Chelsea - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Chelsea - Stoke

Innlegg Reidar a stokie » 22 Sep 2012, 21:24

N`zonsi ser ut til være en ung og lovenede stokie. neste kamp Swansea der blir det seier!!!
:)
Reidar a stokie
Ivrig Stokie

Innlegg bjørn123 » 23 Sep 2012, 08:19

Litt typisk at Chelsea scorer når vi presser på og ser ut til å være det best trente/utvilte laget...
Uansett resultat, så depper jer ikke lenge over dette.
Chelsea presset mye og fikk en haug med cornere, men allikevel følte jeg at vi hadde en form for kontroll stort sett hele kampen.
Og det er nytt, vi har nå et lag som kan spille, selv på bortebane, gjevt med de aller beste lagene i premieleage!
Når det gjelder enkeltspillere har alle de nye som har fått plass godt inn og forsterket laget. Spesielt Nzonzi var god. Adam er dessverre noe treg, men du verden for en passningsfot. Kightly er solid og Cameron er en man vet gir 100% og virker også bunnsolid.
Det som også er nytt, er at vi ved bytter nå kan forandre og tiltider forsterke laget - nei dette blir gøy fremover!
bjørn123
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 25 Sep 2012, 08:10

Back from London( som bare er pokka nødt for å være en av verdens kuleste byer ).
Jeg synes Stoke gjorde en bra figur her. I forsvar var vi veldig gode( Begovic, Wilson, Huth, Shawcross ). Cameron skuffa meg litt med litt for mange sleivete pass, men han spilte seg opp. Adam skuffa meg mest. Veldig variabel.
Jeg synes faktisk karer som Walters og Whelan var blant våre aller beste i denne. Kightly var også bra, men litt anonym til tider. Crouch var hverken fugl eller fisk og blei pakka godt inn.

Herlig trøkk blant bortefansen og John Terry fikk selvfølgelig kjørt seg...
Hilser til Ole( O2Stokie ) og Fetter Stockport også. Herlige fyrer! ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest