Stoke - Aston Villa 26.12.11

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Aston Villa 16.12.11

Innlegg Lilledino » 26 Des 2011, 21:21

Morten T. skrev:
ToGra skrev:Jeg ser at TV2sumo har Jones istedenfor Crouch på topp. I deres lagoppstilling er ikke Crouch på benken en gang.

Svekkelsen for Stoke er større, hvis dette er tilfellet, enn at Heskey starter istedenfor Bent... :( .

KJ vil herje !!!
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Re: Stoke - Aston Villa 26.12.11

Innlegg JonC » 26 Des 2011, 21:22

Morten T. skrev:
ToGra skrev:Jeg ser at TV2sumo har Jones istedenfor Crouch på topp. I deres lagoppstilling er ikke Crouch på benken en gang.

Svekkelsen for Stoke er større, hvis dette er tilfellet, enn at Heskey starter istedenfor Bent... :( .

BBC bekrefter dette også. Da må Crouch vente med å score sitt 100. PL-mål :(
hjemmesiden til STFC forteller at nr 25 ikke er frisk etter hodepinen.....
Sist endret av JonC den 26 Des 2011, 21:25, endret 1 gang
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Baretor » 26 Des 2011, 21:24

Gleder meg. Godt å ha Shawx tilbake i midtforsvaret. mener han og Huth er litt av sikkerheten vår, og forutsetning for å tørre å angripe. Tror nok Pennant hadde vært bedre valg enn Shotton, men setter pris på at TP bruker de unge. Greitt og å kunne variere litt med å sette inn Pennant. Er utrolig spent og kan nesten ikke vente.
Baretor
Ivrig Stokie

Innlegg Baretor » 26 Des 2011, 21:27

Synd evt med Crouch. Mener han er den som har spilt seg best opp hos oss. Virker som om han er blitt kjent med de andre nå, og vice versa. Men men Jones får gjør jobben da. Har gjort det før, og bør gripe sjangsen.
Baretor
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 26 Des 2011, 21:27

Lilledino skrev:
Morten T. skrev:

KJ vil herje !!!

Bra at noen av dere ikke mister trua uansett hva enkelte spillere presterer( eller rettere sagt IKKE presterer ) OVER TID.

Jeg har ikke det genet i meg dessverre, og forholder meg til det jeg har sett så langt...

Men det er klart, har vingene en god dag på jobb så kan det godt hende at en og annen ball faller presist ned på pannebrasken hans og at han greier å putte en gåll av det ferdigscorete slaget.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 26 Des 2011, 21:32

Rart med det..

Når en har funnet en favorittspiller, tillater en mye feil.Enten det er Sørensen, Fuller, Lawrence, eller Jones..

Følelser kan en lite gjøre med...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 26 Des 2011, 21:37

Lilledino skrev:Rart med det..

Når en har funnet en favorittspiller, tillater en mye feil.Enten det er Sørensen, Fuller, Lawrence, eller Jones..

Ikke hvis det går utover prestasjonene til laget og klubben. Spillere er uansett bare på gjennomreise. Hadde ikke Fuller gått utapå de fleste andre hva gjelder kreativitet og sjanseskaping, så ville jeg ikke ha hatt han med. Pointet må bli å bruke de 11 beste til enhver tid. Og hvem er så de 11 beste? Ja, det er et evigvarende diskusjonstema...
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 26 Des 2011, 21:39

Før det hele braker løs, her er noe å tenke på. Nevn 4 spillere ( det kan være flere, men jeg fant kun disse i farten) som har spilt for både Villa og Stoke og samtidig har A-landskamp(er) for ENGLAND. Landskampene trenger ikke være spilt i tiden som Villa/Stoke-spiller. :?: :?:
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 26 Des 2011, 21:40

Morten T. skrev:
Lilledino skrev:Rart med det..

Ikke hvis det går utover prestasjonene til laget og klubben. Spillere er uansett bare på gjennomreise. Hadde ikke Fuller gått utapå de fleste andre hva gjelder kreativitet og sjanseskaping, så ville jeg ikke ha hatt han med. Pointet må bli å bruke de 11 beste til enhver tid. Og hvem er så de 11 beste? Ja, det er et evigvarende diskusjonstema...

Og hvordan vet du da at Fuller er den rett spilleren for tiden, når du gjerne ser at han spiller. uten å vite hva han står for akkurat i dag Morten...
Når jeg så klippet på Youtupe her forleden, er jeg enig, men det er leeeenge siden...

Og klart, vi er enige om at de er på gjennomreise...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 26 Des 2011, 21:43

JonC skrev:Før det hele braker løs, her er noe å tenke på. Nevn 4 spillere ( det kan være flere, men jeg fant kun disse i farten) som har spilt for både Villa og Stoke og samtidig har A-landskamp(er) for ENGLAND. Landskampene trenger ikke være spilt i tiden som Villa/Stoke-spiller. :?: :?:

Lee Hendrie er en, eller....?
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest