Stoke City vs Sunderland

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke City vs Sunderland

Innlegg vegar56 » 15 Okt 2016, 17:41

Men skyte kan Charlie, og forsøker så fort han får en sjanse ;)
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg Kjell Ola » 15 Okt 2016, 17:45

Som Stoke-supportar, tek eg ALDRI tre poeng på forskott, men i neste kamp; møter vi ikkje Hull? Dei må jo vera totalt desilusjonerte nå? 1-5 :shock:
Kjell Ola
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 15 Okt 2016, 17:46

Nytt forsøk av Adam, treffer oversiden av tverrliggeren !
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg Kjell Ola » 15 Okt 2016, 17:49

Kjell Ola skrev:Som Stoke-supportar, tek eg ALDRI tre poeng på forskott, men i neste kamp; møter vi ikkje Hull? Dei må jo vera totalt desilusjonerte nå? 1-5 :shock:

Og da tenkjer eg framleis på tre poeng i dag.
Kjell Ola
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 15 Okt 2016, 17:50

Shaqiri tester også langskuddet sitt, men reddes greit.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 15 Okt 2016, 17:53

2-0 :) :D :D og vips er vi over streken for en stakket stund. Hull borte neste lørdag , som gikk på en kjempesmell borte mot Bournemouth med 1-6 :!:
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 15 Okt 2016, 17:54

Da var den første tre-poengeren i boks :D
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg Kjell Ola » 15 Okt 2016, 17:56

Og endeleg null baklengs. Nå er nok Sunderland p.t. det svakaste laget i PL, så eg tek ikkje av. Men tippar det gjer godt for heile laget. Og Hull er vel kanskje det nest dårlegast nå, og kjempar med Sunderland om å vera dårlegast?
Kjell Ola
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 15 Okt 2016, 23:36

Gledelig med sesongens første tre-poenger, den har vi ventet på, og ekstra hyggelig endelig å holde nullen igjen ! Formpilen peker klart oppover, og det har den gjort det i de siste kampene, så jeg opplever ikke kampen idag som et blaff. Så skal vi selvsagt ha i bakhodet at et skadeskutt Sunderland i øyeblikket nok er PL´s svakeste lag, men det har ikke alltid vært slik at vi har styrt kampene og fått resultater selv mot antatt svakere motstandere, så tre poeng i dag er i seg selv positivt selv om motstanden var svak.

Allen klart Man of the Match idag, han har vært utrolig god i mange kamper og fremstår som et meget godt kjøp selv om han kostet en del penger.

Bony virker også å være på gang, og gjorde mye bra idag selv om scoringen manglet. Arnie veldig frisk og Shaqiri gjør mye bra selv om han ikke alltid lykkes.

Forsvaret virket også veldig solid, og har virket langt tryggere i de 3-4 siste kampene enn de gjorde i de første. Det kan se ut som at Grant har hatt veldig god innflytelse på spillerne foran seg, og at de stoler langt mer på han enn de gjorde på Given. Han er også langt mer aktiv i feltarbeidet, og virker å være flink til å dirigere forsvaret foran seg. Grants inntreden, for ikke å snakke om Butland i fjor, sammenlignet med Haugaard og Givens famlende opptredener viser med all tydelighet hvor viktig det er å ha en god keeper som laget - og spesielt forsvaret - stoler på.

Så et hjertesukk til slutt...Hvordan er det mulig at Jon Walters til stadighet benyttes foran Bojan og Imbula ? Joda, jeg vet at det er mange managere som verdsetter han høyt, og han har hatt gode perioder også i Stoke, men denne og forrige sesong synest jeg han har vært meget svak og jeg mener at han ikke lenger holder PL-nivå. Idag gjorde han vel knapt nok en eneste ting riktig, og surret bort Shaqiris flotte gjennomspill til ingenting, der en kvalitetsspiss hadde tatt ballen med seg i steget og scoret.

Så håper jeg at de mange Stoke-supporterne som er over på denne kampen koser seg der borte. Flott opptakt med Fuller og Sidibe på Tollgate i går kveld, og sesongens første seier idag. Skulle gjerne ha vært med, men det passet ikke slik denne gang, så jeg får satse på å bli med ved en annen anledning. ;)

Uansett en hyggelig dag, med tre velfortjente poeng :D
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest