Barnsley - STOKE CITY

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Barnsley - STOKE CITY

Innlegg Morten T. » 24 Feb 2021, 21:39

Souttar nær etter corner, men brenner ballen høyt over.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Barnsley - STOKE CITY

Innlegg Morten T. » 24 Feb 2021, 21:44

Fletcher på blank, men utenfor. Var offside også.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Barnsley - STOKE CITY

Innlegg centauri » 24 Feb 2021, 21:47

Etter 45 min - skudd på mål :roll:
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Barnsley - STOKE CITY

Innlegg Svein Nilsen » 24 Feb 2021, 21:52

Tja, som forventet er Barnsley veldig påskrudd. Det er dessverre ikke vi. Vi kommer mer inn i kampen utover i omgangen men spesielt venstrekanten skaper usedvanlig lite. Smith har faktisk flest og best innlegg, men vi taper for mange dueller. Og som sist, Thompson klarer ikke lenger å levere gode nok dødballer. La en annen prøve seg...….
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Barnsley - STOKE CITY

Innlegg Morten T. » 24 Feb 2021, 21:54

1-0 pause
Fartsfylt omgang.
Stoke sliter periodevis litt med det fremoverrettede og løpssterke spillet til Barnsley, men prøver å angripe sjøl også og har produsert noen sjanser og mange cornere.
Det er litt Hawaii-tendenser her, Barnsley er litt sånn «går’e så går’e» og er ikke helt stødig bakover. Klarer Stoke å presse dem mer så kan dette snus.
Synes Nortington-Davies, Smith og Thompson har vært Stoke sine beste. Brukbart av Tymon og Brown på kantene også.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Barnsley - STOKE CITY

Innlegg EspenE » 24 Feb 2021, 21:56

Brukbar omgang av Stoke.

Barnsley viser at de ikke er noen pushovers, og jobber bra. Flott skudd av Styles, vanskelig for Gunn å ta den. Men kanskje vi skulle vært ute i press? Synes Mikel er dårlig med defensivt, men har vært overraskende mye med framover.

Smiths innlegg er farlige, vi kommer til å få flere sjanser på innlegg. Synd det er der vi er dårligst...

Dette er jevnt, og langt fra over!
EspenE
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 553
Registrert: 23 Okt 2018, 20:46

Re: Barnsley - STOKE CITY

Innlegg Torstein Norevik » 24 Feb 2021, 22:06

Jeg synest vi gjør en ok første omgang, og har vært fullt på høyde med Barnsley, og vel så det, selv om hjemmelaget har ett mål mer i målprotokollen.

Enig med Morten, som satte et lite spørsmålstegn ved Gunns prestasjon ved scoringen. Det var et bra skudd, bevares, men det var langt hold, og han så ikke ut til å være dekket, så i mine øyne var det et skudd en god keeper kanskje burde ha reddet, uten at det på noen måte var noen keepertabbe. Nå har jeg aldri vært keeper selv, i seriøse sammenhenger, men med lekmanns-øyne synest jeg noen ganger at noen keepere kaster seg med en gang - og ikke rekker frem - i stedet for å ta et kjapt skritt til siden før de kaster seg, for å få lenger rekkevidde. Det var vel slik det så ut for meg ved scoringen, der jeg satt med en følelse av at Gunn ville ha kunne reddet om han tok et kjapt lite skritt til siden før han kastet seg. :? Men ballen kommer jo veldig fort da...

Dette er en kamp som er mulig å få minst ett poeng i, om vi gjør en bra andre omgang. Synest Smith har vært bra idag, og har levert flere bra innlegg, ellers er det vel ingen som har utmerket seg nevneverdig.

Jeg synest O´Neill bør sette inn Allen og ta ut Mikel eller Thompson. Vi må ha mål, og jeg tror sjansen er større for det med Allen på banen, kontra Mikel, som har mer defensive fibre enn offensive.

Så til slutt...Det er mulig at jeg er sur fordi vi ligger under, men er det flere enn meg som irriterer seg over kommentatorene ? Jeg skjønner at dette er Barnsley-kommentatorer, men når de også kommenterer for Stokes klubbkanal skulle man kanskje kunne forvente noe mer enn å kjøre 98 prosent fokus på Barnsley, og kun de resterende 2 prosentene på Stoke ? Jeg synest faktisk at "våre" kommentatorer, med Nigel Johnson, og ekspertkommentatorer som Mike Pejic og Liam Lawrence, er langt mer balanserte i sine kommentarer, selv om det også hos disse kan skinne gjennom hvilken klubb disse foretrekker.

Men idag er det fullstendig ensidig på kommentatorfronten. :?

Vel, vel...2. omgang starter, la oss krysse fingrene for at vi snur dette i denne omgangen. :)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Barnsley - STOKE CITY

Innlegg Lilledino » 24 Feb 2021, 22:07

Hadde vært fint med et raskt Stoke mål, uten et kjapt påfølgende Barnsley mål !
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Barnsley - STOKE CITY

Innlegg Richard Prestegård » 24 Feb 2021, 22:09

Tidlige bytter i andre omgang. 49 minutter spilt.

Steven Fletcher ut - Sam Vokes inn
Jordan Thompson ut - Joe Allen inn
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Barnsley - STOKE CITY

Innlegg Morten T. » 24 Feb 2021, 22:10

Allen og Vokes inn
Fletcher og Thompson ut
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 27 gjester

cron