Stoke - Blackpool

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Blackpool

Innlegg mfkpotter » 11 Des 2010, 19:01

Begovic - Stokes beste spiller
Wilko- En av Stokes minst dårlige
Shawcr- Selg han i Januar
Huth- Beste utespiller
Collins- Håper jeg aldri ser deg i en Stoke drakt noen gang igjen, skandale
Pennant- Eneste postive på midten
Delap- Skandale,
Whitehead- Skandale
Etherington-Skandale
Jones -Har sagt det lenge, han er helt ute. Burde aldri ha vært på banen
Fuller- Ødela Stokes beste sjanser i kampen, ego, lat og en forferdelig kamp

Pulis- Tidenes dårligste taktiker, står og ser på at Stoke blir rundspilt og satser ingen ting fremover. Tar ut Wilko og setter inn Whelan, har en skrue løs i hodet. Er med på å ødelegge denne kampen til de grader.
Dette er den dårligste hjemmekampen siden 1935, og neste kamp borte mot Arsenal ender mest sannsynlig 7-0.

I dag så har alle involverte i Stoke City fotball klubb en svart dag, og hadde Mike Ashley hatt ansvaret i Stoke i dag så hadde Tony Pulis vært arbeidssøker i morgen. Amatører hele gjengen.
mfkpotter
Ivrig Stokie

Innlegg Sven-Erik » 11 Des 2010, 19:03

Ikke denne opptakten jeg hadde tenkt meg til aftenen. Skikkelig surt tap, og nå skal jeg være skuffet i et par timer, minst.
Burde i det minste hatt ett poeng her, er vi inne i en blindgate etter en bra periode? Det er tett nedover tabellen og vi får vel neppe poeng mot Arsenal, selv om det er lov å håpe på mirakler.
Hva er det med Stoke og desember?
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 11 Des 2010, 19:06

Dette var "nedre halvdel av Championship"-nivå, dessverre. Adam, som jeg skrøyt av føre matchen, "eide" midtbanen og vi hadde intet å svare med i det området. Istedenfor skal ballen konsekvent pooles opp i banen og da blir det, som noen av oss ustanselig er inne på, tilfeldighetene som rår. Ja, vi hadde et par i treverket, men allikevel er jeg skuffa over hvor lite kvalifiserte muligheter som skapes.
Jones, som mange har skrytt opp i skyene, gjorde vel ikke en eneste ting riktig og ble korrekt byttet ut. I dag var han omtrent på det nivået jeg så han på flere ganger hos Sunderland i fjor, dvs. lat, dårlig med ballen og ufarlig foran mål. Fuller og Pennant fungerte heller ikke og var ikke venn med ballen. Collins, Shawcross og Wilkinson røra rundt og virka usikre.

Blackpool hadde en plan over angrepsspillet og noen fikse kombinasjoner, Stoke slo lange baller helt upressa fra egen banehalvdel. Jeg har i og for seg venta på en slik match, fordi vi mangler et offensivt spill som baserer seg på et klart mønster. Nå måtte vi dessverre betale for det. Neste gang kan vi ha flaks igjen og da er jo det problemet feid under teppet og alle er like happy igjen......
Synes ingen fortjener noe ros i dag, men Begovic og Huth får akkurat godkjent.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Alfie » 11 Des 2010, 19:10

Håper dette ikke bærer bud om den "normale" desember-formen. Dette var egentlig bare trist.
Alfie
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 11 Des 2010, 19:14

Dette var kampen vi skulle vinne. Seier i dag så hadde vi vært et topp 10 lag resten av sesongen tror jeg. Isteden så presterer vi årsverste og ingen, absolutt ingen spillere får godkjent. Og, hvor dårlig skal spillere som Collins og Delap prestere over tid før de blir benket?
Arsenal borte neste gang, Collins mot Walcott og Nasri mot Delap, å herregud..........
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 11 Des 2010, 19:15

Sven-Erik skrev:Ikke denne opptakten jeg hadde tenkt meg til aftenen. Skikkelig surt tap, og nå skal jeg være skuffet i et par timer, minst.
Burde i det minste hatt ett poeng her, er vi inne i en blindgate etter en bra periode? Det er tett nedover tabellen og vi får vel neppe poeng mot Arsenal, selv om det er lov å håpe på mirakler.
Hva er det med Stoke og desember?

