bjørn123 skrev:Få inn Palacios og Jones - ut med Delap og 2meterPeter
Morten T. skrev:bjørn123 skrev:Få inn Palacios og Jones - ut med Delap og 2meterPeter
Crouch er mye bedre og farligere enn Jones. Det har han allerede bevist. Jeg vil heller ha inn Palacios, Whelan og, etterhvert, Fuller.
Morten T. skrev:bjørn123 skrev:Få inn Palacios og Jones - ut med Delap og 2meterPeter
Crouch er mye bedre og farligere enn Jones. Det har han allerede bevist. Jeg vil heller ha inn Palacios, Whelan og, etterhvert, Fuller.
Torleif skrev:Det som er skremmende, er at vi ikke klarer å konkurere med ett nyopprykket lag på midtbanen.
Morten T. skrev:Torleif skrev:Det som er skremmende, er at vi ikke klarer å konkurere med ett nyopprykket lag på midtbanen.
Det er nok for det at det er den lagdelen hvor Pulis har fokusert minst på å få inn kvalitet i årenes løp.
Og på en måte skjønner jeg det også( sett fra Pulis sitt ståsted ). Taktikken til Pulis går ikke ut på at midtbanespillere skal ha mye ballkontakt. De skal være de første bølgebryterene i forsvarsverket. Dermed blir ikke en av moderne fotballs viktigste egenskaper, fart, så viktig heller.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest