EspenE skrev:Luton har gått fra aggressive til grisete. Dommeren er helt vanvittig dårlig (og partisk)
Da må vi bare være tålmodige og vente de ut
EspenE skrev:Luton har gått fra aggressive til grisete. Dommeren er helt vanvittig dårlig (og partisk)
Morten T. skrev:centauri skrev:Kommer ikke inn på TVlinken til Stoke idag - kun radio
Dette er vel ikke Viasat kamp?
Den går på vanlig stream.
centauri skrev:Morten T. skrev:centauri skrev:Kommer ikke inn på TVlinken til Stoke idag - kun radio
Dette er vel ikke Viasat kamp?
Den går på vanlig stream.
Takker, Morten.
Jeg måtte bytte browser fra Safari til Firefox.
Du funker Stoke-TV-kanalen
Lilledino skrev:Torstein Norevik skrev:Morten T. skrev:Kenilworrh Road.
Der har tida stått stille og det jeg velger å kalle for «sjarmerende forfall» har inntruffet.
Jeg liker det, jeg.
Husker jeg feil, eller var ikke Luton de første i ligasystemet til å spille på kunstgress ? Som i realiteten vel var et filtteppe oppå noe hardt underlag, som gav en vanvittig sprett på ballen.Mulig jeg husker feil, eller har drømt...
Lurer på om det var QPR som hadde kunstgress først..
Svein Nilsen skrev:Trist som faen! Ufattelig at vi er så dårlige, bra det er svake Luton vi møter i dag. Mangler fart, presisjon og innsats. Ser ut som om vi er helt tomme for krefter og energi. Vi har 1 corner, ingen skudd på mål og heller ingen avslutninger!Hva har vi gjort i landslagspausen? Dette kan kun bli bedre! Come on you mighty Potters.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest