Newcastle - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Newcastle - Stoke

Innlegg Sven-Erik » 26 Sep 2010, 17:59

TrondG skrev:Klovneri av Huth. Totalt unødvendig..

jeg advarte mot Huth før kampstart og fikk rett!! :evil:
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie

Innlegg Oddvin » 26 Sep 2010, 17:59

Lilledino skrev:
Josef skrev:
Lilledino skrev:Vg skriver :"#
# Newcastle er uten tvil det førende laget i kampen.

Er det rett ??

er vel ikke så veldig feil nei, mejn ingen av lagene har kommet til det helt store..må være veldig kjedelig for den nøytrale

Er det noen nøytrale som gidder å se denne kampen da ?

Da ligger vi under som vanlig til pause, og det har vert såpass kjedelig at eg innimellom sliter med å holde meg våken
Oddvin
Ivrig Stokie

Innlegg Josef » 26 Sep 2010, 18:00

det bør virkelig bli gjort et bytte eller 2 i pausen...gi meg noe før jeg skal på jobb
Josef
Ivrig Stokie

Innlegg Torleif » 26 Sep 2010, 18:01

Har nesten lyst til å skrive Pulis UT!!!!
Dette er antifotball.
Newcastle er der for å bli tatt og vi spiller ræva fotball.
Her må det skje noe drastisk i andre omg. Synes synd på Kenwyne. Fuller må inn og Walthers ut på høyrekanten:
Torleif
Ivrig Stokie

Innlegg Bjarne » 26 Sep 2010, 18:03

I følge kommentatoren er "Stoke kjent for å angripe keeperne, noe også Arsene Wenger har fått med seg" !

Hvor har TV2 funnet denne idioten? Den eneste som for øyeblikket er svakere en våre spillere!
Bjarne
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 26 Sep 2010, 18:07

Bjarne skrev:I følge kommentatoren er "Stoke kjent for å angripe keeperne, noe også Arsene Wenger har fått med seg" !

Hvor har TV2 funnet denne idioten? Den eneste som for øyeblikket er svakere en våre spillere!

Helt enig! Like skandaløst utsagn som Stokes prestasjon i denne omgangen.
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg mahoney » 26 Sep 2010, 18:09

Fryktelig, fryktelig dårlig omgang av Stoke og drita kjedelig!!!! Det er innlysende at Pulis ikke stoler på egne ferdigheter og stiller med et ultra-defensivt opplegg mot et lag som vi bør slå med de spillerne vi rår over. Med et sånt opplegg så blir det tungt å snu. Men det kommer til å skje på den eneste måten vi kan. Inn med Delap og høye baller inn foran mål. Akkurat der har vi ikke utviklet spillet vårt selv om vi har spillere til det..
Får krysse fingrene for en kanon 2. omgang av Stoke....
mahoney
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 26 Sep 2010, 18:11

Ja, med den oppstillinga her så var det ikke annet å vente. Vi kunne selvfølgelig hatt flaks, som så mange ganger før, og pirka inn en gåll på corner, men her får vi som fortjent.
Whitehead er ekstremt dårlig.
Whelan er svak.
Diao har, som vanlig, ingenting å bidra med offensivt.
Huth er klønete på straffa.
Sørensen virka som om han hadde drekki for mange Carlsberg før match.
Walters bare løper.
Jones får ikke noenting til og taper til og med hodedueller.
Pulis valgte en taktikk, og et lag, mynta på 0-0 eller en flakseseier. Svakt.
Minst dårlig har vært Etherington, Shawcross og Collins.

Håper vi får inn uortodokse Fuller nå. Han er den eneste som kan skape noe på egenhånd.

Vi har ikke hatt et eneste skudd på mål og ligger helt fortjent under. Vi har bedre spillere i troppen enn for to år siden, men taktikken er hogd ut i stein uansett.
Alle må skjerpe seg her, ellers så blir det fort mer mot et Newcastle-lag som ikke akkurat er veldig bra.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg torage » 26 Sep 2010, 18:12

Mine skyts mot Pulis vil nok bare øke etter dette, samtidig er jeg veldig usikker om jeg gidde å bruke tiden på dette, så lenge Pulis styrer skuta. Og kanskje er det ikke rettferdig mot de som ønsker å holde både engasjement og trykket oppe i en supporterklubb, at en er så til de grader negativ som jeg føler jeg nå er mot klubben. Sitter også å lurer på hva Pulis lærte etter kampen på tirsdag. Jeg kan iallefall ikke lese at han har tatt med seg noe positivt fra den kampen. Foreløpig er dette resultatet helt og holdent Pulis sitt ansvar, en kunne nesten ikke forvente noe annet med den lagoppstillingen Pulis satte opp til denne kampen :evil:
torage
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 26 Sep 2010, 18:15

torage skrev:Mine skyts mot Pulis vil nok bare øke etter dette, samtidig er jeg veldig usikker om jeg gidde å bruke tiden på dette, så lenge Pulis styrer skuta. Og kanskje er det ikke rettferdig mot de som ønsker å holde både engasjement og trykket oppe i en supporterklubb, at en er så til de grader negativ som jeg føler jeg nå er mot klubben. Sitter også å lurer på hva Pulis lærte etter kampen på tirsdag. Jeg kan iallefall ikke lese at han har tatt med seg noe positivt fra den kampen. Foreløpig er dette resultatet helt og holdent Pulis sitt ansvar, en kunne nesten ikke forvente noe annet med den lagoppstillingen Pulis satte opp til denne kampen :evil:

Ikke kutt ut! Vi trenger ikke BARE folk som går konstant på lystgass. Det er en supporters soleklare rett å være misfornøyd med egen klubb!
Jeg hadde vært mye mer bekymra hvis alle skulle flydd rundt og vært konstant positive.
Vi trenger hele spektret av meninger, spørru meg. ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest