Uansett, jeg bøyer meg i støvet for Pulis som har klart å lage gull av gråstein - nok en gang.
Laget blir selvfølgelig ikke seriemester, men presterer RELATIVT sett bra, noe som i min bok i hvetfall, ikke bør underslås.
Vel, vel...
Torstein Norevik skrev:Surt tap, i en relativt svak kamp fra vår side.
TP får kanskje resultater, men han får ikke så mange venner med måten han velger å spille på. Idag tar de en tidlig ledelse, og utover i kampen parkerer de mer og mer bussen. Noen vil si det er smart, jeg vil si det er kjedelig å se lag spille fotball på en slik måte. Det er ingen hemmelighet at det er mange WBA-fans som mener det samme, til tross for god tabellplassering.
Det er greit at du tenker dette, men har det slått deg at tankene dine kan være basert på en forutinntatt holdning og at din iver etter å beskytte Hughes kan gå litt vel langt?Hvis man er opptatt av "sportmanship" kan det jo også være interessant å se hva man tenker om WBA´s uthaling av tid på slutten av kampen. En ting er at man bytter med ett minutts mellomrom i sluttminuttene, selvsagt for å hale ut tiden. Det er lov, og mange lag gjør det. En annen sak er at man presterer å bruke to-tre minutter på ett eneste bytte, fordi man kaller en spiller av banen, og når han så endelig har kommet til sidelinja så ombestemmer man seg, og velger å ta en annen spiller av banen i stedet. Selvsagt med den konsekvens at det går enda mer tid. Er det greitt bare fordi det er TP som gjør det ? Jeg tenker at om Hughes hadde gjort det samme, så ville han blitt hudflettet av enkelte for usportslig opptreden.
Vel, du er ikke så aller verst til å sette sammen unnskyldninger selv heller...Og det var vel også flere som registrerte at Pulis heller ikke takket Hughes for kampen, men gikk rett i garderoben. Og visstnok heller ingen "handshake" før kampen. Som vertskap er det kanskje naturlig at man ønsker den gjestende manageren velkommen ? Sympatisk opptreden ? Vel, vel...det oppstilles vel en unnskyldning for dette også...
Dette måtte jo komme på et tidspunkt, men fotball er spill og motspill og i dag møtte vi et lag som var flinke til å finne svakhetene til Stoke samtidig som de tok brodden av styrkene. Stoke klarte dessverre ikke å svare, men vi skal heller ikke glemme at spillere som Crouch og Adam ikke har hatt tillit og massevis av jevnlig spilletid gjennom hele sesongen. Kanskje det kan være en forklaring til ustabiliteten?Idag hadde vi vel en oppstilling som enkelte synest var en bra oppstilling, med Crouch som spiss, og Adam og Whelan mer defensivt sentralt. Det fungerte ikke særlig bra i dag, og Whelan må ta sin del av skylden for målet, der han ble for treg i løpsduellen mot Morrison
Det kan vitne om usikkerhet, men det kan også vitne om at mannen har erkjent at hvis klubben skal komme seg videre og få bedre resultater, så må han forandre på noe.Jeg mener at den største feilen Hughes har gjort er at han har forandret altfor mye på sitt eget opplegg, og gått mer og mer bort fra det som gav suksess de tre første årene, og nå velger en annen type spillere enn tidligere. Det vitner om usikkerhet og at han har mistet noe av grepet
Det er jeg helt enig i og det er godt innenfor de forventingene jeg hadde, men jeg er mer usikker på om alle ser det, og ikke minst har sett det, på samme måte. Det har nemlig vært klare tendenser blant enkelte hva betreffer å hausse laget opp etter noen seire. Da har det av og til blitt fablet om topplasseringer, "Stokelona"( som for øvrig en spansk avis er opphavet til ) og Europaspill. Noen tar nok litt for mye Møllers Tran, som det så smukt heter, i de periodene. Og det er greit og forteller at det svinger hos supportere også, men slike seanser er kanskje okei å legge seg på minnet også, sånn i forhold til bastant skråsikkerhet og de greiene der?Vi ligger på 11. plass. Det er i seg selv ingen krise, og vi kan fortsatt utmerket godt ta en ny topp 10-plassering, i så fall den fjerde på rad. Det er egentlig bra prestasjoner, gitt de rammebetingelsene vi har.
Dette er jeg langt i fra enig i og for meg betyr ikke dette noe heller. Jeg kan forstå synspunktet, men jeg er like fullt helt uenig og lar meg nok fascinere av andre aspekter ved fotballsporten. For eksempel sier statestikk fra denne matchen at WBA hadde flere skudd på mål enn Stoke. Totalt har de scoret flere mål og har bedre poengfangst både hjemme og borte.jeg vil si det er kjedelig å se lag spille fotball på en slik måte.
erodsa@broadpark.no skrev:Hmmm.....Fatter ikke at noen av supporterne her inne mener at vi har en dyktig manager...Shame on you!! Mannen er totalt ute å kjøre,det gjelder absolutt alt;fra å bygge et LAG, innkjøpspolitikk,spillestil,kamplan, til og med på dødballer er vi ekstrem svake og det gjelder begge veier. Rett og slett tragisk ,når en tar i betraktning alle pundene han har hatt til disposisjon . Dessverre ser jeg heller ikke lyst på fortsettelsen ,14 kamper to go... og kun 9 points til nedrykk. Men uansett, Be Loyal,Be Proud ,Be Stoke Ps; tror faktisk sjefen sjøl har mistet troen på hva han driver med ...
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest