Manchester City -Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Manchester City -Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 10 Mar 2017, 12:03

Morten T. skrev:
Slike debatter som dette synes jeg er interessante, men de kan også være utfordrende fordi det å forsøke å ta spillere som Walters, Whelan og Crouch i forsvar og da gjerne satt opp mot Krkic, Shaqiri og Imbula egentlig er et ganske håpløst utgangspunkt - sånn rent følelsesmessig sett.
De tre førstnevnte blir jo ofte fremstilt som noe negativt og det samme kan sies om rollene de bekler i laget. De tre sistnevnte fremstilles som kreative,lekne, tekniske osv. Ord som nok fremstår som langt mer positive i vokabularet til mange.

Men debatt er jo skøy da! ;)

Men det skal du ha, Morten, at du - til tross for et "ganske håpløst utgangspunkt" - gjør den "forsvarsjobben" veldig bra... :D

En helt annen sak...Jeg ser at du ofte siterer enkelte avsnitt, for så å kommentere avsnittene punkt for punkt. Det synest jeg er veldig ryddig og oversiktlig, fordi det da er lettere å være poengtert i forhold til å kommentere andres utsagn. Selv har jeg klødd meg i håret og klura på, og forsøkt både det ene og andre for å få dette til, men kjenner ikke så godt til dette systemet med quote og /quote, hvordan dette gjøres rent teknisk. Det hele ender da gjerne opp i en lapskaus av stor og liten skrift, og sitater og egne utsagn i en salig blanding. Har du noen (lettfattelige) tips/oppskrift på hvordan du gjør dette rent teknisk ? ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 10 Mar 2017, 12:47

Oi, sjelden at noen rådspør meg om hvordan man skal holde styr på detta hersens EDB-greiene, men jeg skal gjøre et spedt forsøk... ;)

Du tar først og understreker( er det det heter, mon tro? ) og kopierer det du vil sitere.
Dernest trykker du på "Quote" som ligger i linjen over der du skriver innlegget.
Dernest er det bare å "lime" inn innlegget i mellom de to "paragrafene" med quote som har dukkt opp i boksen du skriver innlegget i .

Jeg er 101% sikker på at andre kan forklare dette på en myyyyye bedre måte enn meg selv, me håper det var til litt hjelp.

Ha en topp helg. :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 10 Mar 2017, 13:03

Morten T. skrev:Oi, sjelden at noen rådspør meg om hvordan man skal holde styr på detta hersens EDB-greiene, men jeg skal gjøre et spedt forsøk... ;)

Du tar først og understreker( er det det heter, mon tro? ) og kopierer det du vil sitere.
Dernest trykker du på "Quote" som ligger i linjen over der du skriver innlegget.
Dernest er det bare å "lime" inn innlegget i mellom de to "paragrafene" med quote som har dukkt opp i boksen du skriver innlegget i .

Jeg er 101% sikker på at andre kan forklare dette på en myyyyye bedre måte enn meg selv, me håper det var til litt hjelp.

Ha en topp helg. :)

Takk for tipsene, da skal jeg prøve dette :)

Ha en topp helg du og :D
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest