Stoke City vs Watford

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke City vs Watford

Innlegg centauri » 24 Okt 2015, 18:13

Trist lørdag - men hvor ofte vinner vi når vi er favoritter hjemme?
For meg har aldri Stoke vært laget som behersker "power play".
Kanskje like greit jeg droppet Felles-turen denne gangen. :cry:

Når er Shawcross klar? - vi trenger han...

Litt symptomatisk at vi avslutter kampen med hele fjorårs-spillere,
unntatt Johnsen, enda vi handlet 9 gubb i sommer (eller hvor mange det ble...)
centauri
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 24 Okt 2015, 19:47

Dette var rett og slett møkk! Possession-fotball kan kysse seg sjøl i ræva!
Marc Wilson....Oh Lord.
Nå blir det å drekka seg....ned i Stoke-on-Trent :x
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 25 Okt 2015, 09:47

centauri skrev:Trist lørdag - men hvor ofte vinner vi når vi er favoritter hjemme?

Tipper Shawcross får sesongdebut tirsdag. Muniensa bør også få mulighet . Kan ikke bli stort dårligere enn det gårsdagens stopperpar presterte. Begge skåringene må de to ta på sin kappe. Alle så Wilson drepe kampen på 0-2. Forferdelig! Synes Wollscheid presterte minst like dårlig i pressede situasjoner. I forkant av 0-1 har han en ynkelig klarering i eget felt hvor ballen detter ned til motspiller i Watfords angressone. Der starter angrepet som gir skåring. Og rundingsbøyene er nettopp Wilson og wollscheid som siste mann sklir og ruller ut rød løper for deres måkskårer.
Samme Wollscheid roter det til i kampens hete når Watford har sine sinnsyke sjanser med 2*tverra. Han klarer ikke å tuppe ballen ut av egen boks, noe som gir aggressive Watford gigantiske målsjanser.
Forøvrig; noen som vet hvordan situasjonen er for Diouf. Lenge til han er på igjen? Joselu hadde en OK match mot Swansea. I går virket han ufarlig med dårlig rytme og timing. Dessverre !
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 25 Okt 2015, 20:01

Knut Ole skrev:
centauri skrev:Trist lørdag - men hvor ofte vinner vi når vi er favoritter hjemme?

Tipper Shawcross får sesongdebut tirsdag. Muniensa bør også få mulighet . Kan ikke bli stort dårligere enn det gårsdagens stopperpar presterte. Begge skåringene må de to ta på sin kappe. Alle så Wilson drepe kampen på 0-2. Forferdelig! Synes Wollscheid presterte minst like dårlig i pressede situasjoner. I forkant av 0-1 har han en ynkelig klarering i eget felt hvor ballen detter ned til motspiller i Watfords angressone. Der starter angrepet som gir skåring. Og rundingsbøyene er nettopp Wilson og wollscheid som siste mann sklir og ruller ut rød løper for deres måkskårer.
Samme Wollscheid roter det til i kampens hete når Watford har sine sinnsyke sjanser med 2*tverra. Han klarer ikke å tuppe ballen ut av egen boks, noe som gir aggressive Watford gigantiske målsjanser.
Forøvrig; noen som vet hvordan situasjonen er for Diouf. Lenge til han er på igjen? Joselu hadde en OK match mot Swansea. I går virket han ufarlig med dårlig rytme og timing. Dessverre !

Wollscheid er også for dårlig for dette nivået. Hadde en liten imponerende periode på lån, så ble overrasket over at han ble kjøpt til klubben i sommer.
Midt-stoppere er uten tvil vårt største problem, og vi har allerede tapt kamper og mange poeng pga spillere som er for dårlige kamp etter kamp. Her har MH bommet stort.
De nye spillerne har ikke gjort laget bedre, heller motsatt dessverre. Det er mulig enkelte kan prestere bedre etter hvert, men det virker som at det er de "gamle gutta"
som holder skuta flytende.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest