mfkpotter skrev:Begovic - Stokes beste spiller
Wilko- En av Stokes minst dårlige
Shawcr- Selg han i Januar
Huth- Beste utespiller
Collins- Håper jeg aldri ser deg i en Stoke drakt noen gang igjen, skandale
Pennant- Eneste postive på midten
Delap- Skandale,
Whitehead- Skandale
Etherington-Skandale
Jones -Har sagt det lenge, han er helt ute. Burde aldri ha vært på banen
Fuller- Ødela Stokes beste sjanser i kampen, ego, lat og en forferdelig kamp
Pulis- Tidenes dårligste taktiker, står og ser på at Stoke blir rundspilt og satser ingen ting fremover. Tar ut Wilko og setter inn Whelan, har en skrue løs i hodet. Er med på å ødelegge denne kampen til de grader.
Dette er den dårligste hjemmekampen siden 1935, og neste kamp borte mot Arsenal ender mest sannsynlig 7-0.
I dag så har alle involverte i Stoke City fotball klubb en svart dag, og hadde Mike Ashley hatt ansvaret i Stoke i dag så hadde Tony Pulis vært arbeidssøker i morgen. Amatører hele gjengen.
Du skal i hvertfall ha for at du ikke går på lystgass. Til og med Greven og gutta i Dimmu Borgir skulle ha slitt med å mana fram så mange mørke tanker...
Til dels enig i noe av det her, men Wilkinson og Pennant var ikke gode. Shawcross bør kanskje selges, men ikke fordi han var dårlig i dag, BARE hvis prisen er rett.
Og det å trekke fram Mike Ashley er vel muligens det dårligste eksemplet siden 1935? Han har nesten kjørt Newcastle på ræva flere ganger, sparka nettopp en manager med relativ suksess, og er sterkt mislikt av fansen. En fyr som er mest interessert i å drikke øl på matchene bør ikke være noen ledesnor for vår klubb.
I dag synes jeg også at spillerene må bære mesteparten av ansvaret. Uansett hva Pulis hadde gjort i dag, så hadde det skjært seg, tror jeg. Spillerene må skjerpe innsats, konsentrasjon og en helvetes masse andre ting til neste match.
Til slutt, jeg har jo klart uttrykt at kjøpet av Jones ikke er/var det beste vi kunne ha gjort hverken prismessig eller i forhold til angrepsspill/taktikk og mannes evner på banen. Misforstå meg rett, han er en okei spiss, men ingen toppsiss. Her er forøvrig hva Sunderland-manager Steve Bruce sa om overgangen for noen måneder siden:
http://www.sunderlandecho.com/sport/sun ... _1_1503599Jeg er enig med uttalelsene til Steve Bruce. Dessverre........