Stoke - Manchester City

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Manchester City

Innlegg Sven-Erik » 15 Sep 2012, 17:56

og fortsatt ubeseiret.
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie

Innlegg lsveen » 15 Sep 2012, 18:01

Begovic og Shawcross redder oss på slutten med to meger gode prestasjoner. Litt flaks. Vi har marginene på vår side her.
lsveen
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 15 Sep 2012, 18:09

I perioder svært oppløftene spill av våre gutter, fbl.a. første 20 min av 2.omg.
Veldig bra innsats og i store deler av kampen stod vi bra høyt og stresset de blå ballkunstnerne. Sånn sett fortjent 1 poeng, men det er synd vi ikke får flere avslutninger. Her er det mere å trene på..... Også er vi naturligvis heldig de siste 3-4 minuttene.
Wilson, Shax, Adam var veldig bra. Bego hadde et par fantomredninger, men er på skovtur 3.min på overtid og alle takker Ryan S lange lemmer og store skostørrelse.
Trist å se Etherington så svak. Kantspiller som ikke lykkes med de første forsøkene/fintene mister fort trua. :(
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 15 Sep 2012, 18:12

Her har vi griseflaks. Det er lov det også. Ethetrs var faktisk best på benken, og hvor er Pennant ? Tror det er dårlig kjemi mellom Pulis og Pennant, men hva vet vel jeg/vi ?
Syntes vi har et spennende lag i forhold til bare to/tre uker siden, mye å ta tak i men også mye mer glede seg over.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 15 Sep 2012, 18:20

Jeg er fornøyd og jeg liker at vi sjokka dem med høyt press i 2. omgang.
Håper vi kan fortsette framgangen neste helg mot Chelsea for da er jeg forhåpentligvis på plass på Stamford Bridge...

Jeg likte godt Wilson, Huth, Begovic, Crouch, Adam, Walters og Shawcross i denne. Resten får ikke akkurat underkjent de heller.

Et bra poeng, men jeg hadde gjerne sett noen flere sjanser, selv om vi er meget flinke til å hindre dem i å skape noe særlig.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 15 Sep 2012, 18:29

2. omgangen mot Wigan, og kampen i dag har gitt meg ny tro på laget. Nykommerne har åpenbart styrket oss betydelig, og i dag synest jeg at to av disse, Adam og N'Zonzi er blant våre aller beste. Wilson også veldig solid i dag, og jeg som ikke er noen stor fan av Whelan, synest at også han gjør en bra kamp i dag. Min Man of the Match blir likevel Begovic, som har noen matchvinner-redninger, og fremstår solid hele veien, kanskje med unntak av klareringer av tilbakespill, der han virker litt shaky.

Apropos shaky, Wilko som vanlig med fantastisk innsats, men ferdighetene står ikke helt i stil, og han mister hodet innimellom. I dag var han vel heldig som ikke fikk rødt kort, for albuen mot Balotelli. Han er utvilsomt vårt svake ledd i kjeden. Etherington virker også helt utenfor, og ser ut til å ha mistet selvtilliten, prøver seg litt halvhjertet, men får ingenting til.

Jeg likte veldig godt måten vi går til kampen på. Vi presser høyt, og gir aldri gjestene ro til å starte sitt spill. Og vi spiller langt mer langs bakken og gjennom midtbanen enn det vi pleier å gjøre. Jeg har langt mer tro på denne taktikken, enn den vanlige baktunge ventingen på motstanderen like utenfor egen 16-meter, som nesten alltid ender med at vi slipper inn et avgjørende mål i sluttminuttene.

Vi spiller mot den regjerende ligamesteren, og er i lange perioder fullt på høyde, og spiller innimellom fin fotball. Det er for meg et sjumils-steg i riktig retning. :D
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 15 Sep 2012, 19:39

-Tottal- skrev:Nå er det like før jeg presser ut en sigar, når det gjelder mitt abb med Canal Digital. Er det mulig å få med seg kamper utenom hovedkampen ? Nei, det er det ikke.
Da er det enten svart skjærm eller hovedkamp på alle tre kanaler. Det er greit at Stoke matcher ikke er på skjærmen hver helg. Det er noe annet når man venter på godsaker (f.eks St - MC)
men som aldri viser seg å komme frem på den jævla TV utifra den bedritne avtalen denne anal kanalen har. Jadda. Stream anyone ?

Bare tipse deg om følgende:
Har du mulighet til å få Altibox, så ta det! Borettslaget jeg bor i hadde Canal Digital før, men la om til Altibox for en stund siden. Det betyr krystallklare bilder fra fiberkabel og for 195 spenn i måneden kan jeg se samtlige 364 PL-matcher ++. Med på kjøpet fulgte gratis abonnement på TVSumo.

Et annet alternativ er TVSumo. I fjor leve jeg en form for nomadetilværelse i 5-6 måneder hvor det var mye flytting hit og dit, så jeg kjøpte et abonnement på Sumo. Her får du også alle kampene og for meg som liker ishockey, så var det en ekstra bonus også. Eneste lille minuset med Sumo er at det kan være litt hakkete eller falle ut, men det skjer sjelden og som oftest hvis det er mange inne på linja.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 16 Sep 2012, 02:10

En liten hilsen fra Stoke-on-trent. Omkring 10 nordmenn på Tollgate og stor stemning der i kveld, vi feiret 1-1 som en seier.... Bra start på kampen, men vi lå for dypt. Deilig med scoring men etter den var vi dårlige i første omgang - vi ligger alt for dypt og blir ryggende uten evne til å holde på ballen. Andre omgang betydelig bedre og de første 20 turte vi å stå høyt og stresset M . City da! Synd vi ikke tør dette oftere! M.City med to kjempesjanser på overtid, litt heldig der. Skuffet over Adams i dag. Slurvete med noen avleveringer, lite bevegelig, neste ikke pass fremover og burde vært byttet ut før. Ethers skandaløst svak! Begovic veldig bra, det sammed med en sterk firer bak selv om Wilki fortsatt er en løs kanon midtbanen jobbet hardt hvor Whelan var veldig bra i peioder, N'Zonzi veldig bra og kåret til MoM. Walters med eksepsjonel løpskapasitet. Kightly litt anonym, men blir bra! Crouch scorer og da er jeg fonøyd!
Og, stemningen var upåklakelig på Boothen End, spes når vi presser høyt og tør å spille ball
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 16 Sep 2012, 08:00

Morten T. skrev:
-Tottal- skrev:Nå er det like før jeg presser ut en sigar, når det gjelder mitt abb med Canal Digital. Er det mulig å få med seg kamper utenom hovedkampen ? Nei, det er det ikke.
Da er det enten svart skjærm eller hovedkamp på alle tre kanaler. Det er greit at Stoke matcher ikke er på skjærmen hver helg. Det er noe annet når man venter på godsaker (f.eks St - MC)
men som aldri viser seg å komme frem på den jævla TV utifra den bedritne avtalen denne anal kanalen har. Jadda. Stream anyone ?

Bare tipse deg om følgende:
Har du mulighet til å få Altibox, så ta det! Borettslaget jeg bor i hadde Canal Digital før, men la om til Altibox for en stund siden. Det betyr krystallklare bilder fra fiberkabel og for 195 spenn i måneden kan jeg se samtlige 364 PL-matcher ++. Med på kjøpet fulgte gratis abonnement på TVSumo.

Et annet alternativ er TVSumo. I fjor leve jeg en form for nomadetilværelse i 5-6 måneder hvor det var mye flytting hit og dit, så jeg kjøpte et abonnement på Sumo. Her får du også alle kampene og for meg som liker ishockey, så var det en ekstra bonus også. Eneste lille minuset med Sumo er at det kan være litt hakkete eller falle ut, men det skjer sjelden og som oftest hvis det er mange inne på linja.

Takk for tips! Når Canal Digital ikke leverer, bør nok andre alternativer sjekkes ut.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg jørgen » 16 Sep 2012, 13:19

Veldig god kamp fra mange av spillerne! Lenge siden så mange har imponert meg, og et uavgjort resultat er ikke å forakte mot regjerende seriemestere.

Har sett intervjuet med TP etter kampen og noe jeg stusser over er at han alltid trekker inn Walters når en annen spiller har imponert.
Går ofte slik:
Reporter: Hva synes du om N´Zonzi?
TP: Jeg vil ikke kommentere enkeltprestasjoner, men Walters var god.
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest