Watford - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Watford - Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 04 Nov 2020, 21:56

Morten T. skrev:Hvis dommeren er av det virkelige pill råtne og udugelige slaget så kompenserer han sin egen feil med å «gi» Stoke en straffe i 2. omgang...
Tenkte faktisk akkurat det samme...Er det ikke det som kalles kompensasjonsdømming ? :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Watford - Stoke

Innlegg gunny » 04 Nov 2020, 21:57

EspenE skrev:
Morten T. skrev:
gunny skrev:Sliter med å få sett kampen. Har betalt årsabonnement, men knappen for watch live finne eg ikkje lenger. Andre som vore borti dette?

Ja. Prøv å restarte et par ganger.
Ingen garanti, men verdt forsøket.


Kan funke å cleare cache også, hvis ikke det funker å logge inn på nytt.
Noen ganger funker det å gå inn på "Match Centre" en annen vei også...

Har prøvd det meste, men komme ikkje inn i dag. Har aldri hatt dette problemet før...
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: Watford - Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 04 Nov 2020, 22:00

En strålende start, en flott scoring. Så overtar Watford litt vel mye og får et mål av dommeren som selvfølgelig aldri burde vært godkjent. Helt ufattelig at dommeren med hjelp fra linjemann og fjerdedommer godkjenner, en helt latterlig dårlig avgjørelse!
Etter "målet" er vi heldigvis mer med i kampen igjen. Noen observasjoner fra sofaen på Skui; Fox og Smith for langt unna "sine" spillere, Thompson med usedvanlig mange pasningsfeil og Campbell må slutte å ta i mot ballen feilvendt for deretter gå ut mot siden og igjen slå støttepasning. Han må tørre mer! Hans hurtighet må vi utnytte mer. Mikel bedre og bedre, McClean jobber som vanlig hardt og Powell er uberegnelig men god. Her har vi muligheten. Come on you mighty Potters!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Watford - Stoke

Innlegg Morten T. » 04 Nov 2020, 22:05

Torstein Norevik skrev:
Morten T. skrev:Hvis dommeren er av det virkelige pill råtne og udugelige slaget så kompenserer han sin egen feil med å «gi» Stoke en straffe i 2. omgang...
Tenkte faktisk akkurat det samme...Er det ikke det som kalles kompensasjonsdømming ? :?

Jo, og det er lett å falle for fristelsen for å gjøre det lettere for seg selv.
Jeg kjenner meg igjen i det, selv om jeg etterhvert som jeg fikk erfaring som dommer etterhvert ble veldig bevisst på den problematikken og kan med hånda på hjertet si at jeg ikke kompensasjondømte. Ble faktisk bare enda mer fokusert på å dømme fair etter å ha dømt feil.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Watford - Stoke

Innlegg EspenE » 04 Nov 2020, 22:06

Enig, vi har muligheter her!

Men man må bruke den dårligste dommeravgjørelsen siden Florida 2000 til å motivere. For nå er det f**n meg vår tur til å ha litt flaks!!
EspenE
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 553
Registrert: 23 Okt 2018, 20:46

Re: Watford - Stoke

Innlegg bjørn123 » 04 Nov 2020, 22:06

Morten T. skrev:Hvis dommeren er av det virkelige pill råtne og udugelige slaget så kompenserer han sin egen feil med å «gi» Stoke en straffe i 2. omgang...

Det tror jeg fort kan skje.
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Watford - Stoke

Innlegg Morten T. » 04 Nov 2020, 22:08

gunny skrev:
EspenE skrev:
Morten T. skrev:Ja. Prøv å restarte et par ganger.
Ingen garanti, men verdt forsøket.


Kan funke å cleare cache også, hvis ikke det funker å logge inn på nytt.
Noen ganger funker det å gå inn på "Match Centre" en annen vei også...

Har prøvd det meste, men komme ikkje inn i dag. Har aldri hatt dette problemet før...

Har du prøvd en annen nettleser? F.eks. Firefox eller Chrome?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Watford - Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 04 Nov 2020, 22:09

Bra 1. omgang av Stoke, spesielt første halvdel av omgangen, der vi er veldig solide bakover.

Herlig scoring etter et innøvd cornertrekk som tok Watford-forsvaret aldeles på senga. :D

Ikke like herlig scoring fra Watford, fordi det var aldri noen scoring, selv om dommeren forærte hjemmelaget det. Skuddet i tverrliggeren gikk rett ned på streken, slik jeg så det, og ballen krysset først mållinja da Gunn ble dyttet over streken i det som var et opplagt angrep på keeper. Utrolig at dommeren - som stod langt unna - kunne dømme mål på det, han kunne umulig se det og bør være sikker på at ballen er inne før han dømmer mål. I mine øyne en åpenbar og gedigen dommertabbe.

Men ønsker vi oss VAR ? For egen del gjør jeg ikke det, i alle fall ikke slik VAR praktiseres idag, så får vi heller leve med at det blir noen feil dommeravgjørelser i blant. Kanskje det beste hadde vært å bruke VAR, men å begrense det til situasjoner som denne - om ballen er inne eller ikke - og ikke alt dilldallet med å avgjøre om noen er en millimeter offside, eller om en spiller felles eller filmer.

Vi kan fortsatt vinne denne kampen, for vi er minst ike gode som Watford. Honnør til gutta for ikke å falle sammen etter å ha blitt for utsatt for en slik graverende dommeravgjørelse. Men vi må demme bedre opp på venstresida, slik flere av dere har påpekt, for Fox og McClean slipper Watford litt for lett til på den siden.
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Watford - Stoke

Innlegg bjørn123 » 04 Nov 2020, 22:11

Wow ikke en j.. så takler og Watford nære
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Watford - Stoke

Innlegg Morten T. » 04 Nov 2020, 22:15

Altså, Watford sklir fram som gloheit kniv i romtemperert smør på siden til Fox og McClean.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 9 gjester