WTF..
Fullstendig åpent og Luton utligner på overtid..
Da kan vi kose oss med tilleggsomganger..
torage skrev:Morten T. skrev:Jeg vet at Bojan er manges favoritt, men i dag har han definitivt ikke levert og bør byttes ut. Han kommer sikkert sterkere utover, men i denne matchen har han gjort mye rart.
Husk at Bojan har vært borte i nesten ett år siden en stygg korsbåndskade. Dette er hans første obligatoriske kamp på A-laget etter skaden. Eneste grunnen til å bytte han ut er å ikke kjøre han for hardt, men ellers trenger han all den matchtrening han kan få. Enig i at Ireland har vært god og fortjener en pladask 11-eren til helga. Waltershar gjort veldig mye rart både framover og bakover, men så har han den egenskapen at han også scorer et måli ny og ne
Morten T. skrev:torage skrev:Morten T. skrev:Jeg vet at Bojan er manges favoritt, men i dag har han definitivt ikke levert og bør byttes ut. Han kommer sikkert sterkere utover, men i denne matchen har han gjort mye rart.
Husk at Bojan har vært borte i nesten ett år siden en stygg korsbåndskade. Dette er hans første obligatoriske kamp på A-laget etter skaden. Eneste grunnen til å bytte han ut er å ikke kjøre han for hardt, men ellers trenger han all den matchtrening han kan få. Enig i at Ireland har vært god og fortjener en pladask 11-eren til helga. Waltershar gjort veldig mye rart både framover og bakover, men så har han den egenskapen at han også scorer et måli ny og ne
Ja, jeg vet at han har vært borte en god stund. Det har vært vanskelig å gå glipp av, men i DENNE matchen har han vært elendig og ikke klart å skape noe som helst. Snarere tvert i mot. Derfor ble han også korrekt byttet ut.
JonC skrev:Lang kveld ?
Lilledino skrev:Morten T. skrev:torage skrev:Husk at Bojan har vært borte i nesten ett år siden en stygg korsbåndskade. Dette er hans første obligatoriske kamp på A-laget etter skaden. Eneste grunnen til å bytte han ut er å ikke kjøre han for hardt, men ellers trenger han all den matchtrening han kan få. Enig i at Ireland har vært god og fortjener en pladask 11-eren til helga. Waltershar gjort veldig mye rart både framover og bakover, men så har han den egenskapen at han også scorer et måli ny og ne
Ja, jeg vet at han har vært borte en god stund. Det har vært vanskelig å gå glipp av, men i DENNE matchen har han vært elendig og ikke klart å skape noe som helst. Snarere tvert i mot. Derfor ble han også korrekt byttet ut.
Ikke helt enig.. Han har hele tiden vært spillebar og involvert. Han har beveget seg og vært tilgjengelig. At hans forsøk på lissepasninger ikke har truffet er greit, men han har bidratt og vært aktiv hele tiden.. Synes nå jeg...
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest