Spot on ! Vi spiller veldig bra i store deler av kampen, og i andre omgang overkjører vi regelrett Palace, selv om de slett ikke er ufarlige på kontringer.
Men vi er ikke dyktige nok på det aller viktigste - å score mål - og mangler en klinisk avslutter. Vi skaper masse sjanser, men trenger likevel et straffespark for å få ballen i nota. Og det er ikke noe engangstilfelle, men har vært tendensen hele sesongen. Shaqiri, Afellay, Bojan og Arnautovic er alle glimrende og kreative spillere som skaper masse sjanser, men ingen av de er typiske goalgettere. Og heller ingen andre av våre.
Når det er sagt så synest jeg faktisk litt synd på gutta, for det er et resultat som overhodet ikke gir noe riktig bilde av kampen, og vi hadde helt klart fortjent å vinne. Det blir likevel litt feil å si at Crystal Palace var heldige, fordi de hadde en veldig bra matchplan og den fulgte de til punkt og prikke, så en taktisk meget bra gjennomført kamp av Crystal Palace.
Prioritet nummer 1 i januar-vinduet må være å prøve å hente en notorisk goalgetter, som har potensial for 15-20 scoringer i PL. Slike vokser ikke på trær, men Austin i QPR går inn i sitt siste halvår av kontrakten, hvis jeg husker riktig, og det er en slik type vi kunne ha trengt. Også Rhodes i Blackburn tror jeg kunne ha gjort en bra jobb for oss, og vært en forsterkning på topp.
Vi trenger en som kan putte på sjansene. Vi har masse flinke folk som kan skape de...