JonC skrev:Ett poengDenne Walters løper jaggu meg på ALT
Det er jo det han er best på

JonC skrev:Ett poengDenne Walters løper jaggu meg på ALT
Morten T. skrev:Jeg vet jo at en del ikke er spesielt begeistret for mannen, men karakteren, offerviljen og evnen til å sette laget foran seg sjøl kan vel til og med ikke de mest sveiseblinde av mannens trofaste kritikere se bort i fra?
Morten T. skrev:Her kommer Walters inn etter et forholdsvis langt skadeavbrekk og operasjon i kneet og løper og jobber steinhardt i nesten 95 minutter.
Dette er ingen mann som setter seg ned og surver og klager, han bare gønner på som fy og fa..!
Jeg vet jo at en del ikke er spesielt begeistret for mannen, men karakteren, offerviljen og evnen til å sette laget foran seg sjøl kan vel til og med ikke de mest sveiseblinde av mannens trofaste kritikere se bort i fra?
Jeg bøyer meg i støvet, Jonathan Walters. Du er en fotballspiller av hel ved - noe som tragisk nok er en utdøende rase.
Samme med Diouf som ikke er regulær starter - han kommer inn og jobber shorts, trøye og sokker av seg. Ingen surving eller sipping for manglende spilletid der heller - bare ett stykk real og ærlig jobb til det beste for Laget med stor L.
Slike spillere med den innstillingen bør Stoke og klubbens supportere være stolte av å ha i troppen.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest