Manchester City -Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Manchester City -Stoke

Innlegg vegar56 » 08 Mar 2017, 23:55

JonC skrev:Ett poeng ;) Denne Walters løper jaggu meg på ALT :D

Det er jo det han er best på :D
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg centauri » 09 Mar 2017, 00:02

Fornøyd - men litt for nervepirrende :D
Tror jaggu jeg hadde U i tippekonkurransen?
centauri
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 09 Mar 2017, 00:04

Fantastisk kamp av våre gutter!
Ett stykk real fotball hvor Stoke var så til de grader bra defensivt( som jo er utgangspunkt for en bra forestilling ). I tillegg så turte laget faktisk å ta de mulighetene som bød seg også. For meg er dette tilnærmet den beste måten å spille på.

De fem bak var bånnsolide. Shawcross var konge bak og ryddet opp i stor stil. Pieters og Bardsley nøytraliserte de gode vingene deres. Indi også veldig stødig.
Diouf var eksepsjonell - for en motor den mannen har! Sobhi blir bare bedre og bedre og har massevis av selvtillit og pågangsmot og var god defensivt også.
Allen og Cameron jobbet som galeislaver - og selv om de har noen svake avleveringer så veies det opp av den defensive jobbinga.
Walters god som en slags førsteforsvarer og til å holde ballen oppe. Berahino ok, men var nok Stoke sin svakeste i denne.
Flott innhopp av Afellay også.
Superb kampplan av Hughes.

I sum en meget god fotballkamp av Stoke City Football Club - spesielt hvis vi tar motstanderen i betraktning.
Vi tvang ManC til å bedrive endeløs balltrilling og gjorde det trangt, vanskelig og ekkelt for dem i farlige områder på banen. Super gjennomføring, en flott laginnsats og en av de bedre kampene jeg har sett av Stoke på en god stund.

Tror jeg tar en ørliten pjolter før kvelden rundes av jeg gitt. :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg onside » 09 Mar 2017, 00:05

Grant -7 faktisk lite å gjøre i dag, tar det lille som kommer
Bardsley - 7 Sliter med Sane, men kjører kassa og beina fram og holder et høyt nok nivå
ShawX - 8 Samlet mye energi til hver duell, og rydder unna et par virkelige situasjoner, stor kamp
Martins - 8 Starter forrykende, er mannen skadet? Neida takler og bryter bra
Pieters - 7 Et par merkelige fremspill som vanlig i 1. omg. Ellers bra kontroll på Jesus. Silva vandret mer og han fikk du ikke tak i.
Diouf - 8 Vant vel alle hoduellene i dag, scoret nesten, masse energi, mer enn godkjent
Cameron - 8 Drilliant med ballen, kan finte ut enhver ManC spiller og holde ball til medspiller i posisjon, litt merkelige innlegg?
Allen - 6 Bryter som vanlig bra, snapper og jobber, et par tversover trekker ned
Sobhi - 7 Frekk i 1. omgang med et par driblinger ungdommen driver med. Kul kamp!
Walters - 5 Hvor var Walters når vi trengte han? Usynlig. Dukket først opp i andre omgang med god jobbing
Berahino - 5 - Får lite til enn støttepasninger, mer bevegelig enn sist, får vi progresjon eller er det et bomkjøp?

Affelay - 6 God på innhopp igjen. Holder ball og leverer til medspiller. Av og til holder det!
Imbula - 5 Virker som om han skal gjøre det, men gjør det ikke
Whelan - Litt lite tid, men gjorde ingen feil....
Sist endret av onside den 09 Mar 2017, 08:02, endret 1 gang
onside
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 09 Mar 2017, 00:40

Her kommer Walters inn etter et forholdsvis langt skadeavbrekk og operasjon i kneet og løper og jobber steinhardt i nesten 95 minutter.
Dette er ingen mann som setter seg ned og surver og klager, han bare gønner på som fy og fa..!

Jeg vet jo at en del ikke er spesielt begeistret for mannen, men karakteren, offerviljen og evnen til å sette laget foran seg sjøl kan vel til og med ikke de mest sveiseblinde av mannens trofaste kritikere se bort i fra?

Jeg bøyer meg i støvet, Jonathan Walters. Du er en fotballspiller av hel ved - noe som tragisk nok er en utdøende rase.

Samme med Diouf som ikke er regulær starter - han kommer inn og jobber shorts, trøye og sokker av seg. Ingen surving eller sipping for manglende spilletid der heller - bare ett stykk real og ærlig jobb til det beste for Laget med stor L.

Slike spillere med den innstillingen bør Stoke og klubbens supportere være stolte av å ha i troppen. :P
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Rune » 09 Mar 2017, 00:49

Kjempekamp av Stoke i kveld :) god lagmoral og guts hele kampen. Imponert over Ramadan igjen...og Diouf. Forsvarsspillet satt som det skulle også. Laget bør ha boosta selvtilliten av dette, og satser på minst like bra innsats mot Chelsea...
Rune
Site Admin

Innlegg Torstein Norevik » 09 Mar 2017, 00:58

Et skikkelig bonus-poeng i kveld, etter skikkelig god laginnsats med maks innsats fra samtlige.

I første omgang synest jeg vi er fullt på høyde med Man.C, og har faktisk de farligste sjansene. I andre omgang blir det tungt, og mer en forsvarskamp fra vår side.

Hele forsvaret gjør en meget god jobb i dag, og jeg synest den sentrale midtbanen med Cameron og Allen også fungerte meget bra. Det siste var for meg også et langt riktigere valg enn Whelan/Adam, selv om de sistnevnte har vært det foretrukne paret for Hughes i mange kamper denne sesongen.

Kantene var veldig gode, og spesielt Diouf imponerte veldig med sitt oppofrende spill, og var vel for meg MOM. Ramadan også meget frisk i første omgang, spesielt i starten av omgangen, men forsvant vel en god del i andre omgang da hjemmelaget etter hvert tok helt over.

Walters og Berahino fikk vel ikke utrettet all verden. OK, Walters har vært lenge skadet, og var nok noe kamprusten, men har uansett aldri vært noen favoritt hos meg. Men jeg skal ikke dvele mer med det på en slik dag. ;) Berahino synest jeg ble mye alene og han hadde vanskelige arbeidsforhold. Så langt har han likevel ikke overbevist meg om at det var riktig å jakte på han over ett år og spandere 12m pund på han. Men bevares, han har ennå ikke hatt nok tid til å vise seg skikkelig frem, så vi må være litt tålmodige med han og det er selvsagt altfor tidlig å felle noen dom over vår nyervervelse fra WBA.

Både Whelan og Imbula fikk såpass lite spilletid al det er vanskelig å si så mye om deres innsats, for ingen av disse markerte seg noe særlig. Afellay derimot, synest jeg var langt friskere de minuttene han var med. Stor løpskapasitet, god med ballen i beina, kreativ og med et godt blikk for spillet. Han skal jeg veldig gjerne se mer blant de 11 utvalgte.

Alt i alt en veldig bra gjennomført kamp fra Stokes side. Og ett poeng på Etihad er et skikkelig bonuspoeng å ta med seg før møtet med et av de andre storlagene, Chelsea, om halvannen uke. Til da har vi forhåpentligvis både Arnie og Shaqiri tilbake igjen, klare for dyst. :)
Sist endret av Torstein Norevik den 09 Mar 2017, 01:37, endret 1 gang
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 09 Mar 2017, 01:23

Morten T. skrev:Jeg vet jo at en del ikke er spesielt begeistret for mannen, men karakteren, offerviljen og evnen til å sette laget foran seg sjøl kan vel til og med ikke de mest sveiseblinde av mannens trofaste kritikere se bort i fra? :P

Offerviljen og innsatsen til JW er det vel aldri noen som har stilt spørsmål ved, der har mange mye å lære. Det er jo heller ikke det kritikken mot han har gått på. Kritikken har derimot gått på manglende tekniske ferdigheter, manglende fart, mange taktiske feilvalg og tekniske feil, det siste nettopp som følge av begrenset teknikk. Og disse manglene har ikke vært avgrenset til perioder etter lange skadeavbrekk.

Det er disse begrensningene som er grunnen til at Walters aldri har vært - eller kommer til å bli - noen favoritt hos meg. Ikke det at han ikke står på for laget eller blør for drakta. For det gjør han jo så definitivt. Det er bare det at jeg synest ikke det i seg selv er nok for å være en bra PL-spiller, at man løper mye og jobber godt, når mangler på en rekke andre områder er såpass iøynefallende som i JW´s tilfelle.
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg onside » 09 Mar 2017, 08:15

Morten T. skrev:Her kommer Walters inn etter et forholdsvis langt skadeavbrekk og operasjon i kneet og løper og jobber steinhardt i nesten 95 minutter.
Dette er ingen mann som setter seg ned og surver og klager, han bare gønner på som fy og fa..!

Jeg vet jo at en del ikke er spesielt begeistret for mannen, men karakteren, offerviljen og evnen til å sette laget foran seg sjøl kan vel til og med ikke de mest sveiseblinde av mannens trofaste kritikere se bort i fra?

Jeg bøyer meg i støvet, Jonathan Walters. Du er en fotballspiller av hel ved - noe som tragisk nok er en utdøende rase.

Samme med Diouf som ikke er regulær starter - han kommer inn og jobber shorts, trøye og sokker av seg. Ingen surving eller sipping for manglende spilletid der heller - bare ett stykk real og ærlig jobb til det beste for Laget med stor L.

Slike spillere med den innstillingen bør Stoke og klubbens supportere være stolte av å ha i troppen. :P

Tror det ble mer enn et par ørsmå pjoltere Morten? :roll:
Enig i at dette er menn uten primadonnanykker ja, og når vi mister ballen omgjøres ALLE spillere til forsvarspillere! Og ingen er vel bedre enn de to nevnte her til det! Spesielt Diouf hadde ett par glidetakklinger med krok på Sane? som kanskje var avgjørende.....
onside
Ivrig Stokie

Innlegg mfkpotter » 09 Mar 2017, 09:51

Et poeng på Etihad er en meget bra prestasjon, det er et år siden City sist gikk av banen uten å score i PL. Men hvor har denne innsatsen vært i tidligere kamper? Det er ikke så vanskelig å jobbe hardt, og det ga et poeng i går kveld. Nå skal det sies at Stoke var heldige, da City bommet på noen giga sjanser det siste kvarteret da kreftene til Stoke var brukt opp.
Jeg lanserte en 4-5-1 før kamp med Imbula som en av de sentrale på midten, nå skjønner jeg hvorfor han har vært ute av troppen de siste kampene. Når du kommer inn med 10 minutter igjen, så med det for svarte løpes. Han jogget rundt og virket ikke veldig interessert. Han er ferdig til sommern garantert.

Ellers så lar jeg meg imponere av Diouf og Ramadan, savner ikke Shaquiri for fem flate øre. Det eneste som var synd i denne kampen, var at det ikke var mer fart på topp. Vi hadde noen giga sjanser til å kontre inn en scoring på slutten, men Walters var jo sluttkjørt etter en time. Klarer ikke i min villeste fantasi og se hva Walters gjorde på topp i går, han mistet ballen løp i mellom og er sååå treg. Joda innsatsen er bra, men la meg slippe å se han på topp fremover.

Forsvaret var strålende i går, og var sammen med Sobhi/Diouf og Cameron/ Allen veldig gode.
Spill på samme måte mot Chelsea neste helg, men velg stor fart på topp så er det en mulighet.
mfkpotter
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest