Arsenal - Stoke City

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Arsenal - Stoke City

Innlegg O2Stokie » 24 Okt 2011, 23:20

Morten T. skrev:Jeg er skuffa etter denne. Arsenal har ikke så veldig godt lag nå og vi burde ha greid å henge med bedre enn dette.
Med Diao inn så skjønte jeg at vi kom til å ligge ultradypt resten av kampen og da pleier det( jeg er fristet til å si; heldigvis ) å gå galt.
Whelan, Wilkinson og Shawcross( minus for NULL ballbehandling/pasningskvalitet ) får flest plusser/minst minuser av meg.

Stoke på bortebane er et mareritt og i ferd med å bli en "walk in the park" for motstanderne.

Redd for at du begynner å få rett her, Morten.
Men for å illustrere klasseforskjellen på de to klubbene: Stoke setter inn Diao og Arsenal setter inne RVP. 'Nuff said.
Vi slår dem hjemme...
O2Stokie
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 25 Okt 2011, 08:13

Morten; Diao ultradefensiv? Han hadde jo vår "beste" sjanse i andre omgang. Måltyven fikk ballen og forsøkte en volley fra 13 meter.......vel det ble vel ikke akkurat en målsjanse :mrgreen:
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 25 Okt 2011, 12:37

Svein Nilsen skrev:Morten; Diao ultradefensiv? Han hadde jo vår "beste" sjanse i andre omgang. Måltyven fikk ballen og forsøkte en volley fra 13 meter.......vel det ble vel ikke akkurat en målsjanse :mrgreen:
En ultradefensiv synkemine som er millimeter fra rødt kort i hvert eneste forsøk på tackling som han setter inn.

Stødig fyr. ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest