Morten T. » 20 Sep 2014, 16:01
Tja, hva skal man si?
Dette var en varierende forestilling mot en svak motstander som spilte planløst og tilfeldig.
Jeg likte veldig godt de gangene Stoke kom på hurtige angrep med mange folk etter en kjapp spillevending. DET ER UNDERHOLDENE FOTBALL, DET! Sånn kan Stoke spille MYE oftere, også mot lag som Leicester osv....
Jeg likte det dårlig de gangene Stoke spilte på seg problemer etter balltrilling, men heldigvis var ikke motstanderen gode nok til å utnytte det oftere. Jeg likte det også dårlig at midtbanen nesten kollapsa den siste halvtimen og at Stoke ga bort initiativet. Spesielt Adam virka helt kjørt.
Det første målet til Stoke var jo et soleklart frispark for QPR og en feil dommeravgjørelse. Det første til QPR var et eksempel på det noen av oss av og til er inne på: Mangel på duellkraft og fandenivoldskhet på dødballer. Noe som var Stoke sin store styrke både defensivt og offensivt for noen sesonger siden. Det andre til Stoke var et vakkert angrep hvor Moses er servitør og hvor tidvis utskjelte Crouch viser fram de avslutteregenskapene han har hatt med beina gjennom HELE karrieren og plasserer ballen flott i mål. Det siste til QPR er rett og slett bare et lekkert utført frispark og sånt går det ikke an å gardere seg mot.
Jeg likte noe av det jeg så, men på den annen side så burde Stoke ha klart tre poeng her mot en svak motstander uten formasjon. Spesielt tatt i betraktning av at laget ledet to ganger. Minuser i dag går til Adam, Shawcross, Begovic( som jeg synes fremstår usikker nå for tiden ) og Sidwell.
Det er en del å rette på fortsatt og det er egentlig litt skremmende at Stoke ikke får bedre resultater mot motstandere som bør være svakere, men vi får vel gi det litt tid....
Våre tre beste:
Crouch
Moses
Bardsley
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde