Stoke vs Norwich

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke vs Norwich

Innlegg Knut Ole » 29 Sep 2013, 15:18

JonC skrev:Med Pulis hadde det nok stått 0-0. Men med Pulis hadde ikke Wilson blitt tatt av før etter 80 min. Er skråsikker på at han ikke kommer ut etter hvilen.

well, 0-0 hadde vært litt bedre utgangspunkt.
Vi har bedre alternativ på benken enn Wilson på benk. Inn med Ireland evt. Palacious
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 29 Sep 2013, 15:21

Knut Ole skrev:
JonC skrev:Med Pulis hadde det nok stått 0-0. Men med Pulis hadde ikke Wilson blitt tatt av før etter 80 min. Er skråsikker på at han ikke kommer ut etter hvilen.

Vi har bedre alternativ på benken enn Wilson på benk. Inn med Ireland evt. Palacious

Ja, det var det jeg prøvde å si - noe positivt med Pulis fantes :D
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg torage » 29 Sep 2013, 15:22

JonC skrev:Noe av det dårligste SPILLET jeg har sett på lang tid. Noe av det dårligste HOLDNINGER jeg har sett på lang tid. Noe av det dårligste AV ALT jeg har sett på dette nivået - EVER. Pause - gi spillerne SPANSKRØR :oops: :oops:

Ja, vanskelig å finne lyspunkter, selv om vi kom litt mer med i kampen utover omgangen. Norwich var bedre i alt, både innsats, fart framover og individuelle ferdigheter. Vi får bare håpe at vi får se et nytt lag i 2. omgang. Trøsten får være at det har skjedd tidligere hvor et lag ikke er til å kjenne igjen i 2.omgang. Vil tro Ireland erstatter en særdeles svak Wilson
torage
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 29 Sep 2013, 15:24

JonC skrev:
Knut Ole skrev:

Ja, det var det jeg prøvde å si - noe positivt med Pulis fantes :D

Sant det Jon. Som opprykk og fem sesonger i PL
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 29 Sep 2013, 15:27

Har Wilson gjort mer enn et par pasninger til medspiller? Han har hatt en forferdelig 1.omg, og må få hvile. Ødelagt bakover og framover.
Tror vi kan snu det, som mot Palace. Men nå må MH vise styrke i garderoben.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 29 Sep 2013, 15:28

All taktikk har mottrekk og Norwich har helt klart funnet et.
Det blir veeeeekdig omstendelig i oppbyggingen av spillet og med de ultratreige midtbanespillerne til Stoke kombinert med lite aggressivitet, så blir det stygt. Jeg vil ha mer direkte spill og aggressivitet i 2. omgang. Mulig det vil se "stygt" ut for de nøytrale og feinschmekerne, men jeg VIL ha 3 poeng og ikke "fin" balltrilling på egen halvdel.

COME ON STOKE!
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 29 Sep 2013, 15:28

Vi vill ikke hatt denne stallen med TP. MH er en helt klart forbedring og vi kan glede oss til 2 omg
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 29 Sep 2013, 15:31

Nå må vi ikke drømme om Pulis....
Men noe som irriterte grenseløst med den mannen
var de håpløse seine byttene.
Skal kampen vinnes må det skje NÅ!!
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg geddi » 29 Sep 2013, 15:32

Regner med at Hughes holder en skikkelig tale i pausen. Håper Pennant og Ireland kommer inn. Ut med Wilson og Walters
VIS UNITA FORTIOR
geddi
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 29 Sep 2013, 15:32

Det dårligste jeg har sett av Stoke denne sesongen, frem til 0-1 scoringen. Etter dette et mye bedre Stoke-lag, men mangler evner til utnytte sjangsene. Savner sårt en goal-getter av klasse.
I andre omgang er det bare å gi gass og vise vilje og evner til å vinne, slik vi har sett det før med MH bak roret. Å tape hjemme for Norwich er altfor svakt, og burde gi stor grunn bekymring i forhold hvor bra/dårlige vi egentlig er. Håper Whelan og Crouch kommer inn så fort som mulig.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest