så urimelig allikevel? På en annen side er det vel feil å ikke legge til ytterligere halvt minutt pga skåringen på overtid?

Angret meg med en gang og gav Grant 8 -
Litt enig at poengdeling var OK, men vi var nærmere Knut Ole!
onside
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 21 Jan 2017, 19:43

vegar56 skrev:Det holdt ikke helt inn, eksepsjonell prestasjon av Rooney ødelegger. Men ikke ufortjent i det hele tatt at ManU tar et poeng.
NGoy virker å være en spiller for fremtiden, hyggelig :D

Helt greit, vi snuser på 7. plassen nå...
NGoy var ikke akkurat noen pyse, blir spennende å følge han og Berahino . Nå må vi vinne minst to av de tre neste, så kan det bli en fin vår!
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 21 Jan 2017, 20:54

onside skrev:Hvorfor må dette skje på 93:35? Skulle ikke vært lagt til mer enn 2 minutter. Nå syns jeg synd på gutta. De gjorde en kjempe kamp i dag.

Grant 8 - fire kvalifiserte redninger og solide utspill og pondus i hele kampen, kan lastes for scoringen :(
Whelan 8 - noen glipper, men sveiper veldig bra foran Pogba og Mkhitaryani hele kampen

God oppsummering, Onside :)

Vi er nok heldige som tar ett poeng, kampen sett under ett, samtidig som det er VEEEEELDIG surt at vi mister to poeng fire minutter på overtid, når vi først har holdt tett så lenge. :?

Og så er jeg blant de som ikke forstår hvorfor dommeren skulle legge til 5 minutter i en omgang som ikke hadde et eneste skadeavbrekk, så langt jeg husker. Vel var det vel seks innbytter, men fem minutter var langt i overkant, tre minutter hadde vært mer enn nok. Og da trenger jeg vel ikke si resten... :?

Vi blir presset hardt bakover av Man.U i store deler av kampen. Med et slikt kampbilde vil våre offensive muligheter stort sett være kontringer. Og det er da det undrer meg litt at vi ikke setter en rask spiss på topp som kan utnytte stort bakrom, som gjerne vil oppstå når Man.U presser på så mye som de gjør. Da blir vi farligere i kontringsfasen, samtidig som vi binder opp Man.U-forsvaret på en helt annen måte enn når vi setter banens langsomste spiller til den oppgaven. Ikke for det, Crouch gjorde mye bra han, og som det har vært påpekt før av andre, så er han betydelig bedre med ballen i beina enn han gjerne får kred for. Men noen kontringsspiller er han ikke, spør du meg. ;)

Grant gjør en bra kamp, men jeg mener han står noe feilplassert ved scoringen, der jeg mener han står for langt fremme i målet når skuddet kommer og derfor ikke greier å dekke opp bakre del av målet. Den var fullt mulig å ta med en annen plassering fra Grants side. Men for all del, det var et vakkert mål og en flott prestasjon av Rooney. ;)

Vi har kommet litt til hektene igjen etter den litt svake perioden i julen, selv om det gjerne er fort å glemme at det bare var mot Arsenal, Liverpool og Chelsea vi røk. Og vi har reist oss igjen etter arbeidsuhellet mot Wolves. Og så skal vi heller ikke glemme at Man.U kom til Stoke i dag fulle av selvtillit, etter en lang rekke kamper som ubeseiret. ;)

Nå håper jeg at det ikke skjer mer i dette overgangsvinduet enn at vi signerer Indi permanent, og at vi således beholder våre to spanske venner Bojan og Muniesa.

Så blir det veldig spennende å se hvordan Berahino vil slå an hos oss. Han kan veldig godt komme til å bli en "hit", selv om både jeg og flere med meg har vært litt lunkne til denne signeringen, fordi den representerer et ikke ubetydelig snev av gambling, basert på hva han (ikke) har prestert de siste par sesongene. Men for all del, jeg krysser både fingre og tær for at han kan være "the missing link" i Hughes "Stokelona"-prosjekt, mannen som skal score mål på sjansene som trollmennene Bojan, Shaqiri og Arnie produserer. :twisted: Så skal vi kanskje heller ikke forvente det helt store denne våren av Berahino, med tanke på hvor lite han har spilt det siste året. Kanskje han først vil slå ut i full blomst til høsten igjen, etter å ha fått en del tid sammen med nye lagkompiser, og med en full "pre-season" i ryggen ? ;)

Vi Stoke-supportere går spennende tider i møte. :)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 23 Jan 2017, 15:04

Torleif skrev:Høres ut som det er den gode gamle stemningen på Bet 365 stadion nå :D

Stemningen var intens helt fra start, og det hjelper nok på spillernes prestasjoner også.
Kan hjemmepublikum respondere på denne måten i hver eneste kamp, så blir det lenger mellom de irriterende poengtapene mot Bournemouth mfl. Vi kan ikke bare skylde på spillerne på banen :!: :!:
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest