Morten T. skrev:Slike debatter som dette synes jeg er interessante, men de kan også være utfordrende fordi det å forsøke å ta spillere som Walters, Whelan og Crouch i forsvar og da gjerne satt opp mot Krkic, Shaqiri og Imbula egentlig er et ganske håpløst utgangspunkt - sånn rent følelsesmessig sett.
De tre førstnevnte blir jo ofte fremstilt som noe negativt og det samme kan sies om rollene de bekler i laget. De tre sistnevnte fremstilles som kreative,lekne, tekniske osv. Ord som nok fremstår som langt mer positive i vokabularet til mange.
Men debatt er jo skøy da!
Men det skal du ha, Morten, at du - til tross for et "ganske håpløst utgangspunkt" - gjør den "forsvarsjobben" veldig bra...

En helt annen sak...Jeg ser at du ofte siterer enkelte avsnitt, for så å kommentere avsnittene punkt for punkt. Det synest jeg er veldig ryddig og oversiktlig, fordi det da er lettere å være poengtert i forhold til å kommentere andres utsagn. Selv har jeg klødd meg i håret og klura på, og forsøkt både det ene og andre for å få dette til, men kjenner ikke så godt til dette systemet med quote og /quote, hvordan dette gjøres rent teknisk. Det hele ender da gjerne opp i en lapskaus av stor og liten skrift, og sitater og egne utsagn i en salig blanding. Har du noen (lettfattelige) tips/oppskrift på hvordan du gjør dette rent teknisk ?