Desember :(
All honnør til Blackpool som igjen viser offensiv kraft. Bytter inn angriper mot slutten av matchen! Snakker om ha trua.
Livlig 2.omg. Vi var med å bidra, selvom vi taper fortjent. Blackpool offensive fibre gir oss også muligheter (i og med at de ikke sikrer, men heller inviterer til kontringer). Uheldig at ikke vi får en skåring. Definitivt ikke marginer på vår side, men B'pool kunne jo fort hatt flere mål de og.
Svak match av flere av våre og veldig greit at Jones ble tatt av denne gangen.
Også redd for blindgate etter en flott serie resultater, og ja det er små marginer nedover på tabellen.
Grrrrrrrr :evil:
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg bjørn123 » 11 Des 2010, 19:27

mfkpotter skrev:Begovic - Stokes beste spiller
Huth- Beste utespiller
Delap- Skandale,
Whitehead- Skandale
Etherington-Skandale

Pulis- Tidenes dårligste taktiker, står og ser på at Stoke blir rundspilt og satser ingen ting fremover. Tar ut Wilko og setter inn Whelan, har en skrue løs i hodet. Er med på å ødelegge denne kampen til de grader.
Dette er den dårligste hjemmekampen siden 1935, og neste kamp borte mot Arsenal ender mest sannsynlig 7-0.

I dag så har alle involverte i Stoke City fotball klubb en svart dag, og hadde Mike Ashley hatt ansvaret i Stoke i dag så hadde Tony Pulis vært arbeidssøker i morgen. Amatører hele gjengen.

Bra oppsumert- men uenig at Wilko er blant de minst dårlige - han er bare dårlig han
bjørn123
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 11 Des 2010, 20:04

Etherington-Skandale

Helt uenig i at Ethrington var skandale, uten at det gjør noe som helst mht. en skuffende ettermiddag.
Og en annen relativt uvesentlig detalj. Burde vi strengt tatt hatt straffe når en angriper (dvs. Huth) blir dratt og dratt og dratt i drakta? Veit at vår mann ofte har sluppet billig i noen tilsvarende situasjoner, men representerte denne situasjonen straffe?
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 11 Des 2010, 20:06

Arsenal borte neste gang, Collins mot Walcott og Nasri mot Delap, å herregud..........

Ja, litt av et senario, Svein
:o
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 11 Des 2010, 20:08

mfkpotter skrev:Begovic - Stokes beste spiller
Huth- Beste utespiller
Delap- Skandale,
Whitehead- Skandale
Etherington-Skandale

Du skal i hvertfall ha for at du ikke går på lystgass. Til og med Greven og gutta i Dimmu Borgir skulle ha slitt med å mana fram så mange mørke tanker... ;)

Til dels enig i noe av det her, men Wilkinson og Pennant var ikke gode. Shawcross bør kanskje selges, men ikke fordi han var dårlig i dag, BARE hvis prisen er rett.

Og det å trekke fram Mike Ashley er vel muligens det dårligste eksemplet siden 1935? Han har nesten kjørt Newcastle på ræva flere ganger, sparka nettopp en manager med relativ suksess, og er sterkt mislikt av fansen. En fyr som er mest interessert i å drikke øl på matchene bør ikke være noen ledesnor for vår klubb.

I dag synes jeg også at spillerene må bære mesteparten av ansvaret. Uansett hva Pulis hadde gjort i dag, så hadde det skjært seg, tror jeg. Spillerene må skjerpe innsats, konsentrasjon og en helvetes masse andre ting til neste match.

Til slutt, jeg har jo klart uttrykt at kjøpet av Jones ikke er/var det beste vi kunne ha gjort hverken prismessig eller i forhold til angrepsspill/taktikk og mannes evner på banen. Misforstå meg rett, han er en okei spiss, men ingen toppsiss. Her er forøvrig hva Sunderland-manager Steve Bruce sa om overgangen for noen måneder siden:
http://www.sunderlandecho.com/sport/sun ... _1_1503599

Jeg er enig med uttalelsene til Steve Bruce. Dessverre........ :|
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest