Swansea City vs Stoke City

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Swansea City vs Stoke City

Innlegg JonC » 02 Okt 2011, 17:47

Hvorfor skal vi spille så elendig på bortebane, for å så å gi full gass igjen når vi ser vårt eget gress. Jeg ønsker en annen manager på bortebane !!!
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 02 Okt 2011, 17:48

Utrolig dårlig! Whelan og Whitehead beviser at de ikke er Xavi og Iniesta og Woodgate misser helt på tacklinga.

En virkelig svak forestilling av Stoke!
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 02 Okt 2011, 17:49

Morten T. skrev:Utrolig dårlig! Whelan og Whitehead beviser at de ikke er Xavi og Iniesta og Woodgate misser helt på tacklinga.

Men Skeid derimot, har fått full uttelling mot Tønsberg.
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 02 Okt 2011, 17:52

JonC skrev:
Morten T. skrev:Utrolig dårlig! Whelan og Whitehead beviser at de ikke er Xavi og Iniesta og Woodgate misser helt på tacklinga.

Men Skeid derimot, har fått full uttelling mot Tønsberg.

Sesongen er over og vi blir nr. 2 bak ballartistene fra selveste Tromsdalen. ;)
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg bjørn123 » 02 Okt 2011, 17:56

Dette var treiste greier. Ikke mange som får godkjent av meg i dag . Virker tamme og uten inspirasjon hele gjengen.
bjørn123
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 02 Okt 2011, 17:56

Faen! Glem top 10, vi er et alt for dårlig fotballlag. Vi har scoret 4, fire, mål på 7 seriekamper. På disse 7 kampene har vi vært gode 1 gang, mot United, ellers klart dårligst. Poengfangsten så langt er langt over hva vi har fortjent! Vi har gode keepere, that is it! Forsvaret mangler fart, mye fart! Backer har vi knapt og midtstopperne er brukbare i dødballer mot, men helt ubrukelige offensivt! Uten Pennant og Ethers på kantene har vi INGEN midtbane. Dette område er vannskjøttet av TP over flere år! Delap på kanten - herregud! Vi har sentrale midtbanespillere som ikke VIL ha ballen! Og får de ballen er det om å gjøre å få den vekk fortest mulig! Angrepsspillere har vi men så langt er Walters hardt arbeidende men ikke mer, Crouch et vandrende frispark og Jerome bare dårlig.

Nå er jeg jævlig skuffa..........
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Oddvin » 02 Okt 2011, 18:03

Dette er for dårlig, Swansea er et av de lagene vi skal kunne ta 6 poeng mot.
I dag var det mange personlige feil og generelt dårlige prestasjoner som felte oss.
Eg har ikkje tru på å bytte 7-8 spiller fra Europa kampene til PL kampene. Vi må ha ei fast stamme som spiller de fleste kampene, der det kan ruleres på noen få fra kamp til kamp.
Oddvin
Ivrig Stokie

Innlegg lsveen » 02 Okt 2011, 18:04

Svein Nilsen skrev:Faen! Glem top 10, vi er et alt for dårlig fotballlag. Vi har scoret 4, fire, mål på 7 seriekamper. På disse 7 kampene har vi vært gode 1 gang, mot United, ellers klart dårligst. Poengfangsten så langt er langt over hva vi har fortjent! Vi har gode keepere, that is it! Forsvaret mangler fart, mye fart! Backer har vi knapt og midtstopperne er brukbare i dødballer mot, men helt ubrukelige offensivt! Uten Pennant og Ethers på kantene har vi INGEN midtbane. Dette område er vannskjøttet av TP over flere år! Delap på kanten - herregud! Vi har sentrale midtbanespillere som ikke VIL ha ballen! Og får de ballen er det om å gjøre å få den vekk fortest mulig! Angrepsspillere har vi men så langt er Walters hardt arbeidende men ikke mer, Crouch et vandrende frispark og Jerome bare dårlig.

Nå er jeg jævlig skuffa..........

Regner med at dette er skrevet i øyeblikkets skuffelse :D Det kommer bedre kamper etter dette... Vi topper bl.a. vår grupper i Europaligaen etter et par nokså bra kamper!
lsveen
Ivrig Stokie

Innlegg Torleif » 02 Okt 2011, 18:06

Skuffa jeg også!! Men å si at Jerome er dårlig er å dra det vel langt. Han var vel en av de bedre den tiden han fikk spille. Problemet er at vi ikke har midbanespillere som er gode nok i den offensive delen av spillet!!!!!!
Torleif
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 02 Okt 2011, 18:07

Dette var ikke bra og jeg mener Swansea tok Stoke slik Stoke best skal tas. Dvs. hold ballen langs bakken og trill den relativt fort rundt. Problemet er bare at Swansea ikke akkurat er så veldig Barcelona-bra på det de holder på med og at vi burde hatt kvalitet nok til å hanskes med det. Det virka også som om flere spillere rett og slett var slitne.
I dag vil jeg gi noen store minuser til Shawcross, Wilkinson, Wilson, Whelan, Delap og Pennant.

Jeg tror vi reiser oss igjen, men hvorfor kan vi ikke spille bra på andre klubbers gressplener? Riktignok er gress ikke så enkelt som det ser ut http://en.wikipedia.org/wiki/Lawn , men kan det virkelig være så inni helv...stor forskjell?

Jeg trodde vi var på gang ett ManU og Besiktas, men ikke f...!

Synes våre tre beste var:
Walters
Begovic
Crouch
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest