Stoke City vs Tottenham Hotspur

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke City vs Tottenham Hotspur

Innlegg reidaraustr » 10 Sep 2016, 17:52

Ser at noen mener Mark Hughes må gå... vi er bare 4 kamper inn i sesongen. Sist sesong vant vi ikke en kamp før etter 6 kamper. Vi mangler spillere som Shaqiri, Butland og Johnson. Med to kamper på rappen nå mot to motstandere som vi bør ta poeng mot vil det plutselig alt være helt ålreit med 7 poeng på 6 kamper. (Dersom vi får full pott i begge kampene) Skal ikke si at eg ser så veldig lyst på det akkurat nå, men i fotballen snur ting fort. :)
reidaraustr
Newbie

Innlegg Richard Prestegård » 10 Sep 2016, 18:01

Mye stang ut i dag og frustrerende at vi igjen kollapser. Wanyama skulle hatt rødt kort på 0-1 og Shawcross kunne/burde satt inn målet tidlig i andre omgang på 0-1. Vi er best frem til Spurs scorer i førsteomgang. Mye positivt frem til Tottenham scorer 0-1 og etter 0-2 er det fullstendig kollaps. Vi er for dårlige til å avverge kontringer. Vi er også for svake til å flytte beina i forsvaret. Spurs var gode i dag og Stoke må nå vise hva som bor i dem og at de vil være med på laget. Neste kamp blir viktig!
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 10 Sep 2016, 18:03

Hvis de 3-4 neste kampene er like nedslående, er det nok best for alle parter at Hughes er historie på Britannia.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 10 Sep 2016, 18:30

-Tottal- skrev:Hvis de 3-4 neste kampene er like nedslående, er det nok best for alle parter at Hughes er historie på Britannia.

ALLE er historie på Britannia, men det er alt for tidlig å rope på managerens hode.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 10 Sep 2016, 20:44

vegar56 skrev:
-Tottal- skrev:Hvis de 3-4 neste kampene er like nedslående, er det nok best for alle parter at Hughes er historie på Britannia.

ALLE er historie på Britannia, men det er alt for tidlig å rope på managerens hode.

He he!

Enig, det er for tidlig i sesongen å rope Hughes out. Men kanskje ikke i perspektiv av prestasjon og resultater siden april. Trist å kjenne igjen tendensene fra de siste 7 kampene i våres. Manglende evne til å skape tilstrekkelig gode muligheter. Svakt defensivt, både forsvarsfireren og første-forsvarslinjer foran. I dag sviktet begge disse leddene kapitalt. Kan hende Wilson hadde en del rett i sin kritikk av MH og co for manglende defensiv trening. Framover er det lite system og vanskelig å forstå hva som er planen når vi nærmer oss 16 meteren deres. Vi har visst hatt under 10 avslutninger på mål i løpet av første 360 minutter av sesongen. Små-fikst balltriks hjelper veldig lite på resultattavla. Tvert imot. Naivt og for ambisiøst trilling gir for mange brudd, og vi er i livsfarlig ubalanse. Det samme ved cornere hvor Stoke ofte ender i vår disfavør ved kontring mot.
Merkelig at MH har råd til å sette Bojan på benk. Walters var virkelig svak, klumsete i situasjoner med ball i beina foran goal. Cameron og Adam holdt ikke PL nivå. Whelan og Shawx sleit. Bony også, la oss håpe at kamptrening hjelper på. Indi står bra i duellene, som forventet. Men fireren bak har mye (understatement) å gå på mht kommunikasjon og samhandling.
Sist endret av Knut Ole den 10 Sep 2016, 21:02, endret 3 ganger.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg karamba999 » 10 Sep 2016, 20:46

Hughes har mista helt grepet. Given er dessverre på lilleputtnivå. Det er ikke mulig å vinne i premier league med en (reserve)keeper som ikke er god nok for reserveligaen. Det er vondt å se spillere som ikke holder nivået, og som burde gitt seg for fem år siden.
karamba999
Newbie

Innlegg Torstein Norevik » 10 Sep 2016, 23:27

Jeg så ikke kampen idag, men har forstått at det var heller skrale saker, og det må det vel nødvendigvis være når vi taper 0-4 hjemme. :?

Jeg skjønner ikke hva som skjer, for det er mye de samme spillerne - styrket med to-tre til - som spilte feiende flott fotball mot slutten av fjoråret, og som den gang slo alle de "store" lagene i PL. Og vi har fortsatt samme manager, samme trenerteam og kjører samme taktikk.

Nå er vi riktig nok bare 4 kamper inn i den nye sesongen, og vi har møtt tøffe motstandere og det var forventet at vi kunne komme til å få lite poeng i de første kampene. Det som jeg likevel synest er mest skremmende er at dette er en fortsettelse av den elendige avslutningen vi hadde på fjorårssesongen. Vi scorer for lite mål, skaper for lite sjanser og slipper inn altfor mange. Det er en dårlig kombinasjon.

Jeg synest Hughes har gjort veldig mye bra på sine tre år i Stoke, og jeg er på ingen måte blant de som ønsker han ut. Men det er liten tvil om at vi er inne i en skikkelig blindgate, og det er Hughes jobb - og ikke minst spillernes - å få oss ut av denne. Jeg tror ikke forklaringen er at spillerne er blitt så veldig mye dårligere på et knapt år. Kan det ligge mye på det mentale plan ? Vendepunktet kom vel egentlig i ligacupen mot Liverpool, der vi røk ut på straffekonk. Etter det har verden liksom ikke vært den samme...Så er det også noe med at tap etter tap gjerne fører til svekket selvtillit, som igjen fører til flere tap, som svekker selvtilliten ytterligere, og så er man inne i en negativ spiral som er vanskelig å stoppe.

Skader på sentrale spillere forklarer nok også noe, og kanskje spesielt savnet av Butland. Men vi har nå en så bred og solid tropp at det ikke burde gi slike utslag. Nei, dette er ikke bra. Når det er sagt så tror jeg vi kommer til å reise oss utover i sesongen, for vi har et spillermaterial som tilsier at vi skulle være å kjempe om en plass på øverste halvdel snarere enn helt på bunnen av tabellen. Men akkurat i øyeblikket er det veldig tungt, og få lyspunkter å se... :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg erodsa@broadpark.no » 10 Sep 2016, 23:33

Mr Hughes er en vits ,det har han vist i alle klubbene han har vært trener , dette til tross for at han har brukt millioner på millioner....Jeg lider hver eneste kamp denne totalt udugelige mannen får lede mitt kjære Stoke....håper han blir avskiltet før det er for sent for klubben i våre hjerter....Ha en god natt,dessverre er det lenge siden jeg sov godt etter en Stoke kamp...
erodsa@broadpark.no
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 11 Sep 2016, 13:07

vegar56 skrev:

Får krøll på tunga hvis jeg skal si Bet365 Stadium, derfor holder jeg meg gjerne til det vakre navnet Britannia.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest