-Tottal- skrev:Er ikke enig i at Johnson er et svakt ledd i forsvaret. Han varierer i prestasjonene, men er en viktig og dyktig spiller når han har en god kamp.
Flere innlegg som har gitt scoringer, og har innemellom en del smarte pasninger.
Har nevnt at Wollscheid ikke holder nivået, og står absolutt for det enda. Typisk nok var han direkte involvert for straffesparket imot
mot Palace, og er en løs kanon i midtforsvaret IMO. Siden Cameron er skadet, ser jeg heller at det blir forsterkninger sammen med ShawX.
Uenig med Bjørn og enig med deg når det gjelder Johnson
Men uenig med deg når det gjelder Wollscheid

Jeg er enig i at han ikke var bra i vår, og jeg var derfor noe overrasket da Hughes valgte å signerte han etter låneoppholdet. Men jeg synest Wollscheid har hevet seg voldsomt i høst og har vært blant våre beste spillere denne sesongen, og spesielt etter at Shawcross kom tilbake. Han mangler litt fart, men kompenserer stort på at han leser spillet veldig godt og derfor også har en veldig bra plasseringsevne. Og han er også sterk i dueller både langs bakken og i lufta. Så for min del har han vært en av sesongens store positive overraskelser.
Jeg mener også at 7 clean-sheets på de siste 10 kampene indikerer at det ikke er i forsvaret problemet ligger. Vi er blant de klubbene i PL som slipper inn minst mål, bare Arsenal, Tottenham og Man.U har sluppet inn færre.
Nei, det er en skikkelig avslutter vi mangler, og igjen er det bare å se på statistikken. Vi er det laget i PL - sammen med tabelljumbo Aston Villa - som har scoret færrest mål, og jeg tror ikke det nødvendigvis er en tilfeldighet.
Vi mangler en skikkelig goalgetter, som nærmest garanterer minimum 15 mål per sesong. For vi skaper sjanser, men har ingen skikkelige avsluttere. Diouf er kanskje den som er nærmest, han er flink til å komme til sjanser, men jeg synest han brenner for mange av de til at han ser ut til å være løsningen på problemet.
Jeg ser at Mike Pejic i The Sentinel påpeker at en Javier "Chicarito" Hernandez er det vi mangler, og han hintet vel også tidligere i år om at vi burde signere mexicaneren i sommeren som var. Han gikk derimot til Bayer Leverkusen i stedet, har stor suksess og scorer og scorer scorer der, etter å ha kostet tyskerne i overkant av 7m pund. Han er nok uaktuell nå, så kort tid etter overgangen, men det er en slik type spiller vi mangler, etter mitt syn, en som har sin spisskompetanse "i boksen" og på det å få ballen i mål.
Men jeg ser slett ikke svart på det. Vi har en knallbra spillerstall, trolig den beste vi har hatt etter Waddington-generasjonen på 70-tallet, og Hughes/Scholes/Coates synest å være innstilte på å forsterke den ytterligere. Da mener jeg at en målfarlig spiss er den neste viktige brikken i puslespillet, for å komplettere bildet av en klubb som snart er moden for nye mannjevninger ute i Europa.