Josef skrev:Bare det sette inn Diao er for meg helt uforstålig..Jeg undres alts så på hva begrunnelsen for dette...Hvis Palacios er så jævla dårlig at han skal være en reservelags-spiller skjønner jeg ikke helt hvorfor vi kjøpte han
Svein Nilsen skrev:Nei, nei JonC, vi SPILLER ikke bortekamper. Vi møter opp, starter på 0-0, drøyer tida så mye som mulig, legger oss så dypt som mulig, kliner ballen så langt vekk som mulig og håper på et mirakel. Og, det var mirakler mot Norwich og WBA, eller får vi som fortjent! Faktisk fremstår vi igjen som utrolig defensive, uten selvtillitt og tro på egne evner. Dette er flaut - og Arsenal er ikke på noen måte noe godt lagfor øyeblikket!
JonC skrev:Svein Nilsen skrev:Nei, nei JonC, vi SPILLER ikke bortekamper. Vi møter opp, starter på 0-0, drøyer tida så mye som mulig, legger oss så dypt som mulig, kliner ballen så langt vekk som mulig og håper på et mirakel. Og, det var mirakler mot Norwich og WBA, eller får vi som fortjent! Faktisk fremstår vi igjen som utrolig defensive, uten selvtillitt og tro på egne evner. Dette er flaut - og Arsenal er ikke på noen måte noe godt lagfor øyeblikket!
Jeg er så enig så enig Svein! Kun EN ting får meg til å trekke på smilebåndet i dag og det skjedde på OT.
Svein Nilsen skrev:Nei, nei JonC, vi SPILLER ikke bortekamper. Vi møter opp, starter på 0-0, drøyer tida så mye som mulig, legger oss så dypt som mulig, kliner ballen så langt vekk som mulig og håper på et mirakel. Og, det var mirakler mot Norwich og WBA, eller får vi som fortjent! Faktisk fremstår vi igjen som utrolig defensive, uten selvtillitt og tro på egne evner. Dette er flaut - og Arsenal er ikke på noen måte noe godt lagfor øyeblikket!
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest